GIYIM: Vintage Floral

24 September 2014

Merhaba güzellikler,

bugün sizlere, sonbaharda özel davetlerde, randevularda vb. etkinliklerde giyebileceginiz şık bir kombin gösterecegim. Sonbahara cok yakistirdigim renklerden biri gül kurusudur. Bu renk, floral desenli bir elbiseyle birlestiginde ise tam bir zarafet abidesi olacaktir. 

Iddiali olmayan, ancak yine de baskin olmadan "ben buradayim" diyen bu elbiseyi nelerle kombinledigimi hadi hep birlikte inceleyelim..



Oldukca sade olan bu kombinde odak noktasi elbisedir. Aksesuarlar rose-gold seciminde, ayakkabilar ise kahverengi tonunda. Aslinda burada yine gül kurusu ayakkabilar tercih edilebilirdi, ancak ben bir kontrast yaratmak istedim. Kahverengi de sicak bir ton oldugundan bunu yakistirdim.

Elbise/Dress - H&M

Saat/Watch - Bijou Brigitte
Küpe/Earrings - Orsay
Clutch - Bijou Brigitte

Ayakkabi/Pumps - Noname

***

Herkese keyifli bir gün diliyorum
Eylem

5 comments :

  1. çok romantik :) çok hoş canım :)

    ReplyDelete
  2. Kahverengi ayakkabı seçimin daha doğru olmuş bence rose gold takılar da çok yakışmış :) cok şık bi kombin olmuş canım :)

    ReplyDelete