OOTD: Masculinasic

13 September 2014

Herkese merhabalar,

önceki yazilarimdan da anlasildigi üzere sadelige önem veren bir insanim. Benim icin az, daha coktur her zaman. Klas ve sade kiyafetlerin sıkıcı ve basit kacmamasi icin, bunlari kolayca aksesuarlarla kombinleyebilir, dolayisiyla kendinize öz bir tarz yaratabilirsiniz. Bu sekilde kiyafetiniz, sizin elinizden cikmis olacak ve özelligiyle ön plana cikacaktir. 

Bugün kiyafetimin rahat, yani maskülen ve basic (masculinasic) olmasini istedim. Erkeksi denince, akla rahatlik geldiginden dolayi konsept bunun üzerine kurulu oldu. Aksesuarlar yardimiyla elbette 'kadinsilik' da göz ardi edilmemelidir. Hadi, kombine bir göz atalim..



Burada yorumlar ikiye ayrilacaktir; bu kombin, keskinliginden dolayi ya size hitap edecektir, ya da etmeyecektir. Ortasi olacagini düsünmüyorum. Genel olarak bir göz attigimizda, siyah ve altin tonlari kullanildigini görüyoruz. Acikcasi bu kombinde ön planda olmasi gerekenler aksesuarlar; kiyafetler görüldügü üzere oldukca basic tutulmus. Ayakkabilarda da yine begeniler ikiye ayrilacaktir; lace-up ayakkabilara, dogru kombinlendiginde bayiliyorum. Bu outfiti de özgün kilan ve highlighti olan bence yine bu ayakkabilardir. 

Kimine fazla erkeksi gelse de, şalınızı söyle omuzlarinizdan attiginizda nasil da klas ve uyum icinde oldugunu göreceksinizdir. :)

Askili/Top: Zara
Jean: H&M
Sal/Scarf: maalesef hatirlamiyorum

Ayakkabilar/Oxford Shoes: Next

Cüzdan/Wallet: LV
Parfüm/Fragrance: Chanel Coco Noir
Melon Sapka/Hat: H&M
Gözlük/Sunglasses: New Yorker
Bileklik ve Yüzükler/Bracelets and Knuckle Rings: H&M
Mat Siyah Oje/Matte Black Nail Polish: Golden Rose '12'
Altin Simli Oje/Golden Glitter Nail Polish: P2 '100'
(altin renkli oje sadece yüzük parmaklarina gelecek, böylelikle mat ve simli oje arasinda müthis bir kontrast olacaktir)

***

Sizin Oxford ayakkabilariyla araniz nasil? Yorumlarinizi merak ediyorum :).

Herkese klas bir hafta sonu diliyorum
Eylem

4 comments :

  1. "Benim için az, daha çoktur herzaman" sözüne sonuna kadar katılıyorum.. Ben de sadelikten yanayım kıyafet ve birçok konuda. Bu kombine de bayıldığımı söylemeliyim.Aslında Oxford ayakkabılardan hoşlanmasamda bu şekilde doğru kombinlerle kullanıldığında başarılı buluyorum.Siyah ve altın rengi uyumu da mükemmel. Kısacası çok beğendim. Sevgiler..

    ReplyDelete
  2. Nice outfit, so sophisticated!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete