REVIEW: Too Faced 'Joy To The Girls' Far Paleti

24 November 2014

Herkese merhabalar güzellikler,

bu yazimda sizlere Too Faced'in Joy to the Girls adli far paletinden bahsedecegim. Bilirsiniz, ben genellikle göz makyajinda nude ve toprak tonlarini tercih ederim, ancak bu palette toprak tonlarinin yani sira fazla abartili olmayan ve benim oldukca hosuma giden farkli güzel renkler de mevcut.

Ayrica Joy to the Girls paleti, hem mat hem isiltili farlar icermekte. Bu yüzden günlük ve gece göz makyajlari icin oldukca ideal.

Detayli incelemesine hadi birlikte göz atalim..



Genel: Öncelikle paletin ambalajinin tasarimi bir kitabi andiriyor ve bana göre turkuaziyla birlikte hos bir görüntü elde edilmis. Hatta bu ambalaj Mary McDonald tarafindan tasarlanmis. Acma kapama mekanizmasi bir miknatisa dayaniyor, bu yüzden kullanimi oldukca rahat.

Gelelim icerigine. Too Faced'in bu paletinde kimi mat kimi isiltili olmak üzere 15 adet far ve bir adet orjinal boy LashGASM maskarasi bulunmaktadir. Bunlarin yani sira kapaginin ic kisminda, paletin icerdigi farlarla uygulanabilecek üc adet - hafta ici, hafta sonu ve party - göz makyaji önerileri bulunmakta.

Too Faced ürünlerini Sephora'larda bulabilirsiniz. Fiyat: $40.


Farlar: Palet, hem nude, hem toprak, hem de metalik renkler icermekte. Bunlar oldukca yogun pigmentlere sahip oldugundan, tek seferde renklerini ciltte birakiyorlar. Kivamlari yumusacik ve hemen fircaya geliyorlar. Bazi farlarda ne kadar uygulanirsa uygulansin renk yogunlasmiyor, ancak bu paletin farlariyla renklerin yogunlugunu kendiniz ayarlayabiliyorsunuz. Ister blending yaparak hafif bir göz makyaji, ister birkac kat uygulayip daha yogun bir göz makyaji elde etmek mümkün. Mat farlara özellikle bayildigimi söyleyebilirim. Gözü, abartisiz bir makyajla belirginlestirmek icin birebirler. Ancak isiltili farlari da fazlasiyla begendim. Isiltidan kastim kesinlikle simli degil, daha cok glow gibi. Özellikle highlight icin Snow AngelPowdered Sugar ve Cheers'i mükemmel buldum.




Cookie Dough, Cheers, Prancer, Sugar Plum, Mulberry, Snow Angel, Powdered Sugar.
Too-too, Yule Log, Chestnut, Twinkle, Joy, Spike the Punch, Chimney, Coal.





























Sevgilerimle
Eylem

13 comments :

  1. Renkler çok çok güzelmiş özellikle pembe tonları :) Gerçekten hem günlük hem gece makyajı için çok kullanışlı gözüküyor :) Güzel bir inceleme olmuş tatlım güle güle kullan :)

    ReplyDelete
  2. renklere bayıldımmmm (: Blogunuzu yeni keşfettim çok güzelmiş (: Bende beklerim gelirseniz çok sevinirim :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler :) hosgeldiniz o halde, geliyorum hemen. :)

      Delete
  3. Renklerin duruşuna bayıldım :)

    ReplyDelete
  4. off şahaneler! Güzel günlerde kullan Eylemcim, keşke Türkiye'de de olsa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler Mericcim, Sephora'larda olmasi lazim aslinda :)

      Delete
  5. ne kadar güzel bir paletmiş. renkleri çok hoş ve net burdan gördüğüm kadarıyla :) güle güle kullan canım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belcimim cok tesekkürler, evet cidden cok hos renkleri. Kolay kolay palet begenmeyen biri olarak gönül rahatligiyla bunu tavsiye edebilirim. :D

      Delete
  6. cok guzel anlatmıssın kuzum renklerı cok guzel kanıma girdin valla almaya gıtsem mı dıye dusunuyorum ama yapmamalıyımm :((

    ReplyDelete
  7. Rennkler bir masal dünyası sanki , büyüleyici :)

    ReplyDelete
  8. Bir far sever olarak bayıldım. Too faced'in artık ülkemizde olmaması çok üzücü.

    ReplyDelete