#FAVS: Kasim Ayi Favorilerim!

27 November 2014

Sevgili okurlarim,

Kasim ayinin da sonuna gelmis bulunuyoruz. Sonbahari geride birakarak, kosar adimlarla soguk kis aylarina ilerliyoruz, bunun iyi mi kötü mü olduguna siz karar verin. Ben üsümeyi hic sevmem, ancak disarda kar yagarken elime sicak bir cay alip pencerenin önüne oturmanin keyfi de ayri oluyor tabii. :)

Bu yazimda sizlere Kasim ayinda neler sevmisim, neler yapmisim kisaca bahsetmek istiyorum. Bu favorilerim yazilarini cok sevdiginize iliskin mesajlar almistim, o yüzden her ay düzenli devam etmeye karar verdim. Umarim herkes icin iyi bir ilham kaynagi oluyordur ve sizlere fikirler verebiliyorumdur. Lafi fazla uzatmadan hadi bu ayin favorilerine bir göz atalim...



Öncelikle elektronikten baslayalim; bu ay tabletim tam bir kurtaricim oldu. Yazmam gereken bircok metinleri havada karada (abartalim evet), gittigim yerlerde yazabildim böylelikle islerimi kisa sürede halledebildim. Bu tableti Buse Terim'in düzenledigi moda yarismasinda kazanmistim bu arada, cidden harika bir tabletmis cok memnunum. Merak edenler icin markasi: Lenovo Yoga Tablet 8. Kahverengi kabini buradan siparis etmistim.


Elektronikle devam edelim, bir diger favorim de RAVPower markasindan tasinabilir sarj cihazi. Uzun yola cikarken veya evden cikarken telefonumun, tabletimin vs. sarjinin az oldugunu gördügümde bu cihazi cantama atiyorum ve her yerde elektronik esyalarimi sarj edebiliyorum. Cihazin kendi sarji tamamen dolu ise, telefonlarin 4-5 kez, tabletlerin 2-3 kez sarjini full'luyor. Iki cihazi ayni anda sarj etmek mümkün. Bu sarj cihaz 10400mAh kapasiteye sahip, buna ragmen fiyati oldukca düsük. Cok cok cok memnunum ve tavsiye ederim! Bunu da buradan siparis etmistim.

Okudugum kitaplardan en begendiklerim Albert Camus'nün Yabanci ve Patrick Süskind'in Güvercin adli eserleri. Güvercin'in sonlarina geldim, henüz tamamen bitmedi, ancak cok enteresan bir kitap oldugunu söyleyebilirim. Ikisini de begendim.



Veee iste iclerinden en orjinal favorim: kamera objektifi görünümlü bir termos. Bunu kücük bir dükkandan almistim. Cok enteresan bir fikirmis acaba kimin aklina geldi. Bu bardak hakkinda bircok yorum aldim simdiye kadar, baya dikkat ceken bir sey. Hatta bazen evden aceleyle cikmam gerektiginde cayimi buna doldurup cikiyorum, ve bu zamanlarda mutlaka bir iki kisi sorar nereden aldigimi. :) Bu noktada Ecem'cigime de selamlar, bir kahveye ne dersin?


Gelelim bu ayki makyaj ve bakim ürünleri favorilerime. Bu ay göz makyajimi cogunlukla In the Buff paletimle yaptim, bu palet Urban Decay Naked 2 paletinin bir dupe'u. Merak edenler icin, detayli incelemesini burada yazmistim. Bunun yani sira fondöten ve kapaticimi ben elimle veya beautyblender ile uygulardim, firca nedense bana cok zahmetli gelirdi. Bir ara fircayla deniyim dedim ve müthis bir sonuc elde ettim. Kizlar, fondöten ve kapaticinizi fircalarla uygulayin! Benden tavsiye. Bu fircalarin yazisina da buradan bakabilirsiniz.

Bakim ürünleri olarak Cleanlogic'in komedon aleti dikkatimi cekti ve satin aldim. Siyah nokta ve komedonlari hijyenik bir sekilde temizlemek icin birebir bu alet. Ancak kullanimdan sonra ve önce dezenfekte etmeyi ihmal etmeyin! Bir diger ürün ise RapidBrow kas serumu. Bu serum kaslari gürlestirmek ve güclendirmek icinmis, ben hem kaslarima hem de kirpiklerime uyguluyorum. Henüz bir haftadir kullandigim icin ise yarayip yaramadigi hakkinda net bir sey söyleyemeyecegim, ancak ilginizi cekiyorsa detayli yazisini tecrübelerimle birlikte daha sonra yazabilirim, yorumlarda belirtin. Simdilik sanki biraz fark görüyor gibiyim ama, bekleyip devamini görecegiz. :)


Koku olarak bu ay satin aldigim Victoria's Secret'in Secret Charm adli body sprayi favorim. Rafta görünce her birini satin almak geldi icimden, ancak kendimi frenlemeyi basarip tek bir tane aldim, cünkü evde Amber Romance da duruyor. Bu koku hakkinda detayli inceleme istiyorsaniz yine yorumlarda belirtebilirsiniz, dikkate alirim.

Giyim konusunda bu ay giymeyi en sevdigim parca bogazli dar kazak oldu. Cok asil ve sik bir görüntü sagladigini düsünüyorum, hatta ilginc bir sekilde cekiciligi de var, begenerek giydigim bu kazagi Pimkie magazasindan satin almistim.


Bunlarin yani sira bu ayimin yogun gecmesine ragmen, kendime ayirabilecegim vakti de buldum. Bu zamanlar icerisinde dinlemeyi en sevdigim sarki Arctic Monkeys - Do I Wanna Know, izledigim fimler arasindan da en sevdigim, Patrick Süskind'in romanindan uyarlanan Perfume (Koku) adli film oldu. Gercekten izlemeye deger oldugunu düsünüyorum, farkli ve gizemli senaryolari seven herkese tavsiye ederim.

Peki sizler bu ay icerisinde neler yaptiniz?

Sevgilerimle,
Eylem

11 comments :

  1. ya canım benım bu yazıda ne güzel bir süpriz hazırlamıssın bana :) cok mutlu oldum :)) zevklerimiz nasıl da benziyor bizim :) bende secret charm bayılarak kullanıyorum :) hep söylüyorum iyiki varsın birlikte çok keyifli sohpetler edicez 40 yıl hatırı olan cok lezzetli kahveler icicez :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim benim, sen de iyi ki varsin, ooo o kahvelerin haddi hesabi olmayacak! :)

      Delete
  2. Aman allahım o nasıl bir termostur bayıldım :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkürler, evet ya süper bir sey o. :D

      Delete
  3. haha termos süpermiiiiis, yaziyi okuyuna kadar ben bile kamera objektivi almisin sandim :D güle güle kullan hepsini :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah sagol güzelim, evet ilk bakista herkes kamera objektifi zannediyor, hatta sokaktakiler idrak edemeyip belki de cidden elimde objektifle geziyorum zannediyordur kim bilir. :D

      Delete
  4. Bende de objektifin bardak olanı var ama kalemlik olarak kullanıyorum. Arkadaşım doğum günümde almıştı çok beğenmiştim, çok orjinal bir şey :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle öyle Begümcüm, kalemlik olarak da iyi fikirmis :)

      Delete
  5. tatlım benim harika bir yazı olmuş emeğine sağlık sayende seni tanıdığım için kendimi çok şanslı hissediyorum iyi ki rastlamışım ki sana balım benim :) kasım favorilerin arasında kamera objektifi sandım herkesin düşüncesi gibi ama termos olduğunu okuyunca bayıldııım bu fikri düşünen de harika düşünmüş :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagehanim ne sekersin cok tesekkür ederim bu güzel yorumun icin. Ben de seni tanidigim icin kendimi cok sansli hissediyorum :).

      Delete
  6. Bayıldımmm yazınaaa ama o termosunda gözüm kaldı nasıl dünya tatlısı bir şey o :)

    ReplyDelete