TAG: Bahar Aromalısından Olsun!

22 April 2015

Herkese musmutlu günaydinlar,

sonunda en sevdigim mevsime gelmis bulunmaktayiz - ilkbahar! Bahar benim icin umuttur, inanctir, mucizedir. Doga canlanir, tohumlar filizlenir, agaclar cicek acar ve insanlarin dudaklarinda istemsizce bir tebessüm olusur. Kis boyu uykuya dalmis bitkiler yavas yavas yaza hazirlanir ve kaldiklari yerden devam etmek icin yesermeye baslarlar. Baharda günes degil, sevgi dogar. Mucizelerin bir yerlerde gizli oldugunu her sene yeniden anlariz ve icimiz kipir kipir olur.

Ben ilkbaharin geldigini günesin tenime degmesiyle anladim. Sabah penceremi agzina kadar actim ve icimdeki ilk kelebekleri ucurdum. Bahar geldi, bundan sonrasi sadece güzel olabilir...

Bahar Aromalısından Olsun!

Favori mevsimim icin özel bir post girmemem düsünülemezdi elbette. Bu yazida sizlere bahar aylarini nelerle bagdastirdigimi, neleri sevdigimi ve baharda hangi ürünleri kullandigimi göstermek istiyorum. Bunun icin de bir TAG olusturdum. Umarim icimdeki kipirtiyla sizlere de biraz ilham ve fikir verebilir, gününüzü tatlandirabilirim. Ee hadi o zaman, herkese benden bir limonata, ama bahar aromalisindan olsun!

1. Baharla hangi renkleri bagdastiriyorsun?
Acik, sade, pastel. Bu konuda en sevdigim tonlar beyaz ve mercan.

2. Baharda gardirobuna neler girer, neler cikar?
Baharda atkilari, sallari, kabanlari gardirobumdan hemen cikartirim. Görmeye bile tahammül edemiyorum kalin ve agir seyleri. Bunun aksine daha ferah parcalar gardirobumda yerini aliyor, mesela bluzlar ve basic parcalar. Ne kadar sade, o kadar iyi benim icin. :)

3. Bakim konusunda nelere dikkat edersin?
Kisin kullandigim nemlendiriciler yogun oldugundan ve sicak günler icin fazla geldiginden, baharda daha hafif nemlendiricilere gecis yaparim ve mümkün oldugunca az ürün kullanmaya gayret ederim. Cildimi kendi haline birakmayi tercih ediyorum cogu zaman. Ve cildimin saglikla isildamasini istedigimden, su icme aliskanligimi da yogunlastiriyorum haliyle.

4. Must-have rujun hangisi?
Beni uzun zamandir takip edenler bilir, gelmis gecmis en iyi rujun Chanel 79 Saga oldugunu sürekli söylerim. Bahar ve yaz aylari icin harika bir rujdur. Bunun yani sira bir de MAC Kinda Sexy'i cok seviyorum, güzel bir seftali tonuna sahip. Yani anlayacaginiz dogal tonlari tercih ediyorum her zamanki gibi. :)

5. En sevdigin bahar kokun?
Lancôme Hypnôse. Hipnotize ediyor, söyliyim. :P

6. Bu mevsimde tercih ettigin oje tonlari hangileri?
Hangi mevsim olursa olsun benim vazgecilmezlerim siyah ve nude tonlaridir. Siyahtan uzak durmak benim icin cok zor, ancak baharda pudramsi renkler harika duruyor.

7. Sana göre mükemmel bahar makyaji nasil olmalidir?
Kesinlikle yogun olmamalidir, daha cok cildimi saglikli gösterecek sade bir makyaji tercih ederim. Bu sekilde taze ve ferah bir görüntü elde edebiliyorum. Yani makyajimda özellikle cildime agirlik veriyorum, bronzer ile günes tarafindan öpülmüs bir görüntü kazandirarak yüz hatlarimi vurguluyorum, highlighter ile de belirli bölgelere dogal bir isilti veriyorum. Cildinize uygun bir allikla da yüzünüze tazelik katabilirsiniz. :)

8. Baharda ne icmeyi/yemeyi seversin?
Meyve! Ananas vazgecilmezim, ya nasil seviyorum belli degil. Bir de cilege karsi koyamam. Bu arada gecenlerde kücük bir saksi aldim cilek tohumlari ektim. Insallah kirmizi kirmizi cileklerim olur. Yemeye kiyamam o zaman. :)

9. Bahar senin icin neyi ifade ediyor, ne gibi degisiklikler yaparsin?
Benim icin kis aylari arinma dönemidir. Kendimi soyutlarim ve hayatimi, kendimi düsünürüm. Havanin isinmasiyla, bitkilerin yesermesiyle benim de icim umutla dolar, heyecanlanirim. Bilmiyorum da, benim icin nedense hayat, baharla birlikte baslar. Bahar geldi mi "tamam artik her sey sadece daha iyi olabilir!" diyorum kendi kendime. Iste bu yüzden baharin benim üzerimdeki etkisi büyüktür. Kisaca benim icin umudu ve inanci ifade ediyor, mucizelerin var oldugunu hatirlatiyor ve hayata her seye ragmen tutunulmasi gerektigini vurguluyor. Meyvesini, yapraklarini kaybetmis, aylarca üsümüs bir agac bile yeniden doguyor, afedersiniz de biz mi bitip tükeniyoruz? Birakin allah askina.

10. Seni keyiflendiren bir sarki söyleyebilir misin?
Can Kazaz - Nereye Gidiyoruz. Bu sarkiyi cok seviyorum, benim icin hic eskimiyor. Aslinda Can Kazaz'in bütün sarkilarini seviyorum, bir taneyle sinirlandirmak cok acimasizca. :)

---

Umarim bu TAG'i begenmissinizdir ve size kücücük de olsa ilham verebilmisimdir. Ben de merak ediyorum - sizin icin bahar neyi ifade ediyor? Hemen alt kisimdaki yorumlara cevabinizi yazabilirsiniz.

Baslattigim bu tag'e belirli kisileri etiketlemek istemiyorum, cünkü herkesin cevaplarini merak ediyorum. Katilmak isteyen herkes katilabilir, hepinizi etiketledim sayin! :)

O zaman herkese baharimsi bir gün diliyorum,
Eylem

11 comments :

  1. Çok güzel bir tag olmuş. Ben de katılmalıyım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkür ediyorum Begümcüm, katilmalisin bence de! :)

      Delete
  2. can kazaz tanimiyordum dinliyorum simdi sayende, güzel bir tag olmus :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler caniiiim, dinle dinle :)

      Delete
  3. Ah benim melek arkadaşım çok özledim seni ve yazılarını! Harika bir tag olmuş yine çok keyif aldım okurken :) Çileklerin umarım olurlar afiyetle yersin :) Can kazaz'ı dinliyorum suan da çok keyifli bir şarkı :) Bu bahar bana senin gelişini hatırlatıyor, sana kavuşmaya çok az kaldı :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de seni cok özledim Ecemim, az kaldiiiiiiiii.

      Delete
  4. Keyifle okudum emeğine sağlık :)

    ReplyDelete
  5. zevkle okunan sahane bir tag olmus tatlim :))

    ReplyDelete
  6. Uuuu şahane bir tag olmuş , bayılarak okudummm :)

    ReplyDelete