OOTD: S(om)onbahar

05 September 2014

Herkese kocaman bir günaydin!

Bugün cok keyifliyim, ve keyifli olmak icin aslinda bir nedene ihtiyac yoktur. Iste öyle günlerden biri benim icin bugün, keyifliyim ama nedeni yok. Tarifsiz ve sanki sonu olmayan bir mutlulukla uyandim güne ve hemen klavyenin basina gecip sizlere günaydin demek istedim.

Mutlu olmak icin neden aramayin arkadaslar, mutlulugunuzu bir nesneye, özneye baglamayin. Her yeni gün bize bir hediye, bunu son günlerde cok iyi anladim. Ve bize verilen her gün icin sükretmeli, gökyüzüne bakabildigimiz, cimlerde yatabildigimiz icin mutlu olmaliyiz. Her saniyenin degerini anlamaliyiz. Iste asil mutluluk, dolayisiyla güzelligimiz orda gizli. :)
Yazinin basliginda görüldügü üzere bugün sizlere 'Outfit of the Day'imi, yani günün kiyafetini gösterecegim. Somonbahar konseptimin adi oldu - sonbahari somon rengiyle tamamladim. Cok basit parcalardan olusan bir kiyafeti, dogru aksesuarlarla harika kombinleyebilir, kendinize öz bir tarz yaratabilirsiniz!

Bluz/Blouse: Primark
Jean: Orsay

Canta/Clutch: Primark

Kolye/Necklace: Bir butikten almistim
Yüzükler/Knuckle rings: H&M
Gözlük/Sunglasses: New Yorker

Ayakkabi olarak ise düz siyah ayakkabilar tercih ettim.

***

Bu tarz yazilardan blogumda daha fazla görmek istiyorsaniz, yorum olarak belirtin. Böylece isteklerinize yönelmem daha kolay olur.

Herkese musmutlu, keyifli bir hafta sonu diliyorum,
Eylem 

12 comments :

  1. mutlu günler size de...kombin önerilerinizi bekliyoruuuz..sevgiler:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler, siz isteyin yeter :).

      Delete
  2. Çantaya ve aksesuarlara bayıldımmm! Genelinin somon başlığında toplanması da ayrıca cezbetti beni çünkü çok severim somon rengi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler güzelim, evet ben de seviyorum bu rengi! :)

      Delete
  3. haklısın canım mutlu olmak için illa bir neden olmamalı ama işte insanın ruh hali değişken ne yazık ki! hele benim gibi bir teraziysen vay haline :)) kombinin çok şık olmuş bu arada :)

    ReplyDelete
  4. Ya siz harika bisesiniz supersiniz ya 👏👏👏😄

    ReplyDelete
    Replies
    1. :| utandiriyorsunuz, harika olan sizsiniz :) Sevgiler.

      Delete
  5. aynen katılıyorum mutlu ve keyifli olmak için bir neden olmamalı zaten hayat uzun yaşam kısa kimse için moral bozmamak gerek bu arada gözlüğüne bayıldım harikasın her zamanki gibi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok güzel söyledin! Tesekkürler canim benim.

      Delete
  6. çok güzel bir kombin olmuş canım zevkine bayıldım :)

    ReplyDelete