#FAVS: Mart Ayi Favorilerim!

06 April 2015

Herkese merhabalar,

biliyorum, Mart favorilerim biraz gecikti, kusura bakmayin. Ancak üniversite icin hazirlamam gereken tez gibi bir sey vardi, vakitlice bitirebilmek adina onunla ugrastim ve sonunda bitti. :)

Mart ayini da kapattik, ancak söyle bir geriye bakip bu ay icerisinde neler kullanmisim, neleri sevmisim, bunlari görmeden kapatmayalim. Bu tarz yazilari sizlere fikir ve ilham verebilme acisindan cok faydali buluyorum. Ayrica beni de biraz daha yakindan tanimaniz icin güzel bir firsat oluyor. Umarim siz de keyifle okuyorsunuzdur. Ee, lafi fazla uzatmadan baslasak ya?




BAKIM


Cildim bu ay sasirdi, bazi kisimlari kuruyor, diger kisimlar yaglaniyor, anlamadim gitti. Sanirim buradaki berbat havadan kaynaklaniyor bu durum. On dakika günes aciyor, yirmi dakika kar, otuz dakika yagmur. Gercekten enteresan. Bu dengesizlik cildimin de dengesini bozdu resmen. 

Bu yüzden makyaj bir kenarda dursun dedim ve cilt bakimima yogunlastim. Cilt bakimimda, cok sevdigim Bioderma Hydrabio Riche nemlendiricim cok güzel is cikardi ve cildimin kuru kisimlarini harika bir sekilde nemlendirdi. Eczaneden satin aldigim La Roche-Possay Termal Suyu'nu da cok begendim dogrusu, cok ferahlatici bir etkisi var. Ancak buna iliskin detaylari, yakinda yayinlayacagim yenilenmis cilt bakim rutinimde paylasacagim sizlerle. Önümüzdeki zamanda güzel yazilar bekliyor sizleri, simdiden duyurayim. :)

Bakim konusunda bir diger favorim Fa'nin yeni cikan Yunan yogurtlu ve badem özlü dus jeli oldu. Ay kokusuna bayildim ben bunun, vanilya gibi kokulari sevenler icin müthis bir dus jeli. Nemlendirmesi de gayet iyi, cildi yumusacik yapiyor ve kokusu uzun süre ciltte kaliyor. Dus almak bu koku sayesinde cok keyifli hale geldi bu ay. :)

Favorilerime girmeyi basaran bir diger ürün ise MicroCell Nail Repair. Bunu kür olarak üc hafta boyunca her gün tirnaklarima sürmem gerekiyordu, aynen öyle yaptim. Tirnaklarim inanilmaz bakimli oldu ve sertlesti. Detayli yazisi mutlaka gelecek önümüzdeki zamanda!

MAKYAJ


Makyaj konusunda zaten genellikle minimalistim, asiriyi sevmiyorum. Bu ay cildime uyuz oldugum icin makyaj da yapasim gelmedi, bu yüzden bütün bir ayi MAC Kinda Sexy ruju ve Zoeva Shy Beauty alligiyla gecirdim. Her ikisinin de detayli yazilarini yayinlamistim, merak edenler göz atabilirler. :)

Bu ay yine sikca kullandigim bir diger ürün ise yeni kesfettigim La Rive In adli parfüm. Bu parfümden bir önceki yazimda bahsetmistim, Armani Si'nin bir dupe parfümüdür kendisi. Bence tipa tip ayni kokuyorlar, kaliciligi da müthis. Kullandigim zamanlarda kokuma iliskin bircok iltifat aldim, o kadar söyliyim! Kesin tavsiyedir kizlar!

TEKNOLOJI

Telefonumun sarj sorunu var, hic dayanmiyor artik. Sanirim pilini degistirtme vakti geldi, ancak daha kötü olana kadar bu sekilde idare edebilirim simdilik. Daha önceki yazilarimda gösterdigim powerbank'imden hala memnunum, sarji 5-6 kez doldurma gücüne sahipti o, bu yüzden uzun yolculuklarda kesinlikle eksik olmamasi gereken bir cihazdir. Ancak yeni aldigim Lab31 tasinabilir sarj cihazim cok daha hafif ve cantada az yer kapliyor. Bu yüzden gün icinde yanimda bulunmasi icin bunu aldim ve bu ay icerisinde cok güzel is cikardi. Telefonumun sarji hemen bittigi icin disarida rahatlikla cantamin icinde doldurabildim. Fiyati da 5 Euro civarinda bir seydi, saka gibi.

Göstermek istedigim bir diger esyaya belki favori denmez, ancak stilini cok begendigim ve farkli buldugum icin bu yaziya dahil etmek istedim. Söz konusu bir iPhone sarj kablosu. Yapisi normal kablolara göre plastikten degil, ipli! Yani telefonunuzun sarjini bir iple dolduruyormussunuz gibi. Bunun en sevdigim yani cok saglam olmasi. Orjinalligi yüzünden de yine bircok kisi nereden aldigimi sorup durdu. :)

Bu ay sanirim en cok kullandigim uygulama Instagram oldu, en azindan en sevdigim platform oldugunu söyleyebilirim. Buradan sürekli paylasim yapiyorum ve önemli seyleri genellikle oradan duyuruyorum. Beni henüz takip etmiyorsaniz @eylemdelacroix olarak takip edebilirsiniz. Böylece hep up-to-date olabilirsiniz. :)

LIFESTYLE

Gelelim lifestyle kategorisine.. Mart ayinda kesfettigim ve iPod'umda sürekli repeat halinde olan bir sarki Rihanna - BBHMM oldu! Basta tuhaf gelen sarkilarin sonradan güzellesmesi de enteresan bir durum. Kosuya cikinca veya spor yaparken dinlemeyi en sevdigim sarki ise bu ay Robin Schulz ft. Jasmin Thompson - Sun Goes Down oldu. Enerjiyi yüksek tutan ve spor yapmaya motive eden, insani temiz havaya cikmaya tetikleyen güzel bir sarki bana göre. Bir kulak verin derim. :)

Okudugum kitaplar konusunda bu ay sanirim burayi bos birakacagim, cünkü ilgileneceginizi düsünmüyorum. Tez yazdigim icin gündemde hukuk kitaplari, kararnameler vs. vardi. Anlayacaginiz beynimin ici sürekli, ilgilendigim davayla doluydu, acaba söyle mi cözümlesem böyle mi diye de bas agrilari kacinilmazdi. Neyse ki bitti, simdi önümüzdeki maclara bakacagiz. :)


***

Bunlar benim Mart ayinda en sevdigim esyalarimdi. Umarim bu yaziyi begenmis ve biraz da olsa fikir edinebilmissinizdir. Fotograflar icin kusura bakmayin, isigi zor yakaladigim icin pek iyi cikmadilar, benim de icime sinmedi ancak bu yaziyi daha fazla bekletmek istemedim. Anlayisiniza siginiyorum. :)

Herkese güzel bir hafta diliyorum,
Eylem

17 comments :

  1. Yazını çok beğendim taşınabilir cihazı nereden aldın acaba?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkür ediyoruum. Bunu yurt disindan Action diye bir magazadan almistim. Ancak Teknosa gibi yerlerde de kesin vardir. :)

      Delete
  2. Bu Fa dusjelini herkes tavsiye ediyor, bende bakacagim mutlaka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesin bak, kokusu öyle böyle degil. :)

      Delete
  3. nasıl guzel bır yazı yıne ! kinda sexy ikimizinde favorıisi :) tezlerle başımız dertte kuzum insallah güzel sonuçlar alacağız :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim benim insallah! Evet ya kinda sexy gözdem oldu. Senin sayende almaya ikna olmustum :)

      Delete
  4. Rihanna ile bizde çok sıkı fıkıyız son zamanlarda :)))

    Favorilerinin olduğu postları zevkle okuduğumu söylemiş miydim ?

    Öptüüüüm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oyy yerim seni. Cok güzel dimi sarkisi ben de bayildim :D

      Delete
  5. benim favorim de ipli şarj kablosu oldu:))

    ReplyDelete
  6. Kinda sexy'i sonunda dayanamayıp alacağım sanırım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Almamakla hata ediyorsun söyliyim :D cidden aldigim günden beri elimden düsmüyor tavsiye ederim!

      Delete
  7. ıphone şarj aletini nereden aldınız?

    ReplyDelete
  8. pardon yanlış yazdım şarj kablosunu nerden aldınız?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yurt disinda Action diye bir magazadan almistim, Türkiye'de nerede var bilmiyorum tam olarak. Ama elektronik satan ufak magazalara bir bak derim genelde her yerde rastlanan bir sey :) bulamazsan ben sana burdan yollarim sorun degil. :)

      Delete
  9. Bende son yoruma katılıyorum dayanamayarak mac in Kinde sexy 'i dayanamayıp alacağım ama nezaman *-* Ellerinize sağlık çok güzel bir yazı olmuş ... Banada beklerim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkürleer :) benim tavsiye edebilecegim bir ruj yani almakla hic de hata yapmis olmazsin :))

      Delete