My Current Obsessions

21 April 2017


Bugün size son zamanlarda kullanmayi, giymeyi, yemeyi, icmeyi en sevdigim ürünleri gösterecegim. Anlayacaginiz her seyden biraz bir sey olacak bu yazida ve belki de daha önce hic dikkatinizi cekmeyen ürünleri kesfedebilecek veya ilham alabileceksiniz. Hadi öyleyse baslayalim!

Today I want to show you my highlights of the past few months in the categories beauty&care, fashion, accessories, food, movies&series and music. So it'll definitely be a mixed post and I hope I can inspire you with the following parts. And maybe you'll discover products that haven't attracted your attention yet. Let'sssss go!


Öncelikle kozmetikten baslayalim. Uzun zamandir blogta kozmetik ürünleri hakkinda konusmuyorum, cünkü gercekten ne bakim ne makyaj rutinimi degistirmeyi seviyorum. Bu yüzden aslinda ayni ürünleri tüketip tüketip yeniden aliyorum. Ancak son zamanlarda yeni kesfettigim ve asiri begendigim ürünler oldu, bunlari sizinle paylasmak istiyorum.

Let's start with cosmetics first. I haven't written product reviews for such a long time on my blog, because I always use the products I love the most and don't try new ones so often. That's the reason why my make-up and skin care routine never change. But in the past months I have discovered some amazing products which I have integrated into my daily routine immediately!  




Bu ürün bir lansmanda bana hediye edilen bir paketin icindeydi. Rituals markasinin güzel ürünleri oldugunu duymustum, ancak daha önce hic kullanmadigim icin ve genel olarak da el kremi kullanmadigimdan, cekmecede duruyordu öylece. Gecenlerde gözüme takildi ve denemek icin direkt masamin üstüne koydum gelip gecerken kullaniyim diye. O günden beri her gün kullandim - resmen ask yasiyorum bu kremle! Asiri güzel nemlendiriyor ve hemen emiliyor, ciltte yagli veya yapis yapis bir his kesinlikle birakmiyor. Uygulandigi andan itibaren ellere farkli bir isilti katiyor ve cilt asiri saglikli parliyor ve bu etki bütün gün sürüyor! Ayrica cok temiz ve soft bir kokusu var. Yani yakininizda bir Rituals magazasi varsa gidin ve bu el kremini deneyin!!! 

This hand balm was inside a goodie bag I got at a launch party. I heard that Rituals' products are good, but since I have never tried them and also don't need a hand balm so often, the Ritual of Sakura hand balm ended up in the drawer. But recently I felt like using it and was just amazed! Since then, I am using it daily and it is definitely the best hand balm I have ever tried. It moisturizes the skin perfectly, is super quickly absorbed and leaves a pleasant and soft feeling on the glowy skin. Also the effect is long-lasting! I looove this sweet-smelling hand balm and can absolutely recommend it!



El kremine ne kadar bayildigimi siz düsünün - direkt en yakin Rituals magazasina gittim ve bütün ürünleri detayli inceledim. Magazada dolasirken ayni seriye ait bu vücut kremi dikkatimi cekti ve zaten yeni bir vücut losyonu arayisi icerisinde oldugumdan ve el kreminden de fazlasiyla memnun kaldigimdan buna bir sans vermek istedim. Ilk kez bu kadar hizli emilen bir vücut kremiyle karsilastim desem yeridir, cilt resmen yutuyor kremi! Kremlenmeyi aslinda kiyafetlere yapisacak diye sevmiyorum pek. Ama bunda gercekten öyle bir durum söz konusu degil. Nemlendirme konusunda da cok basarili, cildi harika besliyor ve etkisi günlerce kaliyor kisa süreli bir nemlendirme degil. Rituals'in bu iki ürününü kesinlikle tavsiye ederim, en azindan gidin ve magazada deneyin, hemen anlayacaksiniz neden bu kadar sevdigimi. :)

I was so in love with the hand balm that I wanted to try out the other care products of Rituals, too. So I went to the shop and immediately the body cream caught my eye. This body cream is also absorbed super quickly and moisturizes the skin in an awesome way. I am using it now for a few weeks and my skin feels absolutely smooth and luminous. If you are looking for new skin care products which really have an amazing effect, I can recommend you the ones from Rituals - big love!




Hazir olun, size hayatimin ürününü gösterecegim! Gecen ay kuaförde keratin bakimi yaptirmak istedim ve sacima CHI'nin ürünlerini uyguladilar - bu ürünlerle tanismam da böyle oldu. Aslinda öylesine yaptirmistim, pek bir sey beklemiyordum. Ilk asamada gercekten piril piril ve yumusacik oldu saclarim, hic bu kadar parlak olmamislardi sanirim. Ancak her zaman oldugu gibi kesin ilk yikamadan sonra gecer diye düsündüm ve yanildim. Bu sac serumu islak saca uygulaniyor, ardindan sac normal bir sekilde kurutuluyor ve düzlestiricinin isisiyla serum aktive ediliyor. Vaadi de saclara yumusaciklik, parlaklik kazandirma ve tabii ki besleme ve güclendirme. Ayrica 5 yikamaya kadar kaliciymis. Simdi benim deneyimim: Kuaförden ciktim ve parlak saclarimin ilk gün keyfini cikardim. Ertesi gün dusta suyu saclarima tuttugum an hatta sampuanladigim an bile öylesine yumusakti ki! Sac kremine hicbir sekilde gerek duymadim. Ve size su kadarini söyleyeyim: 2 hafta bu etki tam anlamiyla sürdü. Saclarim parlak, hacimli, dolgun, asiri saglikli ve güzel görünüyordu. Ben tabii ayni kuaföre kostur kostur bu ürünü sormaya gittim ve maalesef satmadiklarini söylediler. Neyse hemen internetin basina gectim ve ürünü Amazon'da buldum siparis ettim. Bence ayda 1-2 kez uygulanmasi yeter, cünkü etkisi epey kalici. Ne diyeyim, bayildim valla. Bir daha sac rutinimi degistirecegimi hic zannetmiyorum. 😄

And another product I loved in the past weeks is CHI Keratin K-Trix 5. My hairdresser had used this one for a keratin treatment and afterwards my hair felt sooo smooth, shiny and deeply nourished! The effect lasted even after a few hair washings which surprised me. Under the shower my hair is also so smooth that I don't need a conditioner. This hair serum has definitely become my favorite so that I bought it right away and am now using it twice a month (the product lasts in your hair up to 2 weeks). Usage: You have to apply this serum on your damp hair and blow-dry it later. Afterwards you have to straighten your hair with irons because the serum gets activated by heat. And that was it! Due to that keratin treatment my hair has become absolutely healthy, smooth and luminous. Never wanna miss this serum again!



Dedigim gibi, bir üstteki ürün 2-3 haftada bir uygulaniyor maske gibi. Ancak siparis verirken gözüme bir de Silk Infusion carpti. Bu ürün de sac serumu, ancak her yikamadan sonra uygulanabiliyor ekstra parlaklik ve yumusaklik icin. Dayanamadim ve bunu da siparis ettim ve ulastigindan bu yana her yikamadan sonra kullaniyorum. Assssssiri memnunum. Hem güzel kokuyor, hem de saclarimi ipek gibi yapiyor. Ve su kadarini söyleyeyim, cevrem de fark etmis olacak ki, bu ürünleri kullanmaya basladigimdan beri sürekli saclarima naptigimi soruyorlar. Su an saclarimdan hic olmadigim kadar memnunum - aman nazar degmesin. 😋  Bu iki ürünü herkese tavsiye edebilirim!

Also I bought the Silk Infusion by CHI. This is also a serum but you can apply it on your hair after every wash. I just wanted to give it a try and am super happy with it. It makes my hair extra shiny and gives an optimal grip without knotting and styling them becomes much easier. Also my hair feels more voluminous and thicker. It is definitely one of the best products I have used so far!



Su ana kadar kullandigim en iyi dudak peelingi kesinlikle bu. Dudaklari hem ölü deriden arindiriyor, hem icerdigi yaglar sayesinde besliyor ve yumusacik yapiyor. Ben kesinlikle cok sevdim!

Another product I loved was this lip peeling. It removes all the dead skin cells and because of its rich ingredients it moisturizes and smoothens the lips. I looove it! 




Ben pek kirmizi tonlari kullanan bir insan degilim, güzel buluyorum ancak kendime yakistirmiyorum. En son Istanbul'da Sephora'da dolasirken NARS'in bu dudak kalemini bir deneyeyim dedim ve denememle kasaya kosmam bir oldu. Fotografta biraz koyu cikmis, aslinda daha natürel güzel bir tonu var. Yani dudaklarinizda kan dolasimi hizlanmis gibi "kizarik" duruyor ruj. Fiyati biraz yüksek, ancak daha önce tam bu tonu hicbir üründe bulamadigim icin bence deger simdilik. Ben tek kelimeyle ba-yil-dim ve bittikce kesin tekrar alacagim (muadilini bulana kadar 😜)!

I have nothing to say: this color is definitely my favorite red!!! The photo shows it more intensive, but in reality it seems more natural - just like you bite your lips and they become reddish. It is soft as butter and you can intensify the color. Will definitely buy it again anytime I used it up (until I find a good dupe 😜)!



Bu dudak kalemini de cok begendim, dogal güzel bir rengi var, tam sevdigim gibi. Dudaklara cok hos bir görüntü veriyor ve dolgun gösteriyor. Pek kalici degil, ama bu fiyata da bir sey dememek lazim dogrusu. Uygun fiyatli rujlar arasinda bence en iyilerinden birisi!

Another lip pencil I like is this natural nude one. For me it is the perfect 'my lips but better' color. It makes the lips appear fuller and is the perfect fit for each make-up. Definitely one of the best drugstore lip pencils ever!


Gelelim giyim bölümüne. Bu bölümde bu aralar giymeyi en sevdigim parcalardan ve genel olarak sevdigim tarzlardan bahsetmek istiyorum. Bu konuda herkesin belli bir cizgisi var elbette, ben kendim kendi tarzimi tanimlamam gerekseydi bu casual-chic olurdu herhalde. Basit parcalari birbiriyle kombinleyip aksesuarlarla zenginlestirmeyi cok seviyorum - bu tamamen ben!

When it comes to fashion I can say that my preferred style is casual-chic. I love to combine basic pieces and make my combination look more interesting with beautiful accessories. And here are my fashion pics and the styles I am currently obsessed with!



Son dönemin trendi, fileli corap cilginligi hala sürüyor. Bu trendi ben de asiri sevdim, cünkü genellikle sade giyiniyorum ve bununla kombinlemek kiyafete ayri bir hava katiyor. Özellikle şık kumas pantolonlarla giymeye taktim adeta - en sevdigim kombin su anda!

Fishnet tights - the season's it-accessory! I am also one of those people who are in love with them. Wearing them always with chic dress pants or ripped jeans and the outfits look even more interesting!


H&M Pastel Rose Sweater

Genis kazaklari zaten hep seviyordum, dolabimin vazgecilmezi diyebilirim. Ancak bu sezonun trend rengi pudra rengi oldugundan her yerde su anda bu renkte sweatshirtler var ve ben deli gibi seviniyorum. H&M'de epey güzel modeller var!

My must-haves in my closet are definitely big sweaters and knit pullovers! I am so happy that the current season's it-color is pastel rose - so everywhere are rose pieces! H&M has some really nice sweaters in that color.




Pudra demisken; bu ceket de su anki favorilerimden birisi. Hem rengi, hem kesimi, her seyiyle mükemmel ve bahar aylari icin uygun. En basit kiyafete bile ayri bir hava katiyor. 

Another obsession is this amazing pastel rose coat. It is soooo beautiful and I am currently wearing it as often as I can! LOOOVE.




Puma'nin ayakkabilari cok harika degil mi sizce de? Benim yeni favorilerim Basket serisinden ruganli olanlar. Spor ama ayni zamanda şık, dolayisiyla her kiyafeti harika bir sekilde tamamliyor. Bunu kumas pantolonla da giyiyorum, yirtik jeanle de. Ayrica cok da rahatlar - en en en sevdiklerim su an!

Who isn't in love with Puma sneakers? My current favorites are the Basket Platform Patent ones. These sneakers are a real eyecatcher and the perfect piece for a clean and minimalistic outfit. Due to the fact that they look casual but also chic, I can combine them with every style I want to - no matter whether ripped jeans or chic dress pants!  


Yukarda da belirttigim gibi, aslinda sade olan kiyafetlerimi aksesuarlarla zenginlestiriyorum. Aksesuari asiri seviyorum, canta, gözlük, bileklik, vs. say say bitmez. Bu yaziyi da gereksiz uzatmamak adina, ne kadar zor olsa da kendimi 3 esyayla sinirlandirdim. Ve iste buradalar!

As I already mentioned above, I am paying great attention on accessories. I love wearing simple but significant accessories. In order not to go beyond the scope of this post, I decided to show you the 3 favorites of the perceived million accessories. :D And here they are!





Ben kücük cüzdanlardan hoslaniyorum, büyükleri hic bana göre degil, asiri gereksiz buluyorum - zaten kullandigim kücük cantalara da sigmazlar. Bu yüzden kücük cüzdan! Ben her seyimi sigdirabiliyorum. Hatta cok uzun bir süre kese gibi olan cüzdanlar (burada bahsetmistim) kullandim. :) Artik yeni bir cüzdan almanin vakti gelmisti ve ben tercihimi LIEBESKIND'ten yana kullandim. Cok karizmatik, pratik ve kullanisli bence.

I like using small purses, they are compact and more useful for me. Since it was time to change my purse I decided to purchase one from LIEBESKIND and am super happy with this purse.




Bu saatimi size zaten bu yazimda göstermistim. Son zamanlarda en cok kullandigim saat oldugu icin, bu yazimda da adi gecmese olmazdi tabii! Bu arada özel indirim kodum da hala gecerli: www.danielwellington.com sitesinden yapacaginiz her türlü alisverisinizde %15 indirim kazanmak icin "EYLMBC" kodunu kullanabilirsiniz. 😍

You may know my new watch from Daniel Wellington which I have already shown you in this post. Since I have worn it sooo often in the past few weeks, I wanted to mention it in this post again. By the way, if you like to purchase a new watch too, you can use my code "EYLMBC" and get 15% off your next purchase at www.danielwellington.com😍




Ben yaz kis günes gözlügü kullanan biriyim, benim icin hic fark etmez. Diyorum ya, benim asil tarzimi aksesuarlar meydana getiriyor. Bu gözlügü de son zamanlarda cok fazla kullandim. Ray-Ban Round modelinin yerini kolay kolay hicbir gözlük alamaz diyordum, ancak bu da kalitesi ve tasarimiyla cok iddiali! :)

I am using sunglasses even in winter, because I think that they are a nice accessory. And these shades are just amazing! They look absolutely classy and minimalistic. :)


Gelelim yeme icmeye! En gec bu bölümde bu yazi uzardi da uzardi - yemeyi icmeyi, yeni seyler denemeyi cok seviyorum zira. :D Ama abartmamak icin 1 yiyecek 1 de icecek koyacagim bu yaziya.

In this part the list would be longer as it should be! I love trying new stuff to eat so I am definitely able to inspire you with lots of foods and drinks :D. But in order to make a long story short, I will show you 1 food and 1 drink, here we go!



Bu dünyada insanlar ikiye ayrilir: patlamis misiri sekerli sevenler ve tuzlu sevenler. 😋  Ben sekerli sevenlerdenim - siz? Nedense tuzlusu bana hic haz vermiyor, hic sevmiyorum. Ama sekerli denilince akan sular durur. Gecenlerde de bu, hindistan cevizi & vanilya aromali olan patlamis misir dikkatimi cekti ve denemek icin aldim. Denemek icin 5 paket aldim. Tamam itiraf ediyorum, begenecegimden cok emindim, o yüzden 5 paket aldim. Ve bayildiiiim. Tadi cok güzel, hic agir degil, aksine hafif, sekerli ve hindistan cevizi/vanilya aromali. Bagimlilik yapti herhalde, sürekli yiyesim geliyor. Ama spor yaptigim icin abartmamaya calisiyorum. :D

Pleaseeeee try this popcorn with coconut and vanilla flavor!!! It tastes and smells so delicious, omg - you just have to try! It has a light vanilla taste that absolutely matches with popcorn - yummy!



Beni zaten takip ediyorsaniz FITTEA manyagi oldugumu biliyorsunuzdur. Asiriii seviyorum ve günlük tüketiyorum - özellikle de Super Fruit adli caylarinin tadi enfes. Icerisinde nar ve cilek taneleri var. Ayrica bu caylar detoks caylari olarak geciyor, dolayisiyla vücudu arindirma özelligine sahipler. Eger denemek isterseniz "EYLEM" koduyla www.fittea.de sitesinde termoslari ve caylari %15 indirimli alabilirsiniz. :)

If you are following me on my social media channels, you may already know that I am a FITTEA-addict. I love the tea sorts and consume they daily. But especially the Super Fruit tea is one of my favorites - it contains pomegranate and strawberry pieces - so tasty! If you want to try, you can use my code "EYLEM" and get 15% off your purchase at www.fittea.de. :)


MOVIES
Split

SERIES
Sense 8

MUSIC



Eylem

7 comments :

  1. Hi Eylem,

    I really like your creative posts! You always take the best photos! ❤️
    Thanks for sharing your favorites, that post inspired me totally.

    Keep up with the great work!

    xx
    Sally

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Sally, thank you for your lovely comment, really apprecciate it! :) xx Eylem

      Delete
  2. merhaba eylem chinin ürünleri benimde ilgimi çekti nerde bulabilirim acaba? :) sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba Melisa, amazon.com'dan siparis verebilirsin. Türkiye'de yasiyorsan daha büyük kolaylik ise kozmoya.com veya n11.com olur, o sitelerde de stokta görünüyor su an. :)

      Delete
  3. Merhaba Eylem,

    first of all nice blogpost! like the information about the products fitted with great pictures.
    I started following you on Spotify and have to say - great music taste :)

    Best wishes
    Emre x emvoyoe
    www.emvoyoe.de

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Emre - glad you liked the post! :)

      Delete
  4. Harika bir yazı:)
    Chi ürünleri benim de asırı ilgimi çekti kesinlikle alacağım, umarım fiyatına değer sana güveniyorum Eylem
    <3

    ReplyDelete