REVIEW: Chanel Rouge Coco Shine 79 Saga

13 July 2014

Merhaba güzellik severler,

bugünkü yazimda size CHANEL'in Rouge Coco Shine serisinden 79 numarali Saga rujunu taniticam. Dudaklarimi dolgun ve "shiny" gösteren, ten rengime bu kadar uygun olan bir ruja daha önce rastlamistim. 

Bir alisverisimde kasiyer bana 4 tane Chanel rujunun tanitimi olan bir kart vermisti, bu kartin icinde kücük testerlar vardi ve bu ruju deneyebiliyordum. Bu tester birkac uygulama icin yeterliydi, böylelikle saglikli bir fikir üretebilirdim bu ruj hakkinda. 79 numarali Saga ruj, ilk uygulamada icime sindi. Ama tam anlamiyla sindi. Hicbir rujun, bu rujun dudaklarimda durdugu kadar güzel durmadigini gönül rahatligiyla söyleyebilirim. Dogal görünümüyle, kivamiyla, ambalajiyla adeta büyüledi beni ve vazgecilmezim haline geldi. Ben de ilk firsatta gittim satin aldim ve hala her seferinde icime sinerek kullaniyorum.

FIYAT: 
30,99€ (110 TL)




RENK, KULLANIM VE KALICILIK:

Rujun sicak pembemsi, seftalimsi rengi kendi dudak renginizi adeta destekliyor ve canlandiriyor. Yogun pigmentler iceren bu ruj tek seferde rengini dudaklarda birakiyor ve isiltili bir görünüm sagliyor. Isiltilidan kastim kesinlikle simli veya piril piril parlayan bir ruj degil. Belirli bir glow veriyor dudaklara ve bu benim en cok hosuma giden yani. Ancak kaliciligi hakkinda tüm beklentileri karsilamiyor. Rengin acik bir ton olmasi ve mat olmamasiyla birlikte elbette yemek yerken ruj dudaklarinizdan siliniyor. Ancak gün icinde bir sey yemediginiz veya dudaklarinizi silmediginiz takdirde gayet iyi bir kalicilik elde ediliyor. E, bir rujdan da fazla beklememek lazim tabii. :-)


YORUM: 
Cantamdan eksik etmedigim, günlük kullandigim ve her makyaji tamamlayan bu ruju kesinlikle herkese tavsiye ederim. Kalicilikta bir puan kirilmis olsa da benim favorim olmayi basardi. Bir yerlerden tester gibi bir sey bulabiliyor-saniz ruju satin almadan önce denemenizi öneririm. Böylelikle icinize sinip sinmeyecegini kestirmis olursunuz.



Herkesin günü pespembe olsun,
Eylem

No comments :

Post a Comment