BEST OF 2014: En Sevdigim Kozmetik Ürünlerim

20 December 2014

Herkese mutlu hafta sonlari!

Bildiginiz gibi her ay bir 'favorilerim' yazisi hazirliyorum, ancak yilin sonuna yaklastigimiza göre bu sefer 2014'ün en iyilerini paylasmak istiyorum sizlerle. Bu yil icerisinde farkli ürünler denedim, ve bunlarin arasinda hayatimda asla eksikligini hissetmek istemediklerim de var! 

Iste tam da bunlari bu yazida toparladim. 2014'te en cok kullandigim, en begendigim, fiyat-performans acisindan harika oldugunu düsündügüm ürünler hangileriymis merak ediyorsaniz, hep birlikte yazinin devamina gidelim! Bu sayede ürünler hakkinda fikir edinebilir, belki siz de bunlara bir sans vermek istersiniz. :)



Öncelikle kokular.. bu yil acikcasi birkac parfüm kullandim, ancak aralarinda sürekli olarak kullandigim, bittikce tekrar tekrar aldigim, benim standart parfümüm Lancôme Hypnôse oldu. Kokusuna tek kelimeyle bayiliyorum. Sanirim hayatim boyunca bu parfüm hep yani basimda olacak!

Bunun yani sira bir de cok sevdigim body mist'im var: Victoria's Secret 'Secret Charm'. Cok seviyorum bu body mistleri, özellikle yaz aylarinda parfüm gibi agir kokular kullanmak istemeyenler icin harika bir alternatiftir.


Makyajimi temizlemek icin L'Oréal Hydra Active 3'ü tek gecerim! Bazilari göz makyajini temizlemedigini söylüyor, ancak ben öyle düsünmüyorum. Belki de kullandigim ürünlerden kaynaklidir, bende tüm makyajimi temizliyor!

Sanirim bin kez söyledim, bu senenin en güzel kesfi Rosense Gülsuyu oldu benim icin. Gülsuyunu tonik olarak kullaniyorum, cildimi parlatiyor ve yag oranini dengeliyor. Bittikce tekrar aldigim ürünlerden bir tanesi.

Saclarim icin vazgecilmez ürünüm L'Oréal Mucizevi Yag. Bu yagi Ocak ayinda almistim, ve saka degil, her sac yikamasindan sonra düzenli olarak kullanmama ragmen, az bir miktar kullanim icin yeterli oldugundan hala bitmedi! Saclara müthis bir parlaklik veriyor, agirlastirmiyor, aksine ipeksi ve bakimli bir görüntü kazandiriyor. Bitince tekrar alacagim.


Gelelim rujlara.. Bu yili resmen iki rujla gecirdim. Arada bir farkli rujlar kullandigim da oldu, ancak cok cok nadirdir! Yani benimle normal bir günde karsilasacak olursaniz muhtemelen bu rujlardan biriyle göreceksinizdir. Fiyatinin yüksek olmasi tabii eksi bir puan, ancak gelmis gecmis en iyi rujlar oldugunu söyleyebilirim. Ve seneyi bu iki rujla gecirdigim dikkate alinirsa fiyatina da degiyor. Chanel Rouge Coco Shine 78 Interlude ve 79 Saga.


Dudak ürünleriyle devam edelim; bakim icin Labello Lip Butter Vanilla & Macadamia harika bir üründür. Özellikle gece yatmadan önce uygulandiginda, sabaha yumusacik dudaklarla uyanmak mümkün. 

Bir diger sevdigim dudak ürünü ise Maybelline Baby Lips Cherry Me'dir. Bu ürünü hafif renk vermesinden dolayi cok seviyorum. Makyaj yapmak istemedigim günlerde güzel bir yardimcim oluyor. Hem nemlendiriyor, hem de hafif renk veriyor - daha ne olsun?


Göz makyaji yapacagimda hep W7 In The Buff adli paleti kullandim. Bu paletten daha önceki yazilarimda da cok bahsetmistim. Urban Decay Naked 2 paletinin cok daha uygun fiyata olan harika bir dupe'udur.

Maybelline Fit Me Concealer - hayatimin kapaticisi! Gelmis gecmis en en en iyi kapatici oldugunu söyleyebilirim. Göz altlarinin morlugunu ve ciltteki lekeleri harika bir sekilde kapatiyor, ince cizgilere oturmuyor, gün boyu olmasi gerektigi yerde duruyor! Asla eksik olmamasi gereken bir üründür. Herkese siddetle tavsiye ederim.

Makyajimi sabitlemek ve T-bölgemi matlastirmak icin Essence'in transparan olan all about matt! pudrasini kullaniyorum. Bir pudra icin ucuk fiyatlara ne gerek var, Essence de isinizi görecektir.

Ojeler konusunda daha önce de bahsettigim gibi cok sabirsizim. Hemen kurumasini, sabitlesmesini isterim. Kiko Quick Dry ojeleri tam da bana göreymis de haberim yokmus. Hemen kuruyor!

***

Iste bunlar benim 2014 yili icerisinde en cok kullandigim ve sevdigim kozmetik ürünlerimdi. Her birini gönül rahatligiyla tavsiye edebilirim, pisman olacaginizi düsünmüyorum. :)

Sevgilerimle,
Eylem

23 comments :

  1. hepsi cok güzel ürünler çok güzel bir yazı olmus tatlım :)

    ReplyDelete
  2. Loreal'in yağı benimde favorilerimden ama saçlarım çok yıpranmış olduğu için bol kullanmam gerekiyor çabucak bitiyor :) Çok güzel bir yazı olmuş canım ellerine sağlık :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkür ederim Sirinem. Bende her kullanimda 1-2 pompa yeterli oldugu icin sanirim bu kadar uzun dayandi. :)

      Delete
  3. bayb lıplerı begenmemiştim ama gule gule kullan tatlım favorılerın baya iç açıcı :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet baby lips konusunda düsünceler ikiye ayriliyor, ben begenenlerdenim :D Tesekkür ederim canim.

      Delete
  4. chanel 79 saga ne güzel bir renktir öyle ya :) başka bir şey göremedim yazıda onun yüzünden :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gercekten öyle hakkini yememek lazim :)) Ama artik satistan cikarilmis bulmasi cok zor. Bitince napicam bilmiyorum :(

      Delete
  5. O kapatıcıyı tuttummm gözlerimin altı için bomba olucakkk :)))))

    ReplyDelete
  6. Hynose benim de çok sevdiğim bir parfüm :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aa öyle mi? Bak ortak yanimiz varmis :) Hypnose bambaskadir.

      Delete
  7. Thanks a lot dear. Surely, I'll visit your blog immediately. :)

    ReplyDelete
  8. süper yazi tatlim, bende yapacagim mutlaka :D Zaten artik günler boyunca yil favori videolar ve yazilarla bogusurum, cok güzel fikirler oluyor yeni ürünler denemek icin :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkür ederim kuzuum, aynen bence de harika bir firsat. Yil favorileri postlari süper oluyor :D

      Delete
  9. süper favoriler ! ne güzel bir yazı olmuş :) bu arada beni instagramdan mimledin ama hala yapamadım Eylemcim :(( yapıcam inş

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belcim'im tesekkürler :) vaktin oldugunda yaparsin kuzum sknti yok :))

      Delete
  10. Merhaba canım kurduğun grubu paylaştım bloğumda:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhabalar canim, aa cok iyi olmus tesekkür ederiim :*

      Delete
  11. Çok güzel bir yazı olmuş bana da beklerim :)
    begumsel.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. maybelline fit me kapatıcınızın numarası nedir acaba?

    ReplyDelete