Kücük Bir Tesekkür!

31 August 2014

Herkese iyi aksamlar,

Buse Terim ve Lenovo Türkiye'nin birlikte baslattigi yarisma bugün sonuclandi ve ve ve HAZIRLADIGIM KOMBIN SECILDI! Bunun icin öncelikle Buse Terim ve Lenovo Türkiye'ye cok cok tesekkür ederim, beni inanilmaz mutlu ettiniz! Hatta mutlulugumu ifade edemeyecek kadar cok heyecanliyim suanda :)).

Suana kadar blogumda ve instagram hesabimda bana destek veren, takip eden, yanimda olan herkese de ayriyetten tesekkür etmek istiyorum. Harikasiniz! Bana verdiginiz mutlulugu ve suan yasadigim sevinci sizlerle paylasabilmek adina, pek yakinda blogumda harika bir cekilis düzenleyecegim! Cünkü hayat, mutlulugu paylasinca, birlikte mutlu olunca güzel!
Sizi cok seviyorum.

Yarismanin ikinci yarisi basladi bu arada. Hala katilabilir, siz de kazanabilirsiniz. Bunun icin kombininizin resmini cekip @lenovoturkiye'yi etiketleyip #yogailekombin hashtagi altinda Instagram'da paylasmaniz yeterlidir. Cidden katilmaya deger oldugunun altini cizerim.

Iste kombinim..
Ilık sonbahar günlerine yakisacak, dökülen yapraklarla uyum icinde olacak bir kombin olmasini istedigimden, bordo, siyah ve beyaz tonlarini tercih ettim. Kombinimi altin ve beyaz inci aksesuarlar ve siyah bir melon sapkayla tamamladim. Bu outfit'te sadeligin, renklerle ortaya cikmasi önemliydi benim icin.

Büyütmek icin tiklayin.


Yeniliklerden haberdar olmak icin blogu takibe almayi unutmayin. 
Instagram'dan takip etmek icin @eylemdelacroix.

Kocaman sevgilerle,
Eylem

10 comments :

  1. Ama hakettin eylemm ben görür görmez bayıldımmmm zaten yorum olarakda belirttimmmm :***** blogda kombin postu görelim benceeeeeeee :) öperimm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Güzelim benim, cok tesekkür ederim! Begenmen benim icin cok önemli :*

      Delete
  2. cok mutlu oldum senın adına :) basarılarına basarı katmanı dılıyorum canım :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok sagol canim, öpüyorum seni :)

      Delete
  3. haketttinnnnnnnnnnn!!!!!!! ne güzel bi renk seçimidir öyle ne zarif ne tatlıdır!! tebrikler canım benim basarılarını devamı gelsin =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok cok cok tesekkür ederim! Umarim hep birlikte. :)

      Delete
  4. canımmm çok tebrik ederim ne güzel bir haber buu :)) ama amaa biz instagramda niye takipleşmedik yaaa :( bende destek olmak isterdim tühh :( hemen buluyorum seni instagramdan ;) sevgiler canım

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim benim cok tesekkür ederim. Cok öpüyorum seni :)

      Delete