ALISVERIS #2: Kozmetik ve Bakim Ürünleri

05 August 2014

Herkese merhabalar,

kadinlar ve bitmeyen alisverisleri. Biten birsey varsa, o da ürünlerdir. Bu baglamda ihtiyac dahilinde olan bakim ürünlerimi tekrar almak icin yola koyuldum. Elbette alisveriste hedef sasti, böylelikle gerek duyduklarimin yani sira aslinda gerek duymadigim ürünler de sepete eklendi. Bu aralar pek cok markanin yeniliklerinden dolayi reyonlarda yeni ürünler kesfetme ihtimali de haliyle yüksek. Bircogundan kendimi alikoyabildiysem de, bazilarina karsi koyamadigimi belirtmem gerekiyor su noktada.

Bu yazimda sizlerle, kullandigim ürünleri görmeniz ve yeniliklerden haberdar olmaniz amaciyla, kücük alisverisimi paylasacagim. 


ELMEX Agiz Bakim Suyu 
Agiz bakim rutinimde de belirttigim gibi bu ürünü uzun zamandir kullaniyorum ve cok memnunum. Kesinlikle tavsiye edilesi bir agiz bakim/calkalama suyu.

SYOSS Keratin Hair Perfection Oil-in-Cream Sac Maskesi
Kullandigim sac maskemi bitirdigim icin maskeler bölümünde bakinirken gözüme bu şık tasarimli Syoss ürünü carpti. Bu ürün, keratin bombasi oldugunun iddiasini tasiyor ve saclari güclendirecegine dair vaatlerde bulunuyor. Serinin henüz cok yeni olmasindan dolayi hakkinda en ufak bir fikrim yok, ancak ilerleyen günlerde test edecegim icin kapsamli bir inceleme yazisi gelecektir.

SYOSS Keratin Style Perfection Sac Spreyi
Maskeyi sepete attiktan sonra, gözüm bir diger ürüne takildi. Tamam tamam, daha gecenlerde yeni sac spreyi almistim. Ama su tasarima bakar misiniz? Zaaflarima yenik düstüm. Sunu da belirteyim, kokusu müthis. Bu kadar güzel kokan bir sac spreyi ile daha önce karsilasmadim.

NIVEA Creme Peeling
Bu vücut peelingini de uzun süredir kullaniyorum, bittigi icin de tekrar aldim. Peeling, dusta uygulaniyor ve tanecikli bir dus jeli kivamina sahip. Ciltte cok fresh ve temizlenmis bir his birakiyor, o yüzden kesinlikle tavsiye edebilecegim bir ürün.

NIVEA Creme Soft
Dus jellerim sürekli olarak degisiyor. Acikcasi bu konuda sadece kokulari ilgimi cekiyor, cünkü uyguladigim vücut bakim rutinim kesinlikle yeterli nemlendiriciler ve yaglar iceriyor. Yazlari, aromali dus jellerinin kokusunu ya cok yapay ya da agir buldugumdan dolayi, bu sefer daha soft ve aromasiz kokan bir jele yöneldim.

AXE Anarchy For Her Deodorant
Bu deodoranti bir süre önce kullanmistim, ancak suan deo roll-on ve spreyleri tercih etmeme ragmen, Anarchy'nin kokusuna bayildigim icin tekrar aldim. Roll-on'lari gün icinde hijyenik bulmadigimdan dolayi, bu sekilde "sıkmalık" olanlar daha uygun. Bu ürünü tercih etmemin bir diger etkeni ise alüminyum icermemesidir. Bu, titizligimi korudugum bir konudur.

ESSENCE All About Matt! Fixing Compact Powder
Bu ürün hakkinda, ilk kez aldigimdan dolayi, pek birsey söyleyemem. Transparan olan makyaj sabitleyici ve matlastirici pudradir.

CATRICE Lash Boost
Ilk bakista bunun bir rimel oldugunu düsünebilirsiniz, ancak degil. Bu ürün, Catrice'in yenilikleri arasinda yerini almis, kirpikleri dolgunlastiran ve uzatan bir booster'dir. Icerisinde kücük, tüy yapisinda fibreler bulunmakta ve bunlar, rimeli sürdükten sonra kirpiklere uygulandiginda yapisiyor, dolayisiyla kirpiklerin daha dolgun ve uzun görünmesini sagliyor. Az önce deneme firsati buldum, kesinlikle ise yariyor ve gayet dogal duruyor.

***

Alisverisimde ilginizi ceken bir ürün var ve bunun hakkinda daha kapsamli bir inceleme istiyorsaniz, lütfen yorumlarda belirtin. Böylece isteklerinize yönelmem daha kolay olur. 

Öyleyse herkese bol alisverisli bir gün mü dilesem? :)
Eylem

8 comments :

  1. hepsini güle güle kullan canım :) sanırım hepimizin ortak sorunu almayı düşünmediğin şeyleri de sepete eklemek :)) ben şu saç bakım maskesini çok merak ettim. denedikten sonra yorumunu paylaşırsan çok sevinirim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sag ol güzellik, tabii ki paylasirim. 😘

      Delete
  2. Aldıklarını Güle güle kullan :)) syoss keratin maskesinin yorumlarını merakla bekliyorum :) eğer denemediysen selective ammino keratin maskesini önerebilirim yipranmis saçlarda oldukça iyi sonuç veriyor :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Önerin icin cok tesekkür ederim, hemen göz atacagim! :)

      Delete
  3. Güle güle kullanın :) Kullandıktan sonra ki yorumlarınızı bekliyorum.
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
  4. güle güle kullan hepsini tatlım ben şu essence markasının mat pudrasını merak ettim kullandıktan sonra yorumlarını beklerim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler Nagehancim, en kisa zamanda pudraya iliskin bir yazi gelicek :)

      Delete