Ben Kimim?

12 July 2014

Öncelikle bu ilk blog yazım olduğundan, kendimi ve blogumu tanıtmak istiyorum. İsmim Eylem, modaya, makyaja özel ilgim var. Biriktirdiğim az çok bilgiyi sizlerle de paylaşmak isterim.

Neden Eylem Delacroix? Delacroix, Fransa'nın en önemli ressamlarından biridir ve hayal gücünün kuvveti ve renklerin birleşimiyle tanınır. Bana göre hayat da büyük bir tablodur, ve bizler bu tabloya kendi hikayelerimizi boyayan ressamlar. Resimlerimiz bazı yerlerde kesişiyor, ancak herkes kendine öz fırça darbeleriyle ilerliyor. Fırçalar, renkler, fikirler. Bu blogta da bunlara ihtiyacımız var. Delacroix'daki croix'nın anlamı çaprazdır, çapraz ise bir kesişmedir. Bizim de fırçalarımız bu blogta kesişsin ve herkes deneyimlerinden bahsetsin. Böylelikle kendimize uygun, hayatımızı kolaylaştıracak birçok yararlı bilgi elde etmiş oluruz. Ayrıca makyaj da bir sanattır, bunu da es geçmeyelim.:-)

Peki bu blogta sizi neler bekliyor? Sevdiğim, denediğim veya incelememi istediğiniz ürünlerin tanıtımlarını ve incelemelerini buradan yapacağım. Şunu da söylemiş buluniyim, ne eczacıyım ne de kozmetikçi. Yazılarımın bazı, KİŞİSEL FİKİRLERİM ve DENEYİMLERİM olacaktır. Bunu önceden belirtmekte fayda görüyorum çünkü ürünler her ciltte farklı reaksiyonlar gösterebiliyor. Bununla birlikte ilk adımı da atmış bulunuyoruz. Ciltler ve farklılıklar... normal cilt, kuru cilt, yağlı cilt, karma cilt. Her birinin bakımı için elbette farklı ürünlere başvurmak gerekir. Ancak ilk adım cildimizi tanımaktır. Hangi cilde ne gibi bir bakım uygulayacağımızı bu blogtan takip edebilirsiniz.

Bunun yanı sıra, makyaj denemeleri, küçük tüyolar, rutinler ve alışverişler de eklenecektir. Son trendler, güzelliğiniz için önerilen besinler, evde kolayca hazırlayabileceğiniz maskeler ve bakım ürünleri de aynı zamanda bu blogta yer alacaktır. Kadın ve erkeğin takip edebileceği bir blog olmasını amaçlıyorum.

Umarım blogtan keyif alırsınız.
Takiplerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum. :-)


Eylem
DELACROIX - yani bunu okuyan ve burada "fırçası" kesişen herkes.

No comments :

Post a Comment