GIYIM: Ma'vi(e)

16 October 2014

Herkese merhabalar,

bugün tekrar bir outfit yazisiyla karsinizdayim. Günlük, oldukca salas ve rahat bir kombin oldugu icin cogunuza hitap edecegini düsünüyorum.

Aksesuar konusunda minimalist davrandim bu sefer, kiyafet casual ve "giyip cikmalik" oldu. Bazi, hatta cogu sabahlarda hazirlanmaya pek vaktimiz olmaz. Böyle sabahlar icin bu tarz kombinler harikadir; basit detaylarla cok sade kiyafetleri de yaratici kilmak mümkündür cünkü. Görmek icin devama tik tik.



Yazinin basligi görüldügü üzere Ma'vi(e) - peki neyi düsünerek bu yaziyi böyle adlandirdim?
Kombinin highlighti, yani ön planda olmasi gereken mavinin ta kendisidir. Bu yüzden de oldukca az aksesuar kullanmaya dikkat ettim, renk konusunda ise maviyi arka plana atabilecek renklerden kacindim. Ma vie ise fransizca 'benim hayatim' demek, dolayisiyla - benim stilim, benim yasamim, benim tercihlerim. Mavi benim tercihimdir, ben öyle istedim ve öyle oldu. Hayatimiz da sadece bize aittir, bu yüzden kesinlikle sadece kendinizin de istedigi seyleri yapin, cünkü sonunda her seyden sadece siz sorumlu olacaksinizdir. Konudan uzaklasmadan hemen kiyafete gecelim. :)

Hirka/Cardigan - ZARA

Jean - RALPH LAUREN
Far Paleti/Eyeshadow Palette - W7 In The Buff
Parfüm/Perfume - LANCÔME La vie est belle
Oje/Nail Polish - CATRICE Ultimate Nudes 06
Ruj/Lipstick - CHANEL Rouge Coco Shine 78 Interlude

Ayakkabilar/Shoes - TOMMY HILFIGER 
Canta/Bag - ESPRIT

***

Maviler kadar huzurlu gecireceginiz bir gün diliyorum.
Eylem

10 comments :

  1. Mavi en en en sevdiğim renktir :)
    Bu casual tarzı çok seviyorum her anımı kurtarabiliyor.
    Şallar ise vazgeçilmezlerim en sevdiğim aksesuar tam da mevsimi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aynen! Her kiyafeti kurtariyorlar :))

      Delete
  2. kombin harika olmuş mavi rengine bayılan biri olarak bu yazına bayıldım ellerine emeğine sağlık bu arada ayakkabılar da pek güzell :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagehan'im, cok tesekkürler. Öpüyorum. :)

      Delete
  3. hiiiiiiii ne güzel salaş bir kombinnnnnnn :)) içim açıldı canım benim daha çok böyle post yapmalısın bence :)

    ReplyDelete
  4. Çok hoş olmuş canım benimde günlük hayatta çok sık kullandığım bi kombin :)

    ReplyDelete
  5. gıyıp cıkmalıkta olsa cok sıksın canım :)

    ReplyDelete