ALISVERIS: Kozmetik ve Bakim

22 July 2014

Herkese merhabalar,

cogu zaman kücük alisverisler iyi bir terapidir insana. Yeni ürünleri deneme heyecani, uzun zamandir diledigi bir ürünü alma mutlulugu veya en güzeli, sevdiklerinize yapacaginiz kücük sürprizler. Elbette maddiyatla elde edilmis mutluluklar, maneviyatin verdigi mutluluklara esdeger tutulamaz. Ancak günümüzde alisveristen kacinmak da her zaman mümkün olmuyor. Yine de hayatta maddiyattan daha önemli seylerin oldugunu asla unutmamaliyiz..

Bu yazimda sizlere, aktüel hangi ürünleri kullandigimi görebilmeniz acisindan, Douglas'tan yaptigim kücük bir alisverisimi gösterecegim (daha dogrusu verdigim online siparisi). Kozmetik ve bakim ürünleri alisverislerini sevenlerin ilgisini cekebilecegini düsünüyorum.

Ürünlere gecmeden önce büyük bir övgüde bulunmam gerekiyor. Douglas, bu nasil bir servistir? Dün öglen saatlerinde verdigim online siparis, bugün sabah kapimdaydi. Böylesine hizli ve pürüzsüz servisi övmeden gecemeyecegim, takdire sayan. Thumps up!

Verdigim siparis iki üründen olusuyor, ancak Douglas tarafindan bircok da tester (deneme boy) ürünler eklenmis. Buna da ayriyetten sevindim dogrusu. Müsteriyi memnun etmenin ilk sirada oldugunu böylelikle kanitlamis oldular. Gelelim ürünlere...

Fotografin üstüne tiklayarak büyütebilirsiniz.

Satin aldigim ürünler:

1. LANCÔME Hypnôse EdP 30 ml (115 TL)
Bitenler #1 yazimda da belirttigim gibi, bu "hipnotize" eden parfüm hayatimin parfümü. Bitirdigim icin tekrar aldim. 

2. BATISTE Dry Shampoo (koyu renk saclar icin olan kuru sampuan) (28 TL)
Bu kuru sampuan hemen hemen her kozmetik gurusu tarafindan tavsiye edilmekte. Ben daha önce Syoss'un kuru sampuanini kullaniyordum, ancak o ilk etapta sacta bir beyazlik birakiyordu. Bu koyu saclar icin oldugundan bunu denemek istedim. Dilerseniz kapsamli bir review yazabilirim bu ürün hakkinda.





Douglas tarafindan yollananlar:

1. KENNETH COLE Connected Hair and Body Wash (30 TL)
Bu ürün bana tam boy (200 ml) olarak geldi. Sampuan ve ayni zamanda vücut jeliymis. "Ikisi bir arada" ürünleri pek tercih etmiyorum, ancak cok fresh ve erkeksi bir kokusu oldugunu söyleyebilirim. Kendim kullanamayacagim icin hediye edecegim.

2. THIERRY MUGLER "ALIEN" ve HUGO BOSS "HUGO" deneme boy parfümler. Her iki kokuyu da begendigimi söyleyebilirim. 



3. ORIGINS Drink Up Intensive Overnight Mask (140 TL)
Normal ve kuru ciltlerin kullanabilecegi, gece uygulanan yogun bir nemlendirici maskedir. 30 ml icerigi olan deneme boyunun birkac uygulama icin yeterli olacagini düsünüyorum. Denedikten sonra düsüncemi bildirecegim.

4. DOUGLAS Absolute Nails "03 Lena" (15 TL)
Bu oje de bana tam boy (11 ml) olarak geldi. Yogun ve civil civil bir pembesi olan bu oje, yaz aylari icin harika bir tercih olacaktir. Henüz deneyemedigim icin kaliciligi konusunda bir fikrim yok.

5. CLINIQUE High Impact Mascara "01 Black" (69 TL)
Clinique'in hacim ve dolgunluk kazandiracagi vaadi verilen rimelidir. Henüz denemeye firsatim olmadigindan bu rimel hakkinda daha sonra kapsamli bir review yazmayi düsünüyorum.

6. LANCÔME Hypnôse Star "01 Noir Midnight" (82 TL)
"Star görünümü" verecegi iddia edilen bu maskarayi da henüz deneyemedim. Ancak Lancôme'un Hypnôse Doll Eyes Mascara'sini kendim de kullaniyorum ve cok memnunum. Bu 2 ml icerigi olan deneme boyunu da denedikten sonra bir inceleme yazisi yazabilirim.

7. ELIE SAAB Le Parfum Anahtarligi
Son olarak da Elie Saab adli fashion designer'in anahtarligi eklenmis. Buna da cok sevindim.

***

Kapsamli incelemesini yazmami istediginiz ürünleri yorum olarak bana bildirebilirsiniz. Bunun disinda bir ürünü satin alip almayacaginizda kararsizsaniz kesinlikle bir parfümeriye testerlari olup olmadigini sormanizda fayda var. Böylelikle deneyip daha saglikli bir karar alabilirsiniz.

Sevgiler
Eylem

6 comments :

  1. yine süper bi yazi rimeller hakkinda review gelirse sevinirim .)

    ReplyDelete
  2. Alisverissssss!!!! 😍 bu tarz yazilarin cogalmasi lazimm bayiliyommm 😃

    ReplyDelete
  3. güzel bir alisveris olmus batiste kuru sampuan hakkinda inceleme de isterim amaa:))

    ReplyDelete