GIYIM: Battaniye Kaban Trendi

22 September 2014

Herkese merhabalar,

sonbahar/kis aylarinda asik oldugum trend - battaniye kabanlardir. Cok salaş bir görüntü saglamalarina ragmen, oldukca şık ve zarif de duruyorlar. 

Battaniye kabanlarda yaraticiliginizi özgür birakabilir, harika kombinler yaratabilirsiniz. Kendinize öz stilinizi ortaya cikarmaniz oldukca kolay olacaktir. Hadi benim kombinime bir göz atalim..




Genel bir göz attigimizda siyah-beyaz'da karar kildigimi görüyoruz. Bu kombinde ön planda olmasini istedigim kabandir, o yüzden diger parcalarin basic olmasina ve fazla dikkat cekmemesine dikkat ettim. Siyah-beyaz kombinler zaten asaletin daniskasidir bana göre, cok klas ve zarif bir görüntü saglarlar. Siyah jeanin pacalari cok az kivrilabilir, ve "italyan" stili yaratilabilir. Cok hos duracaktir, eminim.


Kaban/Cardigan - C&A 



Gömlek/Blouse - MANGO
Kolye/Necklace - H&M


Jean - H&M
Parfüm/Fragrance - LANCÔME HYPNÔSE
Oje/Nail Polish - OPI
Saat/Watch - FOSSIL
Küpe/Earrings - H&M



Sapka/Hat - H&M
Bot/Boots - VAGABOND

***

Siz battaniye kabanlari nasil buluyorsunuz? Yorumlarinizi merak ediyorum. Bu tarz yazilari daha fazla görmek istiyor ve kombinlerimi merak ediyorsaniz yine yorum olarak belirtebilirsiniz.

Sevgilerimle
Eylem

19 comments :

  1. Bu tarz salaş şeyleri çok severim :) Kombin yazılarına aynen devam canım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de bayiliyorum! Tesekkürler canim :)

      Delete
  2. çok severim böyle şeyleri devamm etmelisin tatlım bunlaraa :) :)

    ReplyDelete
  3. Çok hoş botlarıda çok beğendim :)

    ReplyDelete
  4. Harika bi kombin olmuş canım!! Benim de var böyle benim deyimimle kesik panço tarzı battaniyelerim, kombinin bana ilham olacak :) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler güzelim, senin de kombinlerini bekliyoruz o halde :)

      Delete
  5. tarzına ve zevkine hayran kaldım desem :)) bayıldımm bu kabandan en kısa zamanda bende alacagım ayrıca ayakkabılar bır baska güzel :) cok güzel günlerde kullan canım ellerine ve zevkine sağlık :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ecem'im tesekkürler, cok mutlu oldum begenmene :) öpüyorum seni.

      Delete
  6. bayıldım canım o salaş kabanaaa :)) harika bir parça !

    ReplyDelete
  7. Salaş kabana çok şık :)) Botlar şahane :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkürler Sedef, begenmene sevindimm :)

      Delete
  8. salas kabanlara bakayim bende, sendeki kombin cok sIk, güle güle giy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben bayiliyorum ya, dolabimin kapasitesini salas kaban ve poncholara adayabilirim :D. Tesekkürler :*

      Delete