DUPE ALARM: Essence vs. Benefit Gimme Brow

03 March 2015

Herkese merhabalar,

yüksek fiyatli ürünlerin muadilleri (dupe ürünleri) ile devam edelim. Yine harika ürünleri olan Benefit'e benzeyen bir ürün kesfettim ve bunu sizlere bu yazimda göstermek istiyorum! 

Seyrek kaslari doldurmak icin piyasada kas kalemleri ve pudralari bulunmakta. Bunlarla kaslari harika bir sekilde dolgunlastirabilir ve sekillendirebilirsiniz. Ancak jeller de mevcut, örnegin Benefit Gimme Brow kas jeli! Bu ürünle cok dogal ancak yine de etkileyici bir görüntü elde etmek mümkün. Fiyatinin yüksek olmasi belki bir eksi puandir, bu yüzden sizlere daha uygun fiyati olan bir ürün göstermek istiyorum: Essence Make Me Brow!



Essence Make Me Brow Kas Maskarasi

Bu ürün Essence'in yenilikleri arasinda ve Türkiye'de satisa Mart'in sonlarina dogru cikacak. Iki farkli renk tonunda mevcut olacak, bendeki rengi 02 browny brows. Fiyati ise 2,49 Euro (8 TL civari).

Ürünün vaatleri: "3'ü 1 arada etki - renk, yoğunluk ve biçim! Make Me Brow kaş maskarasının jel formülü içeriğindeki ufak fiberler sayesinde kaşların arasındaki boşlukları harika bir biçimde doldurur ve belirgin kaşlara sahip olmanızı sağlar."


Tecrübelerim: Ürünün sürümü cok kolay, jel yapisinda oldugu icin kaslara kolayca uygulanabiliyor. Renk konusunda da basarili oldugunu söyleyebilirim, kalemle doldurmus gibi oluyor, sadece daha dogal ve hizli! Hemen tek seferde kaslarinizin üstünden gecerek daha belirgin kaslara sahip olabiliyorsunuz. Daha da belirginlestirmek icin birkac kat uygulanabilir elbette. Sarisinlar icin bu rengi kesinlikle uygun degildir, koyu saclarim olmasina ragmen bana bile koyu geldi. Bu yüzden acik renkli saclarda 01 blondy brows tercih edilmelidir. Jel yapisinda olmasi kaslari sekillendirmekte de yardimci oluyor. Kaslarinizi tarar gibi düzeltebiliyorsunuz ve gün boyu olmasi gerektigi yerde duruyor ve sabitleniyorlar. Jel elbette kuruyor ve kaslarda islaklik veya parlaklik gibi bir durum meydana gelmiyor. Bu benim icin bir arti puan! Bir diger güzel yani ise, jelin icinde tüy yapisinda fiberlerin bulunmasidir, bunlar kaslari dolgunlastirmakta yardimci oluyor ve kendi kasinizmis gibi bir görüntü kazandiriyor. Seyrek kaslari olanlar icin birebir! Bana göre kesinlikle vaatlerini yerine getiriyor, rengini güzel bir sekilde veriyor, dolgunlastiriyor ve sabitliyor. Renk tonu acisindan biraz koyu olsa da, hafif uygulandiginda gayet iyi sonuclar elde edilebiliyor. Dilerseniz basta pudra veya kalemle de doldurup üstünden bununla gecebilirsiniz. Ben cok memnun kaldim ve tavsiye edebilecegim, uygun fiyatli bir ürün oldugunu söyleyebilirim!

Benefit Gimme Brow Kas Maskarasi
Gimme Brow'un deneme boyunu kullanmistim ve acikcasi iki ürün arasinda pek büyük bir fark olmadigini söyleyebilirim. Ambalajlarina baktigimizda oldukca benzediklerini görüyoruz, ismi de birbirine cok yakin tutulmus, dolayisiyla Essence'in amaci, Benefit'in ürününe bir muadil cikarmak olmus. Ikisinin fiyatini karsilastirdigimizda en büyük farki görebiliyoruz; Benefit Gimme Brow 25 Euro (73 TL) iken Essence Make Me Brow sadece 2,49 Euro (8 TL civari). Ben Essence'ten cok memnun kaldigim icin gelecekte de tercihim bundan yana olacaktir.


Diger muadil ürünler yazilarimi merak ettiyseniz buraya tiklayabilirsiniz. :)

Sevgilerimle,
Eylem

22 comments :

  1. benefit'in kaş rimelini merak ediyordum ama tercihimi Essence'den yana kullanacağım. Bi an önce gelse bari Tr'ye:)

    ReplyDelete
  2. harikaymış TR'ye gelirse alınacaklara ekledim bile..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Öyle cidden, fiyatina göre yine harika performans :)

      Delete
  3. emegine saglik super olmus yazi sevgili Eylem, su an essence'in kas kalemini kullaniyorum ama biraz zaman aliyor, zamandan kazanmak adina bi sans vermek istiyorum bu urune de benim icin tek sorun hangi rengini secsem. senin fikrin??? bakir kizil saclarim, blogumda da gorebilirsin zaten , bu rengini denemis biri olarak fikir verebilirsen çok sevinirim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkür ediyorum sevgili Sultan hanim. Benim saclarim koyu kahve ve 02 numara bende bile koyu durdu. Bu yüzden sanirim size 01 blondy brows daha uygun olacaktir. :)

      Delete
    2. çok tesekkurler Eylem

      Delete
  4. Fırçası bile neredeyse birebir! Ama Türkiye'ye ne zaman gelir artık allah bilir :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gercekten cok benziyor ürünler. Essence'in sitesinde 30 Mart yaziyor belki daha erken gelir :)

      Delete
  5. Tatlm ben genelde kas kalemi ya da fari kullaniyorum ama bu urunde cok hosuma gitti ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de kalemi tercih edenlerdenim, bu ürünü görünce merakima yenildim :) gayet güzel, özellikle makyaj yapmak icin fazla vakit yoksa tam bir kurtarici. :)

      Delete
  6. Gerçekten boyutu, fırçası neredeyse aynı Benefit ile. Keşke daha fazla renk seçeneği olsaymış ama. İnşallah Türkiye'ye gelir, Essence'in tüm ürünleri gelmiyor çünkü ne yazikki :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet canim keske birkac ton daha olsaydi. Bendeki baya koyu, 01 nasil bilmiyorum arasinda bir ton daha olsa iyi olurmus :)

      Delete
  7. essence in bu yeni ürünlerini görmedim henüz, daha bugün ugramistim dm e, bende merak ettim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aynen DM'de olmasi lazim ben de ordan aldim :)

      Delete
  8. ya ınş denk gelir bebeyim bunlardan bana rımmel markasınında var ondan alamassam mutlaka bunu alırım .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Al kuzucum bu fiyatta kesinlikle hata yapmis olmazsin :)

      Delete
  9. mac brow set kullanıyorum o da cok basarılı bir ürün ama bıtmek uzere benefıtı deneyecektım bıraz daha bekleyıp essence alabılırım bıle gercekten cok benzıyorlar fıyat acısından benım ıcın daha önde :) guzel bır yazı olmus tatlım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aynen öyle Ecemcim, fiyat farki müthis. Essence'in ürününe bir sans verebilirsin.

      Delete
  10. Türkiyeye gelince koşarak alıcam:) Çok güzel bir yazı olmuş :)

    ReplyDelete
  11. kapış kapış gider kesin bana kalmaz yine :(

    ReplyDelete