QUICKTIP: Aninda Uzun, Dolgun ve Hacimli Kirpikler!

13 February 2015

Herkese merhabalar,

bugün sizlere nasil saniyeler icerisinde daha uzun, dolgun ve hacimli kirpikler elde edebileceginizi anlatacagim. Bunun icin iki alternatif var: Catrice Lash Boost ve Essence Lash Base!

Her iki ürün de ayri ayri harika performans sergiliyorlar ve kirpikleri güzel bir sekilde optik olarak uzatip, dolgunlastiriyorlar. Kisa, hacimsiz ve seyrek kirpikleriniz varsa hic üzülmeyin, buna da care var artik! Yöntemi merak ettiyseniz hemen devama tiklayin. :)


Öncelikle Catrice Lash Boost ile baslayalim. Maskara gibi duran bu ürün aslinda bir kirpik booster'idir. Uygulanisi cok basit: Sevdiginiz bir maskarayi bir kat uyguladiktan sonra kurumadan hemen bu boosteri uyguluyorsunuz. Icerisinde kücük, tüy yapisinda fibreler bulundugu icin, uygulandiginda kirpiklere yapisiyorlar. Bu sayede kirpiklerde gözle görülür bir uzunluk ve dolgunluk meydana geliyor. Lash Boost'u uyguladiktan sonra bir kat daha rimel uygulandiginda en iyi sonuc elde ediliyor, cünkü fibreler tamamen kirpiklerle birlesmis oluyor. Kesinlikle ise yarayan bir yöntemdir bu! Catrice markasi maalesef Türkiye'de bulunmuyor, ancak farkli kozmetik markalarinin da buna benzer ürünleri vardir elbet, bildiginiz bir tane varsa yorum olarak birakabilirsiniz. :)

Gelelim benim daha cok tercih ettigim yönteme: Essence Lash Base! Bu, bir kirpik bazidir, yani maskarayi uygulamadan hemen öncesinde kirpiklere uygulaniyor. Bu ürün daha önce hic dikkatimi cekmemisti, bir arkadasimin tavsiyesiyle kesfettim ve artik makyaj rutinimden eksik olmuyor! Baz niteliginde oldugundan kirpikleri maskaraya hazirliyor, kirpikleri birbirinden ayiriyor, dolgunlastiriyor ve uzatiyor. Bunu uyguladiktan hemen sonra da maskara uygulaniyor ve kusursuz bir görüntü elde ediliyor. Lash Base'ten cok mu cok memnun kaldim, üstelik fiyati da cok uygun. Herkese tavsiye ederim! Farki görebilmeniz acisindan kirpiklerin baz uygulanmis ve uygulanmamis halini fotografladim, hemen altta görebilirsiniz.

BAZ UYGULANMIS HALI:
Bu fotografta ilk önce bazi, ardindan rimelimi uyguladim. Gördügünüz gibi kirpikler birbirine yapismamis, aksine tek tek, uzun ve hacimli görünüyorlar. Bu sekilde cidden kusursuz kirpikler elde etmek mümkün. Ben kirpiklerimi, kirpik kiviricisi yardimiyla ilk önce kiviriyorum daha hacimli görünmeleri icin. Ancak gün icinde yine normal haline dönüyordu. Bazi uyguladigimda bütün gün kivirik kaldilar ve kesinlikle akma gibi bir durum olmadi!

BAZ UYGULANMAMIS HALI:
Baz uygulamadan rimeli uyguladigimda ise gördügünüz gibi kirpikler birbirine yapisiyor. Birbirine yapistigi icin de dolgunlugu kayboluyor ve az kirpik varmis gibi bir görüntü elde ediliyor. Bence bu hic de hos bir görüntü degildir, göz makyajinda birbirine yapismis kirpikten daha kötü ne olabilir? Kesinlikle bazin bu konuda harika performans gösterdigi bariz ortada. Uygulanmadiginda kirpikler daha kisa duruyor, birbirine yapisiyor ve hacimsiz oluyor.

Bu yüzden sizlere kirpik bazi kullanmanizi tavsiye ederim! Hem kirpiklerinizi korumus olursunuz, hem de dolgun, hacimli ve uzun kirpikler elde edersiniz. Rimeliniz akiyorsa baz ile kaliciligini da arttirabilirsiniz. Kesin tavsiyemdir!

Umarim yardimci olabilmisimdir. :)

Sevgilerimle,
Eylem

10 comments :

  1. hem de nasil yardimci oldun Eylem hem de tam haftasonu alisverisi oncesi, gunlerdir alsammi dedigim bi urundu essence ama catrice'inkini hiç bilmiyordum yine de ona da bir bakayim , tesekkurler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne mutlu bana, yardimci olabildiysem! Kesinlikle bir göz atmalisiniiiz. :)

      Delete
  2. harıka bır yazı olmus canım mascara bazı uygulamalarına bayılıyorum essence de deneyecegım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkür ediyorum canim Ecem'im. Cidden acayip fark ediyor ya.

      Delete
  3. Yes, I follow you on gfc #369, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Essence'i ben de ilk fırsatta alıp deneyeceğim canım.

    ReplyDelete
  5. Bende bu ürünü yeni aldım, güzel bir ürün, seviyorum :)

    ReplyDelete
  6. Merhaba canım 8-mart-hanimeli-hediyelesme-etkinligine bekliyorum mutlaka sevgilerle :) bu arada takipteyim bende beklerim bloguma

    ReplyDelete