REVIEW: Bobbi Brown Shimmer Brick "Raw Sugar"

26 January 2015

Merhabalar güzeller,

göz makyajinda isiltili farlar gözlerinizi vurgular ve ön plana cikarir - tabii isiltiyi abartmamak ve dozunda kullanmak sartiyla.

Bir önceki alisveris yazimda Bobbi Brown'un Shimmer Brick "Raw Sugar" far paletini görmüstünüz. Bu süre zarfinda paleti kullanip deneme firsatim oldu ve buna iliskin tecrübelerimi sizlerle bu yazimda paylasmak istiyorum. Memnun kaldigim bu paleti ve icerdigi tonlari merak ettiyseniz hemen yazinin devamina tiklayin! :)



Genel Bilgi: Icerige göz atmadan önce genel olarak kisaca paletten bahsetmek istiyorum. Bu palet, Bobbi Brown'un 2014 yazinda cikan Raw Sugar koleksiyonunun bir paletidir. Isminde gecen kamis sekerinin kristal tonlarindan esinlenilmis, dolayisiyla paletin icinde isiltili kahve ve nude tonlari bulunmakta. Dis görünümü de ici kadar güzel - siyah ambalajinin üzerine altin rengiyle ismi islenmis. Orjinal fiyati 59 Euro, ancak benim aldigimda 30 Euro'ya düsmüstü. Simdiden söyleyeyim, bulursaniz kacirmayin!


Icerik: Dedigim gibi, icerisinde on adet far bulunmakta ve renk konusunda kamis sekeri kristallerinden esinlenilmis. Farlarin her biri isiltili ve renkleri, kahve, altin ve rose tonlarinda tutulmus. Paleti gördügümde zaten asik olmustum bu tonlara. Özellikle yaz aylarinda harika makyajlar yapilacagini düsünüyorum, zira bronz tene müthis yakisan tonlardir bunlar. Gözleri isil isil yapacak, bakislariniza derinlik katacak abartisiz göz makyajlari yapmak mümkün bununla. Paletin icerisinde bir de ayna bulunuyor, cok hos bir tasarimi var bence.


Pigmentasyon ve Kalicilik: Özellikle isiltili ve acik renkli farlarin pigmentasyonu genellikle yetersiz olur. Bu, Raw Sugar paletine kesinlikle söz konusu degil. Farlarin her biri müthis derecede pigmentli ve renklerini tek seferde ciltte birakiyorlar. Farlarin yogunlugunu, üst üste uygulayarak arttirmak da mümkün ayrica. Kivamlari ise yumusacik, bu yüzden kusursuz bir makyaj elde edilebiliyor. Isiltili farlarin bir diger sorunu genellikle isilti yerine simli olmalaridir. Bu palette sim falan yok, gercekten glow dedigimiz isilti mevcut - bunu cok cok begendim. Elimdeki far paletlerinin, pigmentasyon ve renk secimi acisindan en iyisi bunun oldugunun altini cizebilirim. Kalicilik konusuna gelirsek akma yapmiyor, bütün gün olmasi gerektigi yerde duruyor. Dolayisiyla bana yeterli geldi.



Sonuc olarak, bu paleti gercekten cok begendigimi söyleyebilirim. Zaten kahve tonlarini tercih eden bir insanim, böyle bir paleti görüp de almamak söz konusu olamazdi. Siz de bu tonlari seviyorsaniz kesinlikle bu paleti tavsiye edebilirim. Blogumda incelemesini yapacagim icin ve ürün hakkindaki düsüncelerim bircok insana ulasacagindan, size eksi yanlarini da söyleyebileyim diye cok elestirici bir gözle inceledim, ancak bir sey bulamadim. Her kurusuna degecek bir palettir ve kesin tavsiyemdir! Bu paleti kullarak yaptigim bir makyaji buraya tiklayarak bulabilirsiniz. Bu örnekteki göz makyajimin isiltili beyaz kismini, bu paletin en ortasinda bulunan iki farla yaptim.

Siz nasil buldunuz paleti?

Sevgiler,
Eylem

22 comments :

  1. Renklere bak bayıldımmm harika yaaa :)
    Güzel günlerde kullan canım benim :*
    www.mehtapslifestyle.com

    ReplyDelete
  2. Palet tam benlik, en en sevdiğim renkler..
    Güle güle kullan, makyajlarını bekliyorumm.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkürler Merve, dikkate alicam! :)

      Delete
  3. Toprak ve altın karışımı renkleri bende çok beğeniyorum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Valla en güzel tonlar bunlar bence, üstüne yok yok yok. :)

      Delete
  4. renklere bayıldım kesınlıkle cok guzeller ve sana da cok yakısacaklar guzellik :) harika bir yazı olmus canım ellerıne saglık :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim benim cok sagol, yerim seni ya :)

      Delete
  5. Replies
    1. Evet ya, kesinlikle alinmasi gereken bir palet :)

      Delete
  6. Merhaba Pembe Makyaj Çantam Bloğum taşındı yeni adresimde de takibini beklerim. Sevgiler... blogkizsalseyler

    ReplyDelete
  7. Bulursanız banada bilgi verin.

    www.ekadinim.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Renkler müthiş palete bayıldım, güle güle kullan :)
    Takipteyim, bana da beklerim ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler Tugba, tabii geliyorum hemen.

      Delete
  9. Bayıldım. Alacaklarım listesine girdi. Ben de bloguma beklerim :)

    ReplyDelete