15 Facts About Me - Part 2

02 May 2017


Bloglarda kişisel yazıları okumayı çok seviyorum ve bloggerları daha yakından tanıyabilme fırsatı sunduklarını düşünüyorum. Bu yüzden de, sizden de olumlu dönüş aldığım "15 Facts About Me" yazımın ikinci partını yazmaya karar verdim. Aranızda ilk bölümü okumayanlar varsa, bu yazıya başlamadan önce onu buradan okuyabilirler. O halde, umarım bu yazıyı keyifle okursunuz. İşte hakkımda 15 bilgi daha! :)

I really love reading personal stuff on blogs and think that they help to get to know the blogger better. So I decided to write a second part of my "15 Facts About Me" post. If you still haven't read the first part, you can do it here. Otherwise, I hope you’ll have fun reading some more random facts about me and my life - let’s go! :)



1. 
Asansör veya yürüyen merdiveni olabildiğince kullanmamaya çalışıyorum. Bu konuda biraz paranoyalarım var. :D Ayrıca normal merdivenleri çıkmak gün içinde güzel bir egzersiz oluyor ve kalçalar için çok faydalı!
I really don't like elevators or escalators and always prefer the stairs! They work absolutely well as an exercise during the day with amazing benefits like lifting your butt!

2. 
En sevdiğim bitki, kaktüs.
My favorite plants are cactuses.

3. 
Kişiliğimi kontrastlar oluşturuyor. Küçük bir örnek: hem bale, hem de boks eğitimi alıyorum.
My personality is filled with lots of contrasts. Just a small example: I am doing ballet and boxing.

4. 
Avokado ve peynir bağımlısıyım! 😍
I have a huge avocado and cheese obsession! 😍

5.
Dünyaya geldiğimde ilk tattığım şey Merci çikolatası olmuş. BABA!!! :D Babam tatlı yiyeyim, tatlı konuşayım diye dilime çikolata sürmüş doğar doğmaz hahaha. :D
Right when I was born, the first thing I tasted was a Merci chocolate. DAD!!! :D My dad wanted to realize the traditional Turkish saying "let's eat sweet, talk sweet" hahaha. :D

6. 
İlgi alanım çok geniş ve genişlemeye de sürekli devam ediyor.
I have lots of interests and more are included permanently.

7. 
Tavla oynamayı seviyorum... ve bu konuda iddialı olduğumu söyleyebilirim. :D
I like playing backgammon... and I think I am pretty good at it. :D

8. 
Oje sürme faslım her zaman sinir olmakla sonlanıyor. O kadar sabırsızım ki, birkaç saniye ellerimi havada salladıktan sonra illaki o ojeyi bozacak bir hareket yapıyorum ve kendi kendime sinir oluyorum. 😒
Painting my nails always ends up with getting super angry about myself. Patience is a virtue - one I don't possess. After a few seconds of waving my hands around, I can't wait any longer and do something stupid that ruins my fresh nail polish. 😒

9. 
Büyük hayalleri olan, ufku geniş insanlarla sohbet etmeyi seviyorum.
I love having conversations with people who have big dreams and a broad vision.

10.
Dişlerimi fırçalarken her zaman birkaç plié (bale hareketi) yapıyorum. :D
While brushing my teeth I always do some pliés. :D

11. 
İzmir benim için çok fazla şey ifade ediyor.
Izmir means a lot to me.

12.
Benim için en önemli şeylerden birisi, fikirlerimle ve yaptıklarımla insanlara ilham verebilmek. Zaten bu yüzden paylaşmayı, blog yazmayı seviyorum. :)
For me, one of the most important things is that I can inspire people with my ideas and actions. That's the main reason why I like sharing, and creating blog content. :)

13. 
Siyah eyeliner adeta bir parçam haline geldi 7 yıldır.
A black eyeliner is my signature feature for 7 years.

14. 
Makarnaya asla hayır demem!
I would never ever say no to pasta!

15. 
Belgesel izlemeyi çok seviyorum, özellikle de uzay konulu olanları!
I loooove watching documentaries, especially the ones about the universe!




İşte bunlar benim hakkımda bazı gerçeklerdi. Umarım bu yazıyı beğenmiş ve kendinizi bunlardan birinde veya birkaçında bulabilmişsinizdir. Yorum olarak kendi hakkınızda en tuhaf gerçeği paylaşabilirsiniz - çok merak ediyorum! :) 

So that's it! Hope you liked this post and could recognize yourselves in one of these facts. Let me know some crazy facts about you in the comments - I am really curious! :)

Eylem

10 comments :

  1. hahaha "eat sweet, talk sweet", that's cute 😀 love this post!

    ReplyDelete
  2. Céline Bathory02/05/2017, 19:32

    Hello Eylem!

    I love reading this kind of blogposts, thanks for sharing! I especially had to laugh about fact 10 - that's so me!! :D love dancing ballet <3

    Xoxo Céline

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Celine, thank you for your kind comment! And yes, pliés and relevés at every opportunity! :D xx

      Delete
  3. Merhaba eylem takip ettigin kisisel bloglar var mi onerebilecegin bu arada yazilarini okumak cok keyifli

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba, yazilari keyifle okumana cok sevindim! :) Evet takip ettigim bloglar var, örnegin:
      http://www.masha-sedgwick.com/

      Delete
  4. 2,3,4,14,15 beni de yansıtan maddeler. insan okuyunca ve ortak noktalar bulunca kendini yakın hissediyor gerçekten. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne güzel ortak noktalarimizin olmasi! Evet, kesinlikle öyle. <3

      Delete
  5. What a cool post! Love to read personal stuff on blogs <3

    ReplyDelete