QUICKTIP: Dudaklari Dolgunlastirmanin Kolay Yolu

13 October 2014

Herkese merhabalar,

lafi hic dolandirmadan direkt konuya gireyim, cünkü bu yazi bir quicktip, yani hizli öneri yazisi olacak. O yüzden hemen baslayalim. :)

Bu yazimda sizlere, benim de daha cok yeni kesfettigim, dudaklari dolgunlastirmaya iliskin kolay bir metod paylasacagim - tibbi müdahalesiz, makyaksiz! Ben gibi, dogustan dolgun dudaklara sahip olmayanlar icin harika bir yöntem olacagini düsünüyorum, zira minimal de olsa gecici olarak bir fark görmek mümkün. Bu yöntemden Angelina Jolie dudaklari beklememelisiniz tabii ki!





Daha önceki yazilarimda yumusak ve pürüzsüz dudaklara ve makyajla dudaklari dolgun göstermeye iliskin birtakim tüyolar vermistim (üzerlerine tiklayarak yazilara gidebilirsiniz). Simdi ise dudaklarinizi dolgunlastiracak ekonomik, masrafsiz ve pratik bir tüyo verecegim. 

Hazir misiniz?


Vicks! Evet arkadaslar, bunu tanimayan yoktur herhalde. Ben cocuklugumdan hatirlarim, hastalandigimda babaannem hemen bunu uygulardi. O yüzden ismi bende "babaanne kremi" olarak kaldi :). Bu merhemin icerisinde okaliptüs yagi gibi nane/mentollü "serinletici" bulunmaktadir. Bu özelligi ayni zamanda kan dolasimini da hizlandirmaktadir. Böylelikle lip balm gibi dudaklariniza uyguladiginizda keskin nane aromasi sayesinde dudaklarinizda karincalanma hissetmeniz mümkün olacak ve dudaklariniz birkac dakika sonra sismeye baslayacaktir. Mentollü kokusu sizi rahatsiz etmiyorsa gün boyu dudaklarinizda birakabilir, üzerine ruj veya bir parlatici uygulayabilirsiniz. Tabii bu dolgunluk gecici ve bir zaman sonra dudaklariniz dogal görünümüne geri dönüyor. Ancak gün icinde birkac kez tazeleyebilirsiniz.

Dolgunlastirmanin yani sira etkili bir besleyicidir de ve catlamalara karsi harika bir balmdir. 

***

Hemen hemen her evde bulunan bu merhemle pratik bir sekilde dudaklarinizi gecici bir süreligine de olsa dolgunlastirmaniz mümkündür! Hem nane aromasi sayesinde dudaklarda harika nemlendirilmis bir his birakiyor, hem de dudaklariniz oldugundan daha dolgun ve bakimli görünüyor. Denemenizi tavsiye ederim!

Diger "hizli öneri" yazilarim icin Quicktips sekmesine tiklayabilirsiniz.


Sevgilerimle
Eylem




Bu yayinlar da ilginizi cekebilir:
Yumusak ve Pürüzsüz
Dudaklar
Makyajla Dudaklari
Dolgunlastirma

7 comments :

  1. aa ne güzel bir öneri canım. birde diş fırçasıyla masaj yapsam daha mı dolgun olur acaba ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aa evet bak onu yazmayi unutmusum iyi hatirlattin güzelim. Tabii ki daha etkili olur, kan dolasimi hizlanir üstelik dudaklardaki ölü deriden kurtulmus olursun. Ohh :)

      Delete
  2. Harika bir yazı olmuş ne güzel bir öneri bu böyle. En kısa zamanda deneyip görselle paylaşmayı düşünüyorum çok heyecanlandım. :) yine şahanesin eylem sevgiler :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler canim, cok iyi olur dene tabi! :)

      Delete
  3. aa yine bir harika yazı ve ben sana hayranım :) :) ellerine emeğine sağlık ne yazık ki allah vergisi dolgun dudaklara sahibim ve bende azcık ince olsun isterdim ne tuhaf değil mi eylemcim :D çok öpüyorum sevgilerrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok sanslisin Nagehancim! Bence dudaklarinla gurur duymalisin :D güzel yorumun icin tesekkür ederim ben de cok öpüyoruum.

      Delete
  4. Gerçekten çok doğru! Deneyeceğim, teşekkürler. :)

    ReplyDelete