MUST-HAVE: Çantamdaki 5 Lifestyle Vazgeçilmezim!

14 May 2015

Merhaba güzeller,

sanirim kadinin ayrilmaz parcasi cantasidir. Her duruma karsi hazirlikli olan kadin, hicbir isini sansa birakmaz, kendini ve gününü riske atmaz. Bu yüzden de cantasi cogu zaman gerekli gereksiz seylerle dolu olur. :)

Gereksiz seyleri bir kenara birakalim ve bugün, cantada asla eksik olmamasi gerekenlere yönelelim. Bu yazimda sizlere kendi cantamdan ayiramadigim 5 lifestyle olmazsa olmazimi göstermek istiyorum. Lifestyle olarak sinirlandiriyorum, cünkü bu post, kozmetigi kapsamayacak. Bu baglamda daha önce Makyaj Cantamda Ne Var tag'ini yapmistim, merak edenler ona bir göz atabilir.



Cantamdaki 5 LIFESTYLE Vazgecilmezim!


1. Powerbank / Tasinabilir Sarj Cihazi
Kim bilir kac favoriler yazimda bu cihazi gördünüz - ciddi anlamda hayatimi kolaylastiran bir vazgecilezimdir kendisi. Özellikle bütün gün disarda olacak ve bircok görüsme yapacaksam telefonumun sarji dayanmiyor. Böyle durumlarda powerbank'im imdadima kosuyor ve telefonumu her yerde kolayca sarj edebiliyorum. Herkesin cantasinda bulunmasi gereken bir cihazdir, kesin tavsiye!

2. Dezenfektan
Bir diger olmazsa olmazim net dezenfektandir. Cantamda bulamadigim an, bes cocukla ortada birakilmis gibi hissediyorum. Gercekten cok kötü bir durum yani benim icin, nasil anlatsam bilemedim. Gün icinde yüzlerce insanin dokundugu yerlere dokunuyoruz ve ben bu durumdan hic hoslanmiyorum. O düsünceye o kadar kitlendim ki, özellikle disarda kapi kollarinda, ATM'lerde, toplu tasima araclarinda vs. olan bütün bakteriyi virüsü toplayacagimi düsünürüm. Bu yüzden de gün icinde ellerimi sık sık dezenfekte ederim. Kesinlikle herkesin, cantasinda dezenfektan bulundurmasi gerekir.

3. Kulaklik
Kulakliklarim olmadan da evden cikmam. Yine bir üstteki konuyla alakali biraz da. Gün icinde olur olmadik yerlere dokunuyoruz, sonra telefonumuzu elimize aliyoruz, bütün bakterileri ekranina dagitiyoruz ve konusmak icin yanagimiza götürüyoruz - tam anlamiyla NO GO! Telefonda görüsme yapacagimda telefonu yanagima dayamayi hic sevmiyorum, cok huzursuz hissediyorum öyle. Bu yüzden de kulaklik her zaman yanimdadir ve görüsmemi onun yardimiyla gerceklestiririm, müzik dinlemek icin de sart tabii. Bu arada telefonunuzu da arada bir dezenfekte etmenizde fayda var sivilce ve hastaliklari önlemek icin.

4. Parfüm
O gün sıktıgım parfümü mutlaka cantama atarim, benim icin koku, makyajdan da önemlidir cünkü, ve gün icinde tazelemek isterim. Insanin kendine yakistirdigi, üzerinde aksesuar olarak tasidigi kokusu kendi imzasidir bana göre, bir nevi karakteridir. Makyajiniz veya görüntünüz bir süre sonra akildan ucar gider belki, ama kokunuz bir ömür kalir!

Bu arada La vie est belle'im de bitmek üzere, nasil üzgünüm ya. Yenisi kesinlikle alinacak! Bu kokuya bayiliyorum.

5. Naneli Seker/Sakiz
Son olarak da cantamda her zaman ferahlatan bir seyler bulundururum, bu naneli sakiz veya seker olabilir. Mutlaka ikisinden birisi vardir yani. Özellikle disarda yemek yedikten sonra agzima naneli bir seyler atma geregi duyuyorum, bu yüzden cantamda hep bulunmalidir.







***

Bunlar benim cantamdan eksik etmedigim 5 lifestyle must-have'imdi! Peki sizin cantanizdaki olmazsa olmaziniz nedir? :)

Herkese vazgecilmezimsi bir gün diliyorum,
Eylem

16 comments :

  1. Aynayıda ekledik mi tamamdır benim için :)))))

    ReplyDelete
  2. Powerbank dünyadaki en güzel buluşlardan biri,alalı bir ay oldu ve neden daha önce almadığıma kızıyorum bende.Spora gittiğim için naneli şeker bile yasaklandı bana burda görünce hüzünlendim:( Çanta boy ağız bakım suyuna devam:/ Bir de yazılarını dört gözle bekliyorum <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dimi ya, powerbank de olmasa napardik :D

      Delete
  3. Dusundum de hesap makinesi cantamdan hic eksik olmuyor :)

    ReplyDelete
  4. Bende dezenfektan yerini genelde islak mendil aliyor ama genelde hemen hemen ayni gibi :) ben zaten o da lazim bu da lazim diye canta doldurmaktan birgun sakat kalicam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah yaa kiyamam sana :D gerekli gereksiz ne varsa dolduruluyor o cantaya. Bende de öyle. Bir de büyük canta sevince insan hizini alamiyor doldururken :D

      Delete
  5. İlave olarak ayna ve ruju ekleyebilirim :)) Ben de bugünlerde Powerbank arıyordum alacağım mutlaka çok pratik bir ürün, şarjlar dayanmıyor hiç :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle öyle, tam bir kurtarici. :)

      Delete
  6. powerbank harika tatlım ya minnacıkmış nerden aldın?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler canim, yurt disindan aldim onu ama Teknosa'da vs. vardir kesin. :)

      Delete
  7. çantalarımızı karıştırmaya kalksak farklı birşey göremeyeceğiz demekki :) 5 maddeyi de çantamdan çıkartmıyorum:)

    ReplyDelete
  8. Ben de kulaklıksız asla çıkamam, müziksiz sanki yol bitmiyomuş gibi geliyo bana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bana da, bana da! O kulaklik cantada illa olacak!

      Delete