REVIEW: Clinique Chubby Stick 'Two Ton Tomato'

14 August 2014

Merhabalar arkadaslar,

kipkirmizi ve taze domateslerden güzel ne var su sicacik mevsimde? Tadina doyum olmaz..

Clinique de bunun farkina varmis olmali ki, kirmizi renkli Chubby Stick lip balmini 'two ton tomato' olarak adlandirmis. Bu domates kirmizisi lip balm bir nem deposu olmakla kalmiyor, dudaklarda biraktigi hafif rengiyle de oldukca dogal bir görünüm sagliyor. Bu yazimda, Clinique'in en cok satan makyaj ürünlerinden biri olan bu chubby stick'i birlikte inceleyip degerlendirecegiz. Kim iki ton domatese hayir diyebilir?


Fiyat: 59 TL (20 €)
Iki ton domatesin rengine mi, nemine mi sahip desek? :)

Üc kat sürülmüs hali.
Chubby stick'lerin üc özelligi vardir: renklendiricilik, parlaticilik ve nemlendiricilik. Üc faktörü de onaylayabilirim.

RENK VE PARLATMA:
Two Ton Tomato, görüldügü üzere kirmizi bir renge sahip ve bana göre bu ürün, Baby Lips 'Cherry Me' adli lip balmin daha yogun pigmentli halidir. Bir kat sürüldügünde oldukca hafif oldugu icin dogal bir görünüm saglamaktadir, böylelikle günlük kullanima uygundur ve hicbir sekilde iddiali görünmemektedir. Bunun yani sira, balmi birkac kat sürerek rengi yogunlastirmak mümkündür. Ancak rengini ne kadar yogunlastirsaniz da, sheer oldugu icin kesinlikle keskinlesmiyor, aksine yumusak ve sicak bir görüntü elde ediliyor. Renginin yani sira, bu ürün parlatici olarak da kullanilabilir. Dudaklarda nemli bir bitiris sagliyor ve belirli bir glow veriyor. Bu da dudaklari daha canli ve dolgun gösteriyor.

KIVAM VE DUDAKLARDA BIRAKTIGI HIS:
Bu ürün, oldukca yumusak, sheer ve balm kivamina sahip. Ancak normal lip balmlarla arasindaki fark büyük; kesinlikle dudaklarda yapis yapis ve agir bir his birakmiyor. O tür balmlarda ben nedense nefes alamiyormus gibi hissediyorum; bu üründe öyle olmadi.

NEMLENDIRME:
Gelelim nemlendirme konusuna. Mango, shea, avokado ve jojoba yaglarini iceren bu ürünün tam anlamiyla bir nem deposu oldugunu söyleyebilirim. Dudaklari yumusacik yapmasinin yani sira, kuruma ve catlamayi da önlüyor. Icerdigi degerli yaglar sayesinde dudaklar besleniyor ve esneklik kazaniyor. Sürdükten saatler sonra da dudaklarimin nemlendirilmis oldugunu hissedebilmem mümkündü. 


Kisisel olarak dudaklarimda kirmizi ruju sevmiyor ve iddiali buluyorum. O yüzden dogal ve soft görünüm saglayan renklendirilmis balmlar benim icin harika bir alternatif oluyor. Dudaklarinizda hafif bir renk ve yogun bir nemlendirme istiyorsaniz, cesitli nüanslarin mevcut oldugu bu ürüne göz atmanizi öneririm.

Herkese iki ton domatesli günler diliyorum :)
Eylem

10 comments :

  1. çok guzel bir inceleme olmuş canımm ellerine sağlık. Chubby stickede ayrı bayıldım tabi:))

    ReplyDelete
  2. bendede woppin watermelon chubby stick var cidden söylediklerinin hepsine katılabilirim. güzel bi yazı olmuş :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürleer :) aa o da cok dogal duran bi ürün cidden, ikisi arasinda gidip geldim :))

      Delete
  3. Çok güzel bir rengi var ,bloguna geldim ama izlemeye alamıyorum . İzleme butonu yerleştirirmisin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aa var aslinda, sag üst bölümde 'Bu Blogu Takip Et' butonuna tiklayarak izlemeye alabilirsin. Bu arada hosgeldin. :)

      Delete
  4. Fotoğraflara, yazıya ve bloğun tasarımına bayıldım:) çook başarılı!
    takipteyim cnm:) sevgiler
    asude

    ReplyDelete