Bayram, Duyuru ve Bilgilendirme: Sizce?

04 October 2014

Kooocaman günaydinlar!

Öncelikle herkese ailesiyle ve sevdikleriyle gecirecegi mükemmel bir gün, iyi bayramlar diliyorum! 
"Bayram mi kaldi, nerede o eski bayramlar" demeyin; degisimi de, gelisimi de insanlar yapar. Benim icin cok degerli olan bir insan "lafla peynir gemisi yürümez" sözünü cok kullanirdi - söylenip durmak yerine icraat gerekli. O halde, hadi o "eski" dedigimiz bayramlari yasatalim, mesajlar yollamak ve bayrami "tatil" olarak görmek yerine ziyaretlere önem verelim, verdirelim. Cünkü neymis; ektigimizi bicermisiz - bir gün hepimiz yaslanacagiz ve kapimizin calinmasini bekleyecegiz :).

Yazinin devaminda sizlere kücük bir sey danisacagim, fikriniz benim icin cok önemli!

Bu blogta bildiginiz kadariyla yasama ve kadina dair hemen hemen her seye yer verilmektedir - modadan, bakimdan tutun, spora, sagliga kadar genis kapsamli bir bilgi kaynagi olarak kullanabileceginiz bir platformdur. Burada bildiklerimi ve tecrübelerimi sizlerle paylasmak, sizin de bunlardan yararlanmanizi istiyorum. 

Düzenli olarak yazilarin altina yorum atan ve konuyla ilgili kendi tecrübelerini paylasan herkese tesekkür ederim! Bu sekilde zengin bir icerik elde ediyor, birlikte - sevgili okuyucularim, diger blogger arkadaslar ve ben - bir community olusturmus oluyoruz ve bu benim icin cok önemli. Istatistiklere göz attigimda fark ettigim, abone sayisinin cok daha üstünde bir okuyucu kitlesinin mevcut olmasidir. Google (gmail) hesabi olan herkes takip butonuna tiklayabilir, bu sekilde tüm yeniliklerden ve yeni yazilardan kolayca haberdar olabilirsiniz.
Ancak sadece Google hesabi olanlar degil, HERKES yorum atabilmektedir. Bunu bilmeyenler icin söylemek istiyorum, cünkü karsilikli bilgi paylasimini önemli buluyorum. Yazinin en alt kismina inip, Yorumlama Bicimi kisminda Anonim veya Adi/URL secenegine tiklayip paylasiminizi yapabilirsinizin. Bunu ister anonim olarak yapin, ister isminizi belirtin hic fark etmez - konuyla ilgili sorularinizi, görüslerinizi ve önerilerinizi bu sekilde paylasmaniz mümkündür. Bunlari anlatiyorum cünkü sadece abone olan okuyucularin degil, tüm okuyucularin fikrini almak istiyorum. Sizleri sadece okuyucu olarak görmedigimi bilmenizi isterim; gittikce büyüyen bir aileyiz burada - bu bakimdan sizin de benimle yaptiginiz paylasimlar benim icin büyük önem tasimaktadir. 

Simdiiiiiii.. gelelim asil soruya. Isteklerinize yönelebilmem acisindan sizlere soruyorum; ne tür yazilar görmek istersiniz gelecekte? Özel bir isteginiz, "sunu yapsan/anlatsan harika olur" dediginiz bir konu var mi? Varsa assagida yorum olarak belirtin mutlaka. 

Ikinci sorum ise - sonbahara özel bir seri baslatsak nasil olur? Bu seride sonbahara dair, örnegin sonbahar bakimi, sonbahar tarifleri, sonbahar giyimleri ve sonbahara dair benzeri önerileri bulmaniz mümkün olacaktir. #FALLing tagi ile adlandirilacak seri hakkinda düsüncelerinizi, dolayisiyla bu seriye eklenmesini istediginiz konulari yine yorum olarak bildirirseniz sevinirim :).

***

Iyi bayramlar!
Eylem

14 comments :

  1. Sizi bikaç aydır takip ediyorum ve çok beğeniyorum:)her akşam paylaşımlarınız var mı diye merakla bakıyorum.bence stiliniz üzerine ve cilt bakım ve makyaj ürünlerine daha çok paylaşımda bulunabilirsiniz:)sizi okumak çok keyifli;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok mutlu oldum suan, ne kadar tatlisiniz :) Önerinizi göz önünde bulunduracagim!

      Delete
  2. sen çok şekersin yazma şeklin bile çok cana yakın. Anonim yorum atıldığını görmemiştim anlatman iyi olduu:)) son bahar serisini görmek isterimm canm:)

    ReplyDelete
  3. Sizede iyi bayramlarr. giyimle ilgili yazilari cok sevyorm ona agrlik verilebilir;)

    ReplyDelete
  4. Süpersin süpersin süpersinnnnnnn!!! sivilcelere karşı bişiler gelirse mutlu olurumm=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siz okuyucular asil süper olan :) Tabii, önümüzdeki yazilarin arasinda bu konuya iliskin de yer verilecek!

      Delete
  5. Bence blogun şu an da süper.ama biraz kendini tanitip böyle senin sevdiğin her türlü şeyi ya da öğrenci olan genç kızlara yani bizlere bakımı
    abartip dersleri ihmal etmemek için ders çalışma ipuçlarıni anlatabilir sin ve başarının artması dileğiyle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne tatlisin, tesekkür ederim :). Güzel bir fikir, bu tarz bir yazi kesinlikle gelecek yakin zamanda.

      Delete
  6. son bahar serisi çok ilgimi çekti şimdi lütfennnnnnnnnnnnn gelsinnnnnnnn :)

    ReplyDelete
  7. harikaaa bir yazı olmuss :) bir blogger olarak bende aynı sorunlardan muzdaribim ve okuyucuları bilgilendirici bir yazı olmus kendı adıma sana tesekkur ederım :) sonbahar serisini bende görmek istiyorum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler güzelim cokca öpüyorum senii.

      Delete