ALISVERIS: High-End & Drugstore

08 May 2015

Merhaba güzeller,

sonunda klavye basina gecebildim! Farkindayim, bu ara blogumla pek ilgilenemedim, ancak cidden nefes almaya bile vaktim olmadi. Hayatimda neler oluyor, neler bitiyor yakinda ögreneceksiniz - ama simdilik büyük bir degisim olacagini söyleyeyim!

Telas icinde, o randevudan bu randevuya kostururken, kafa haliyle dolu oluyor. Bu zamanda günler bile kisa geldi. Dün büyük bir yükü daha üstümden atinca, solugu carsida aldim ve biraz alisveris yapmak istedim. Biraz da kendimi ödüllendirmis oldum aslinda. :) Alisveris sepetimin icine hangi ürünlerin girmeyi basardigini merak ettiyseniz hadiii devama tiklayin!




CLARINS One-Step Gentle Exfoliating Cleanser (30 Euro | 94 TL)

Uzun zamandir merak edip denemek istedigim bir üründü bu, gidip gelip elime alir alsam mi almasam mi diye düsünürdüm, sonunda aldim. Bu ürün, cildi derinlemesine temizleyen, ayni zamanda eksfoliasyon yapan, tüm cilt tiplerine uygun olan bir temizleyici+peelingtir. Ürün hakkinda su ana kadar sadece iyi seyler duydum, umarim ben de memnun kalirim. Bir peeling icin oldukca pahali bir ürün oldugundan, dogru degerlendirmeyi yapabilmem acisindan bir süre deneyecegim.


MAC Fix+ (20 Euro | 64 TL)

Mac'in Fix+ spreyini bilmeyeniniz yoktur zaten, makyaji sabitleyen, pudramsi görüntüyü ortadan kaldiran güzel bir üründür ve Mac'in olmazsa olmazlarindandir. Bu arada Türkiye fiyatlarini incelerken sok oldum, imkaniniz varsa böyle ürünleri yurt disindan alin.


TREACLEMOON One Ginger Morning (3 Euro)

Ambalajinin güzelligine bakar misiniz? Treaclemoon'un ürünlerine bayiliyorum, gercekten kokulari öyle güzel ki anlatamam. Bu da yeni cikan bir vücut peelingiymis, kokusu asiri fresh ve sabah dus alirken insani canlandiracak türden. Peeling manyagi olan biri olarak da almadan gecemedim. :)

L'OREAL Skin Perfection Temizleyici (4 Euro)

L'Oréal neden sürekli bu makyaj temizleyici solüsyonunun ambalajini degistiriyor anlamis degilim dogrusu. Sürekli üzerindeki yazilar degisiyor, ismi degisiyor bir seyler oluyor. Bu ürün hakkinda detayli bir inceleme yazisi yazmistim, hala cok memnunum, makyajimi cok güzel temizliyor. Bir ara Garnier'in temizleme suyuna gecis yapmistim, ikisi arasindaki farklari ayri bir postta yazacagim.

BATISTE Kuru Sampuan (2 Euro)

Kuru sampuanlari normal sampuan yerine kullanmiyorum aslinda. Saclarim ince telli ve düz oldugundan hacim problemim var, bu yüzden ara sira uygulayarak saclarima taze bir görüntü verirken ayni zamanda da hacim kazandiriyorum. Seyahat boyunu cantama koyacagim, ara sira tazeleme ihtiyaci duydugumda sac diplerime uygulayabilirim. :)


INVISIBOBBLE Spiral Sac Lastigi (5 Euro)

Bu lastikleri bir bucuk yil önce kesfetmistim, o günden bu yana normal lastik kullanmiyorum desem yeridir. Normal, kücük metali olan lastikler, saclari ciddi anlamda yipratiyor ve kirilmalarini sagliyor, üstelik cok sıkı oldugundan saclari acinca bükülmüs bir görüntü oluyor, bu da hic hos degil. Spiral lastiklerde o sacma bükülmüs görüntü meydana gelmiyor. Kesinlikle olmazsa olmazimdir spiral lastikler! Türkiye'de her yerde var aslinda 50 kurus mu neydi dogru hatirliyorsam. :)

P2 Re-Fill Gel (2 Euro)

Bu ürün aslinda jel tirnaklari doldurmaya yariyormus, ancak bir arkadasimin tavsiyesiyle normal ojenin üstüne top coat olarak uygulayacagim. Bu sekilde ojenin kaliciligi daha iyi oluyormus. Bende iki gün dayanan bir oje görmedim, ama hadi bakalim. :)

CATRICE Eye Brow Stylist 040 (2,50 Euro)

Catrice'in kas kalemlerine tek kelimeyle bayiliyorum. Benim kullandigim bir ton koyusu, simdi ise bir ton acigini aldim, cünkü kaslarimin basladigi yerde fazla koyu kaliyordu digeri. Bununla daha dogal olur diye düsündüm.

ARTDECO Mineral Lip Styler 17 (9 Euro)

Gercekten cok cok güzel bir liplinerdir bu. Gerek rengi gerekse sürümüyle harika. Yumusacik yapisi sayesinde tek basina ruj olarak bile kullanilabilir.

NIKE Air Max Thea (120 Euro | 279 TL)

Veee en güzeli en sona, yeni gözdemle tanistirayim sizi. Dün fotografini instagram hesabimda paylasmistim zaten, öyle icime sine sine aldim ki anlatamam. Beyaz, sade ama klas bir ayakkabi ariyordum ki gözüme Nike'in Air Max Thea modeli carpti ve ilk görüste asik oldum. Tamam abartmiyim, ama cidden cok begendim ben. Sade giyinmeyi sevdigim icin önümüzdeki günlerde ayrilmaz parcam olacagi kesin. Bu arada Roshe Run modelini de göstermistim bir ara, onu da hala severek giyiyorum. Bazilarinda yirtilma gibi bir durum oluyormus ama bende olmadi kesinlikle, hala sapasaglam. Böyle bir ayakkabi ariyorsaniz o modeline de göz atabilirsiniz.

***

Bu yogun günlerde bu alisveris benim icin gercekten güzel bir terapi oldu. Bir seyi almadan önce kirk kere düsünen biri olarak sevdigim ürünleri almanin keyfi bir baska tabii. :D

Bu arada Nisan ayi favorilerim yazisi gecikti, hala görmek istiyor musunuz yoksa onu bu ay es mi gecelim?

Kocaman öpücükler,
Eylem

20 comments :

  1. Güzel günlerde kullan canım ama dikkatimi çekti o saç lastiğinin fiyatı ne öyle yaaaa Türkiye'ye gelirsen stok yap bence burda 50 kuruş maksimum 1 lira :) 5 Euro ne öyleee 15 TL :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaa sorma canim yaa, 3 tanesi 5 euro asiri abarti. Türkiye'den aldiklarim koptu elimde kalmadi o yüzden mecbur kaldim bunu almaya :(

      Delete
    2. Türkiye'ye geldiğinde Mersin'e uğrama şansın olursa ben sana 20 tane hediye etmek isterim :)))) Fiyatını okuyunca içim yandı yahuuu

      Delete
    3. Canim benim ne tatlisin, inan su an hediye etmis kadar oldun! Ama bir gün Mersin'e yolum düserse mutlaka haber vericem, 20 spiral lastigimi almadan dönmem haha :))

      Delete
  2. favorileri görmeden olmaz Eylem'im :) çok güzel bir yazı olmus az çok tahmin edebiliyorum yoğunluğunu büyük değişimi merakta etmedim degil :) CLARINS One-Step Gentle Exfoliating Cleanser benim de çok merak ettiiğim bir ürün en yakın zaman da almayı düsünüyorum tabii yorumlarını da merakla bekliyorum :) Bembeyaz airmaxlerde harika gözüküyor hepsini mutlu günler de kullan kuzum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canimin ici cok tesekkürler, begenmene cok sevindim. Yaa Clarins konusunda ben de cok gidip geldim, insallah aldigi övgüleri hak ediyordur.

      Delete
  3. Aman Allahım!!! Ayakkabıya bayıldım, aşık oldum.

    ReplyDelete
  4. Ah Air Max all white! Ürünlerin klasik hallerini seven, geri kalanlara alışamayan biri olarak Thea 'yı kullanamam sanırım ama gidip deneyeceğim. Güle güle kullan; çok şık durmuş gerçekten :) Şu yağmur çamur kalksa da ben de giysem beyaz Air max 90 larımı...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaa onlar da cok güzel cidden, Nike'in kötü modeli var mi bilmiyorum ayakkabi konusunda en sevdigim markalardan biri. :) ama sunnu söyliyim, Thea diger modeller kadar rahat degil. Yine de cok güzel ama kesin dene bir. :)

      Delete
  5. Çok güzel şeyler almışsın Eylem,güle güle kullan :)

    ReplyDelete
  6. Air Maxlere bayıldım! Güzel günlerde kullan canım :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkür ederim güzelim benim.

      Delete
  7. Nisan favorileri olsun lütfennn:))ayakkabılara bittim çok zevklisinz;)

    ReplyDelete
  8. Hepsini güle güle kullan çook güzeller! Mac'in ambalajı değişmiş sanırım fix+ ın ciddi anlamda burda çok pahalı her şeyi mesela msf lightscapade'i 90 liraya aldım seviyo muyum evet çok ve çok uzun süre gideceği için o kadar para verdim yoksa ayda ya da 2 ayda biticek olsa sanıyorum o kadar para vermezdim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sagol Derin'im! Yaa cidden o fiyatlari ne öyle, Türkiye kozmetik konusunda cidden pahali ya.

      Delete