MAKYAJ: Tuba Büyüküstün (Kara Para Ask)

11 February 2015

Merhabalar güzeller!

Oyuncularin makyajlariyla devam edelim. Bu yazimda sizlere Kara Para Ask dizisinin Elif'i Tuba Büyüküstün'ün makyajini yapmaya calistim. Dogalligiyla her zaman göz kamastiran Tuba'ya denilecek söz var mi bilmiyorum, nasil güzel, nasil asil bir bayandir! 

Bu güzellik nasil taklit edilir, makyaji nasil yapilir diye kara kara düsünmedim degil. Diziyi takip etmiyorum bu yüzden birkac sahnesini izledim ve fotograflarina göz attim. Makyajini iyice inceledikten sonra aldim elime fircalari boyalari ve basladim. Sizce makyaji benzetebilmis miyim? :)







Tuba'nin makyaji genellikle dogal oluyor. Gözlere toprak ve bakir tonlari ve hafif bir eyeliner uygulaniyor. Dudaklar ise kimi zaman carpici, kimi zaman ise arka planda. Özellikle kaslari dikkat cekiyor bana göre. Kaslariniz seyrekse bir kalem yardimiyla doldurabilir, ayni görüntüyü elde edebilirsiniz.



Tuba'nin makyajini yapmak icin ilk önce bir primer, ardindan da fondöten ve kapatici uyguladim, transparan bir pudrayla da sabitledim. Gölgeleme ve aydinlatma islemini tamamladiktan sonra sira gözlere geldi. 

Bunun icin de ilk olarak kaslarimi bir kas kalemi yardimiyla doldurdum. Ardindan göz kapaklarima bir far bazi uyguladim ve far paletimden mat ve acik bir kahverengi tonunu tüm göz kapagimin üstüne sürdüm. Gözlerin dis kismina ise biraz daha koyu bir kahverengi alarak derinlik kattim. Ayni farla alt kirpik diplerimin de üzerinden gectim. Paletten fircaya bakir tonunda far alarak yine dis köselerin üzerine uyguladim. Gözleri biraz daha acmak icin göz kapaklarin orta kismina ten renginde bir far uyguladim. Far uygularken göz kapaginizin üstünde keskin gecisler olmamasina özen gösterin ve iyice dagitin. 

Far islemini de tamamladiktan sonra siyah bir kalemle eyeliner cizgisi cektim. Bunun icin likit eyeliner kullanmadim cünkü Tuba'nin eyeliner cizgisi her zaman daha dogal duruyor. Bu yüzden kalemi tercih ettim ve uyguladiktan sonra bir firca yardimiyla dagittim. Böylelikle daha bugulu bir görüntü kazanmis oldum. Tuba'nin makyajinda eyeliner cizgisinin kuyrugu yok, bu yüzden cizgiyi fazla uzatmamaya dikkat ettim. Son olarak göz pinarlarima ten renginde kalem uyguladim. Böylelikle gözler daha da acildi. 

Ve tabii ruj da unutulmamali. Bunun icin mat bir kalem tercih ettim. Fotograftakinden daha koyu bir renk oldugu tabii ki belli, ancak Tuba'nin makyajlari da dedigim gibi ara sira koyu rujlardan olusuyor. Ben de bu makyaj icin biraz daha koyu bir sey tercih ettim. Bu kadar!


Kullandigim Ürünler:

Smashbox Photo Finish Primer
Maybelline Fit Me Foundation & Concealer
Essence All About Matt Transparan Pudra
Manhattan Allik (53N Fresh Peach)
Rival de Loop Terra Bronzer
Rival de Loop Baked Highlighter

BH Cosmetics 120'lik Far Paleti (5th Edition): kahve ve bakir tonlari
Essence I Love Extreme & Lancôme Doll Eyes Mascara
Essence Longlasting Eye Pencil (01 Black Fever)
Catrice Kas Kalemi (030 Brow-n-eyed peas)
Freshlook Colors Hazel

P2 Perfect Color Lipliner (140 Sexy Nanny)

Yüzükler: H&M
Kolye ve Bileklik: Bijou Brigitte

***

Siz nasil buldunuz makyaji? Kücük bir yorumunuz beni cok mutlu eder. Özellikle yapmami istediginiz bir ünlünün makyaji varsa bana iletebilirsiniz tabii ki, dikkate alirim. :)

Herkese kusursuz bir gün diliyorum,
Eylem

47 comments :

  1. makyaj super ellerine saglik da kolyeye bi ayri bayildim, nerden diye sorsam?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkürler Sultan hanim, Bijou Brigitte'ten. :)

      Delete
  2. oupsss, pardon simdi gordum yazinin sonunda ah aceleci ben ah

    ReplyDelete
  3. canım eline sağlık çok güzel olmuş

    ReplyDelete
  4. Bu makyaj sana çok yakışmış :) O diziyi izlemiyorum Tuba bana itici geliyor nedense :/

    ReplyDelete
  5. eylemcim resmen ikizi gibi olmuşssun çok başarılı bi makyaj ellerine sağlık..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zeynepcim cok tesekkür ediyorum bu güzel yorumun icin!

      Delete
  6. Makyaj çok güzel bayıldım,ayrıca bronzerda enfes duruyor,sevgiler :)

    ReplyDelete
  7. Bu makyajı sana acayip yakıştırdım. İmza makyajın olmalı bence. Çok güzelsin bunu söylememe bile gerek yok aslında :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mervecim ne güzel bir yorum utandiriyorsun beni. O senin kalbinin güzelligi! :)

      Delete
  8. O nasıl güzel bir kaş o nasıl güzel kaş o ne güzelliktir yahu.Kıskandım vallahi :)
    Çok güzel olmuş :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne desem bilemedim simdi cok tesekkür ederiiim. O senin güzelligin!! :)

      Delete
  9. Bu makyajinda sana cok yakismis canim harikasin ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkür ediyorum canim benim.

      Delete
  10. Vaooovvv, harika olmuş, zaten güzelsin makyaj da güzel olmaz mı hiç :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sez'im ne tatlisin, o senin güzelligin!

      Delete
  11. Maşallah demeyi unuttum canım.. nazar değmesin!

    ReplyDelete
  12. Harika olmuş makyaj. Oldukça da yakıştı sana. Bayıldım!

    ReplyDelete
  13. Zaten çok güzelsin,bu makyajla daha bi güzel olmuşsun:)) Ben Ezel dizisinde Cansu Dere'nin canlandırdığı Eyşan karakterinin makyajını çok merak ediyorum.Genelde tamamen makyajı nude yapılıyor ancak o kadar güzel duruyor ki..Bahsettiğim makyajın en güzel örneği 52.bölümde vardı onu da bir ara yapabilirsen çok sevinirim canım.Sana da çok yakışacağını düşünüyorum:) Sanırım makyajının tamamı onun Bobbi Brown'la yapılıyordu ama emin değilim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkür ediyorum bu güzel yorumun icin, o senin güzel görüsün! Aa, tabii dikkate alirim bu fikri. Hemen incelemeye baslayacagim! :)

      Delete
  14. kaşların doğal haliyle kalsa ne iyi olurdu.son derece yapay.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dogalliktan uzak oldugunu düsünmüyorum acikcasi, kaslarimin kendi sekli böyle ben sadece biraz dolduruyorum. Yorumun icin tesekkürler. :)

      Delete
  15. coooook güzel olmussun tatlim, makyajina bayildim ve cok güzelsin masallah! :D

    ReplyDelete
  16. Oldukça başarılı kaşlarını çok beğendim :)

    ReplyDelete
  17. O değil de gözler kendi gözün mü ya baaayıldım desem Tuba'dan daha güzel olmuşsun!Maaşallah diyorum

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaa utandim ama cok tesekkür ediyorum güzel yorumun icin Derincim!

      Delete
  18. Süper ötesi görünüyorsun canım çok beğendim

    ReplyDelete
    Replies
    1. O senin güzel görüsün canim benim.

      Delete
  19. Sen, Tuba' dan daha güzelsin bi kere ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tugbam güzellik bakanin gözündedir. Cok tesekkür ediyorum!

      Delete
  20. Bu ürünleri nereden bulabilirim.?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rossmann ve Gratis'lerde bulabilirsiniz cogunu. :)

      Delete
  21. Canım instagramın var mı

    ReplyDelete
    Replies
    1. Var Fatmacim :) @eylmbc kullanici adi altinda bulabilirsin beni :)

      Delete
  22. Canım instagramın var mı

    ReplyDelete