GIYIM: FALLing Poncho

01 October 2014

Hey siz!

Eylül de göz acip kapayincaya kadar gecti gitti, Ekim'e merhaba deme vakti geldi! Sonbahari doruklarinda yasayacagimiz güzel bir ay olmasi, tarihe güzel anilarla kazinmasi dilegiyle..

Bu yazimda sizlere yine panco sevdamdan bahsedecegim. Sonbahar benim icin battaniye kabanlar, pancolar, salas kiyafetler mevsimidir. Son zamanlarda kombinlerimin olmazsa olmazinin da yine panco oldugunu söyleyebilirim. Sade kiyafetleri tercih eden biri olarak, pancolarla kendime öz bir stil yaratip, kombinlerimi ilgi cekici tasarlayabiliyorum. Bu sefer nasil kombinledigime hadi hep birlikte bir göz atalim. :)


Bu pancoyu Sonbaharin Olmazsa Olmazlari yazimda da üzerimde görmüstünüz - güzel yorumlar alan harika bir parcadir. Rengiyle, tasarimiyla beni mest etti ve tabii ki derhal alisveris cantamda yerini aldi. Kücük bir butikten aldigim icin özel bir markasi yok, ancak hemen hemen tüm magazalarin sonbahar/kis koleksiyonlarinda bu tarz pancolar bulmaniz mümkün. Bulursaniz hic kacirmadan bu yilin trendi olan bu pancolardan alin derim; hem rahat, hem sicak tutuyor hem de mükemmel duruyor.

Panco/Poncho - NONAME
Bluz/Blouse - MANGO

Jean - H&M
Oje/Nail Polish - FLORMAR 313 Black Minimalism
Parfum - CHANEL COCO NOIR
Saat/Watch - FOSSIL

Canta/Bag - MANGO
Bot/Boots - VAGABOND

***

Diger kombinlerim icin 'Fashion' sekmesine göz atabilirsiniz.
Instagram hesabimdan da günlük kombinleri takip edebilirsiniz: @eylemdelacroix.

Herkese güzel bir Ekim ayi diliyorum.

Öpücükler
Eylem

16 comments :

  1. resimler çok güzel yine ve ayakkabılara bayıldımm eylemcim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkürler Nagehancim, öpüyorum.

      Delete
  2. çok hoş olmuş yine canım :) gayet başarılı ve tarz :)

    ReplyDelete
  3. Eylemcim hep söylüyorum cok zevklisin ve cok şıksın :) ellerine saglık güzel bir yazı ve öneri olmus :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim benim, cok sagol. Begenmene cok sevindim :).

      Delete
  4. Çok şık bi kombin olmuş canım,panço çok hoş :)

    ReplyDelete
  5. Harika kombin, Poncho cok zevkli canim! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Begenmene cok sevindim, tesekkürler güzelim :)

      Delete
  6. Sonbahara çok yakıştırdığım stillerden, parçalar çok güzel :)

    ReplyDelete
  7. herzamanki gibi mükemmel bir stil. canim arkadasimada anca böylesi yakisir :) S.T. :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sinemimm, canim cok sagol. Iyi ki varsin! :)

      Delete
  8. Pançoyı nerden bulabilirim yönlendirirsen sevinirim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fatmacim, Mart'ta almistim bunu, eski sezon yani. Üstelik kücük bir butikti, suan hala satildigini zannetmiyorum :/.

      Delete