ALISVERIS #5: Paletler, Fircalar, Victoria's Secret vs.

15 January 2015

Merhabalar güzellerim,

uzun zamandir alisveris yazisi yayinlamadigimi fark ettim ve hazir bu ara güzel alisverisler yapmisken klavyenin basina geceyim dedim. Alisveris yazilarini kesinlikle gösteris vs. gibi görmeyin lütfen, yararli olabilecegini düsünmesem yayinlamam. Ben alisveris yazilarini bloglarda keyifle okuyorum, cünkü benim icin güzel bir fikir kaynagi oluyor ve daha önce dikkatimi cekmeyen ürünleri kesfedebiliyorum. Sizin icin de öyle olabilecegini düsündügümden bu tarz alisveris yazilari yayinliyorum. Umarim ilginizi cekiyordur! :)

Bakalim son zamanda neler almisim..



Ve ta taam! Sizin icin enteresan olabilecegini düsündügüm alisverisim bu ürünlerden olusuyor. Bunlarin yani sira elbette ihtiyac dahilinde alisverislerim de oluyor, ancak onlar pek de ilgi cekici degildir herhalde. :)

GLOW 30'lu Firca Seti (16,- Euro)

Kendime yeni bir firca seti aldim. Aslinda sadece far fircalari alacaktim, ancak bu setin saka gibi bir fiyati vardi, hemen alisveris sepetine ekleniverdi. Simdi sıkı durun; sette 30 adet firca ve cantasi mevcut ve bu set tami tamina 16 Euro! Ilgisini cekenler icin: Amazon sitesinden siparis ettim. Simdiye kadar birkac fircayi kullandim ve memnun oldugumu söyleyebilirim. Detayli incelemesini yazabilirim isterseniz. :)

BOBBI BROWN Shimmer Brick "Raw Sugar" Far Paleti (orj. fiyati 59,- Euro)

Bu far paleti hic hesapta yoktu acikcasi, cok rastgele bir alisveris oldu. Gecenlerde kozmetiklere göz atiyordum ve bu paletin indirimde oldugunu gördüm, 30 Euro'ya düsmüs. Paletin icerdigi far tonlari da tam benlik oldugu icin almadan gecemedim. Farlarin pigmentasyonu mükemmel. Önümüzdeki günlerde detayli incelemesi gelecektir.

BH COSMETICS 120'lik Far Paleti 5th Edition (16,- Euro | Türkiye fiyati: 76 TL)

Bu paleti de fircalarla birlikte Amazon'dan siparis ettim. Acikcasi günlük far kullanan bir insan degilim ancak özel günler icin elimde bircok rengin bulunmasini istiyorum. Farlari tek tek almaktansa böyle tekli palet halinde cok daha uygun oluyor. Üstelik BH Cosmetics de harika bir markadir, kesinlikle tavsiyemdir. Özellikle cevremdekiler özel günleri icin makyajlarini bana yaptirirlar. Bu yüzden genis renk yelpazesi olan bir palet arayisindaydim, bununla da suan cok memnunum.

L'ORÉAL Hydra Active 3 Temizleme Solüsyonu (3,95 Euro | 15 TL civari)
Bittikce tekrar aldigim bir üründür. Her türlü makyajimi bulastirmadan tamamen temizliyor, ben cok memnunum ve tavsiye ederim. Detayli incelemesini burada yazmistim.

MAYBELLINE Fit Me Concealer 20 Numara (4,95 Euro)
Bu kapaticinin hala Türkiye'ye gelmedigini biliyorum. Maybelline yetkilileri duyuyorsa lütfen getirsinler. Bunu bir kere kullanan bir daha birakamiyor, tavsiye edebilecegim en iyi kapaticidir. Ben de bittikce tekrar aliyorum, cizgilere dolmuyor ve kapaticiligi da harika.

BLISTEX Lip Relief Cream (1,25 Euro | 8 TL civari)
Bu lip balmi ilk kez aliyorum, daha önce Blistex'in stick'ini kullanmistim ondan memnundum, simdi bunu denemek istedim. Dudaklara uygulaninca karincalaniyor, mentollü naneli gibi bir balm bu. Cok ferah yapiyor, ancak catlak dudaklarda nasil olur bilemem, yakar gibime geliyor.

Victoria's Secret "Pure Seduction" Body Mist (10 Euro | 35 TL)

Victoria's Secret'in body spreylerine bayiliyorum. Hem kalici oluyorlar, hem de kokulari cok hos. Evde Amber Romance ve Secret Charm spreylerim vardi, bir de bunu aliyim istedim seker gibi bir kokusu var böyle erik, bögürtlen ne varsa doldurmuslar sanki. Insanin yiyesi geliyor. :) Bu arada yurt disina cikarsaniz oradan alin derim, cünkü fiyati daha uygun.

***

Iste bunlar size göstermek istedigim ürünlerdi. Hepsinden suanlik cok memnun kaldim, detayli incelemesini istediginiz ürünleri yorumlarda belirtebilirsiniz, dikkate alirim. :)
Umarim birkac ürün hakkinda fikir edinebilmissinizdir.

Yarinki yazida görüsmek üzere!
Eylem

25 comments :

  1. hepsi birbirinden güzelllll mutlu günlerde kullan kuzummm :)

    ReplyDelete
  2. yazınla birlikte alışveriş krizine girdim:)))

    ReplyDelete
  3. Fırça setine ve far paletine ba yil dim! Gule gule kullanin :)

    ReplyDelete
  4. Maybelline Fit Me concealer hakkindaki gorusune kesinlikle ve kesinlikle katiliyorum Eylem. Benim de favorim. Hydra active 'i de geçen gun elime aldim aldim biraktim DM'de. çunku surekli bioderma kullaniyorum ben, acaba onun kadar performansi iyimidir diye kararsiz kalip vazgectim, yine bioderma yi kaptim. neyse belki gelecek sefere

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de bundan önce cildimin hassasligi yüzünden Bioderma'yi kullaniyordum, ancak L'Oréal'a bir sans verince bir daha birakamadim. Bu ürün hakkinda yorumlar ikiye ayriliyor, ben cok begenenlerdenim. O yüzden tavsiye edebilirim. :)

      Delete
  5. Hepsi birbirinden güzel ama o fırça setine aşık oldum ayrıca 16 euro ne demek yahu bir RT fırçası burada 40 tl :/ Adalet istiyorum dünya piyasasına ; amin :) hepiciğiniiiii güle güle keyfile kullan kuşummm :****

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler kuzum benim. Ya burda da Real Techniques, Sigma vs. fircalari gereginden fazla pahali. Make up artist olanlar neyse de, evde normal kendi makyajini yapmak icin fircaya verilen paraya yazik. Bunlarin killari bile dökülse canim acimaz yani 16 Euro 30 tane firca. Simdi yikadim bakalim dökülcek mi diye bir tane dökülmedi enteresan yani, cok iyiler. Bunu bir yerlerde bulursan kesin al! :)

      Delete
    2. Katılıyorum canım bende günlük için genelde ecotools ya da eklips marka alıyorum fırçada işte indirime denk getirirsem de RT. Ama böyle 30 lu falan ne mümkün en kullanışlı olanı alıyorum. Aynen biraz takip edeyim bende yakalayayım böyle güzellikleri :*** Öperimmmm

      Delete
  6. Fırça setine bayıldım canım. Güzel günlerde kullan hepsini :))

    ReplyDelete
  7. Fırçalar bir harıka dostumm tatlım gule gule kullan hepicikini mucukk !! :*

    ReplyDelete
  8. Tatlım alışveriş yazısı yazmak neden gösteriş olsun ki benim okumaktan en çok zevk aldığım yazılar genelde alışveriş yazıları oluyor bu yazını da büyük bir zevkle okudum:) O fırça setine maşallah diyorum ben :)) Güle güle kullan hepsini canım benim :)

    ReplyDelete
  9. Herkes gibi benim de gözüm fırçalarda kaldı. Güle güle kullan canım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onlar cidden harikalar, tesekkürler canim. :)

      Delete
  10. inanmıyorum hayalimdeki fırça seti ve far paleti bi gün benimde olacak :) allahım sen konuyu biliyorsun amin :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aminnn :)) ya Amazon'da cok uygun oluyor ve cesit cesit var, oraya bir göz atabilirsin.

      Delete
  11. Alışveriş yazıları okumayı en çok sevdiğim yazılardan biri. Özellikle alışverişe çıkmadan önce çok yararlı oluyor bi başkası nereden neyi almış fikir ediniyor insan . Hatta çoğu zaman almam gerekip de unuttuğum ürünleri hatırlatıyorlar bana :) Alışveriş yazılarının devamını bekliyorum canım, Amazon'a bende bir göz gezdireceğim canım alışveriş çekiyor :)) Güle güle kullan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkürler Sirinem, kesinlikle öyle. Ben de cok seviyorum alisveris yazilarini okumayi :))

      Delete
  12. Türkiyede değilsiniz galiba nerede yaşıyorsunuz?

    ReplyDelete