ALISVERIS #3: Yeniden Bir Douglas Vakasi

30 August 2014

Merhaba kizlar,

öncelikle 30 Agustos Zafer Bayrami'miz kutlu olsun! Atamizi özlem ve saygiyla aniyorum. Dilegim aydinlik yarinlar..

Gelelim bu yazinin konusuna. 'Sadece bakmak' durumunun ne oldugunu sanirim herkes biliyordur. Biraz bakacagim, göz gezdirecegim.. Kadinlarin bahane listesinde üst siralarda yer aliyordur herhalde. Ayni bahaneyle ben de yola ciktim ve olan oldu.. Canta doldu.

Bu alisveriste nelere "bakmisim" hadi birlikte göz atip inceleyelim..




TOMMY HILFIGER Flower Violet EdP 30 ml

Oryantal/odunsu kokulari tercih etmeme ragmen bu kokuyu cok sevdim. Hafif, ancak yine de 'ben buradayim' diyor. Ciceksi, sekerimsi bir kokudur.

URBAN DECAY 24/7 Glide-On Eye Pencil Demolition

Urban Decay'in göz kalemleri hakkinda bir fikrim olmadigindan, denemek icin Demolition adli kahverengi kalemini aldim ve eve gelir gelmez de uyguladim. Memnun kalip kalmadigimi ayri bir yazida ayrintili anlatacagim. Takipte kalin. :)

YANKEE CANDLE Midsummer's Night

Tamam kizlar, simdi sıkı durun. Yankee Candle mumlarini biliyorsunuzdur, ama Midsummer's Night'i denediniz mi hic? Deneyenler suan neyi kast ettigimi anlayacaktir.. Asik olunasi mum bu olsa gerek. Misk, paculi ve maun iceren bu mum, adeta maskülen bir kokudur ve odada erkeksi bir koku birakmaktadir. Hani yeni tras olmus erkek kokusu olur ya, aynen öyle iste. Tuhaf bir anlatim ama neyi kast ettigimi anlamissinizdir. Erkek parfümü gibi yogun kokan mum buldum! :)

ANNAYAKE Makeup Remover Sponge

Bu, antibakteriyel makyaj temizleme süngeridir. Pakedinden yeni cikarinca oldukca sert bir yapiya sahip oldugunu fark ettim, bu yüzden kullanimdan önce kesinlikle iyice islatilmalidir. Yüksek emme gücüne sahip oldugundan, ciltteki kiri ve makyaji kolaylikla temizliyormus. Henüz deneme firsatim olmadi, ancak dilerseniz denedikten sonra tecrübelerimi bildirebilirim.

KIEHL'S Hydro-Plumping Re-Texturizing Serum Concentrate
SMASHBOX Photo Finish Foundation Primer

Her iki ürün de deneme boy. Henüz deneyimleyemedigim icin pek bir sey söyleyemiyecegim. Kullanmis olanlar tecrübelerini kesinlikle yorumlarda belirtsin. :)

CHANEL N°5 EdP 
CHANEL Allure Homme Sport EdT

Ve iki de deneme boy Chanel parfümleri. N°5 ile yildizlarimiz bir türlü barismadi nedense, bana hitap etmiyor. Her seferinde deniyorum ama yok, Chanel'in cok begenilen klasigi olmasina ragmen ben begenemedim gitti. Allure Homme Sport ise harika bir erkek kokusudur.

***

Alisverisimden ilginizi ceken bir ürün var ve kapsamli incelemesini istiyorsaniz, yorum olarak lütfen belirtin. Böylelikle isteklerinize yönelmem daha kolay olur. Ürünlerden denedikleriniz varsa tecrübelerinizi okumak da beni mutlu eder.

Herkese keyifli bir haftasonu diliyorum,
Eylem

6 comments :

  1. Ay UD Kalemini kacirdigima cok üzülüyorum, keske Douglas Newsletterimi silmeseymisim :D Cok güzel hediyeler oluyor bazen cidden, bende fraushopping sayfasindan bakiyorum genelde, smashbox daha önce orjinalini alip hic begenmemistim, umarim sen begenirsin :) güle güle kullan tüm cicilerini!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler güzeliiim. Aa kötü tecrübe etmene üzüldüm, bakalim bi deneyeyim :)

      Delete
  2. Midsummer's Night kesinlikle mükemmel bir koku! Bath&Body Works'de Mahogangy Teakwood adlı mumu da öneririm. Abercrombie'nin parfümünün kokusuyla aynı. Yakmaya kıyamadım o derece, arada koklayıp koklayıp duruyorum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya Bath&Body Works'ün mumunu bilmiyorum merak ettim simdi!

      Delete
  3. ben kiels ürünlerinden cok memnunum :) urban decay hakkındaki yorumlarını da merakla bekliyorum :) iyi günlerde kullan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler güzelim. Yazisi hazir, gelecek :).

      Delete