TAG: Me Time (Kendime Ayirdigim Zaman)

21 November 2014

Herkese merhabalar,

bugün bir TAG yazisiyla karsinizdayim - me time. Bu tag'te kisinin yalnizken, kendine ayirdigi zamanda yapmayi sevdigi seyler konu alinmistir. Me Time Tag'ini bircok yabanci blogger ve vloggerlarda daha önce görmüstüm, dolayisiyla benim uydurdugum bir tag degildir. Ancak Türk bloggerlarinda rastlamadigim icin bir de biz ele alalim istedim. Bu sekilde beni hem biraz daha yakindan tanimis olursunuz. Bu tag'e katilmasini istedigim bloggerlari yazinin en alt kisminda etiketledim. :)

Sorulari ben nasil cevaplamisim hadi birlikte bakalim..




1. Yalnizken ne izler veya okursun?
Bu aralar pek dizi takip etmiyorum, ancak genel olarak Game of Thrones'a bayiliyorum. Eski temali dizi ve filmler favorim bu arada. En son izledigim filmler: Perfume, Her ve defalarca izledigim Pride and Prejudice. Tavsiye ederim ücünü de.

Okuma konusuna gelirsek, Albert Camus'nün Yabanci adli eserine baslamistim, ara verdigim icin hala bitiremedim. Bitirmek icin tekrar ele aldim.

2. Kendine ayirdigin zamanlarda ne giyersin?
Eve adim attigim an dar jeane, üstüme yapisan kiyafetlere hic tahammülüm yoktur. Evde vakit geciriyorsam kesinlikle rahat hissettiren parcalar giyinirim, esofman alti ve hoodie favorim bu konuda. Ne kadar bol o kadar iyi.

3. Me-time güzellik ürünlerin nelerdir?
Güzellik konusunda kendime ayirdigim vakitte rutinlerimi uygularim. Eksik olmamasi gerekenler, yüzüm icin kil maskesi ve saf gül suyu, saclarim icin saf hindistan cevizi yagidir.

4. Aktüel en sevdigin ojen hangisidir?
Bu aralar pek oje kullanmiyorum aslinda, tirnaklarim yiprandi biraz nefes alsinlar istedim. Ancak kullanirsam özellikle kis aylarinda en sevdigim renk siyahtir, Kiko Quick Dry 819.

5. Kendine ayirdigin vakitte ne icer veya ne yersin?
Kis aylarinda özellikle caylara yönelirim, naneli caylar agizda fresh bir tat biraktiklari icin favorim. Vanilya suruplu chai latte'yi da cok seviyorum, ancak bu ara cok tükettigim icin gina geldi. :D Cayin sicagiyla da soguguyla da beni kandirmak mümkün aslinda, özellikle Arizona'nin ice tea'lerine bayiliyorum. Bunun yani sira kendime saglikli detoks icecekleri de hazirliyorum.

6. Aktüel en sevdigin mum hangisidir?
Kis aylarinda kendimi iyi hissetmek icin yani basimda mumlar yakarim, harika bir atmosfer yaratiyorlar. Mum konusunda favorim Yankee Candle Midsummer's Night'tir.

7. Yalnizken disarida da vakit gecirir misin?
Tabii ki. Alisverise cikarim veya elime sevdigim bir icecek alir carsiyi turlarim. Bazen bir yere oturur kahvemi orada icerken, bir seyler okurum. Bunlari yapmak icin illa yaninda birisinin olmasi gerekmez insanin. :)

8. Tek basina sinemaya film izlemeye gider misin?
Giderim. Her zaman herkesin vakti olmayabiliyor. Vakitleri yok diye izlemeyi cok istenilen filmden feragat etmeye gerek yok bence, kesinlikle yalniz da gidilir. Bunda tuhaf bir sey görmüyorum.

9. En sevdigin online-shop?
Amazon.

10. Eklemek istedigin bir seyler var mi? Kendine ayirdigin vakitte daha neler yaparsin?
Bence bütün bunlarin yani sira yalnizken yapilan en önemli sey düsünmek ve kendine yogunlasmaktir. Bos vaktimde hayatimla, yaptigim islerle ve cevremdeki insanlarla mutlu olup olmadigimi tartmak ve ne istedigime kendi icimde yanitlar bulmak beni bulundugum noktadan yüzlerce adim ileri götürüyor. O yüzden oturup düsünmenin, neler yapmak istedigimi planlamanin, hedeflerim icin taslari yerine oturtmanin yeri, kendime ayirdigim vakitte büyüktür. Günlük hayatimizda cogu zaman kendimizi unuturuz, baskalarina yardimci olmak icin kendi isteklerimizi göz ardi ettigimiz de olur. Bu yüzden vaktiniz oldugunda kendinizi, isteklerinizi ve hedeflerinizi düsünmek önemlidir bana göre.

***

Böylelikle bu tag'i de güzel bir sekilde sonlandirmis bulunuyoruz. Umarim bu tag hosunuza gitmistir, dileyen herkes katilabilir tabii ki, cevaplarinizi keyifle okurum. :)

Özellikle katilmasini istedigim blogger arkadaslarim:

Sevgilerimle,
Eylem

22 comments :

  1. Canimmmmm sahane olmus sahaneeeee :))) zevkle okudum ve bende zevkle yapicm cok tesekkur ederim. Opuorm kocaman :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkürler güzelim, merakla bekliyoruum :)

      Delete
  2. çok teşekkür ediyorum bebişim en uygun vaktımde yapacağım :*

    ReplyDelete
  3. Buraya da yaziyim, yazini okuyup taglediklerine bakmamisim megerse ben de varmisim :) Cok zevkli bi tagmis bi solukta okudum, en kisa surede ben de yapicam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha cok sagol güzelim, merakla bekliyorum :)

      Delete
  4. Kesinlikle insan zaman zaman kendine yogunlasmali hayatini duygularini hareketlerini bi gözden gecirmeli. Düşüncelerine katılıyorum canim guzel bir tag olmuş :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkürler Sirinem, o zaman seni de etiketliyorum ve cevaplarini bekliyorumm :)

      Delete
  5. senı daha da yakından tanımak ortak zevklerımız neler bunlar ogrenmek cok hostu :) ayrıca bende cevaplarken cok cok eglendım benı etıketledıgın ıcın ve boyle guzel bır tag olusturdugun ıcın tesekkur ederım canımın ıcı :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben tesekkür ederim kuzum, begenmene sevindim :)

      Delete
  6. emeğine sağlık harika bir tag olmuş ve çok teşekkür ederim beni de eklediğin için hemen işe koyuldum bu arada bence insanın kendine vakit ayırması en güzel şey çünkü daha mantıklı hareket ediyoruz ve ruhu rahatlıyor insanın :) çok teşekkürler eylemcim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rica ederim Nagehancim, ben tesekkür ederim. Cok haklisin, biz kendimize yeter de artariz aslinda bunun bilincinde olmak lazim her zaman. :)

      Delete
  7. Çok iyi düşünülmüş tatlım çok teşekkür ederim, hemen yaptım :)
    Hayatın yoğun temposu,kendimizi bile unutturuyor..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler Yasemincim, cok haklisin söylediginde! :)

      Delete
  8. Pride and Prejudice gerçekten çok güzeldi. Perfume aklıma gelince tüylerim diken diken oldu =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet da bayiliyorum her ikisine de!

      Delete
  9. Vuhuuu zevkle okudummmmm :) akşama yapacağımmm eylemimmm çok teşekkğrler :******

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rica ederim tatlim, ben tesekkür ederim :))

      Delete
  10. ay cok güzel bir tag, cok tesekkür ederim! Cevaplarinida cok begenerek okudum, GOT bende cok sevdim ama yeni bölümler gelmek bilmiyor :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rica ederim kuzu, ya evet sorma senede 10 bölüm yayinlanmasi ne kötü :(

      Delete
  11. ben de kafamı dinleme kısmını hep unutuyordum.tekrar hatrlattiginiz icin tesk ederim..yaziniz yine cok başarili:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkür ederim Nihal, kesinlikle unutulmamali! :))

      Delete