DIY: 2015 'Anı Kavanozu'

06 December 2014

Herkese mutlu haftasonlari,

bu hafta buralar bos kaldi farkindayim, ama sorun bakalim bir niye! Aklima gelen onbin fikri bir anda buraya dökemezdim, o yüzden icraate kalkistim, simdi anlatma vakti. Önümüzdeki günlerde harika kreatif yazilar gelecek, burasi tam bir inspiration kösesi olacak! :) 

Ben anilarla hep ic ice yasayan bir insanim ve özel anlari hep bir sekilde kayitta tutarim, fotograf olsun, siir olsun, sarki olsun, hic fark etmez. Kocaman bir 'ani kutum' vardir oraya koyarim her bir seyi. Ancaaaak, 2015 icin cok farkli bir sey düsündüm. Neden kutu yerine kavanoz degil? Bu yazida anilarinizi biriktirebileceginiz bu kavanoz fikrini gösterecegim size. Hem dekorasyon acisindan cok orjinal, hem de size özel!


Neler gerekli? Büyük bir kavanoz, dilediginiz renkte kalemler, yapiskan etiket ve paket ipi.


Bu etiketleri bir kirtasiyeden 1 Euro'ya almistim, her yerde bulabileceginiz bir sey. Üzerine parlak kalemlerle '2015' yazip kavanoza yapistirdim. Isterseniz resimler vs. yapistirabilirsiniz ek olarak. Ben sade olmasini tercih ettim. Bir eksiklik fark edince paket ipinden biraz keserek kavanozun kapak kismina doladim. Halat gibi olmadi mi sizce de? Ben denizcilige hayran biriyim; denize, gemilere, martilara, dalgalara.. huzur iste bu! Bu sekilde yine kendimden bir sey katmis oldum kavanozumun stiline. Siz de size özel olan seylerle süsleyebilirsiniz. :)



Icerik olarak 2015 yilinda yasadiginiz, yüzünüzü güldüren özel anlari tarihleriyle birlikte kücük kagitlara yazip kavanozun icine atabilirsiniz. Fotograflar, biletler, gezdiginiz yerlerin kart postallarini da ekleyebilirsiniz. 

Hatta 2015 icin planladiklarinizi simdiden kücük kagitlara yazarak daha kücük bir kavanoza koyabilirsiniz, ve o plan gerceklesince ani kavanozunuza ekleyebilirsiniz. Iste size motivasyon! Yil sonunda kavanoz ne kadar dolmus, neler basarmissiniz görebilir, 2015 yilina geri dönüp bakabilirsiniz. Yili güzel bir sekilde kapatmak icin bence harika bir fikir bu.

Üstelik yilbasi hediyesi olarak sevdiklerinize de böyle kavanozlar hazirlayabilirsiniz. Cok anlamli ve özel bir hediye olacagindan eminim! :)

Umarim yila güzel baslamak icin iyi bir motivasyon olmustur sizin icin de.

Sevgilerimle,
Eylem

12 comments :

  1. Enfes bir fikir gerçekten inşallah güzelliklerle dolar taşar :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkür ederim kuzum, insallah 2015 hepimiz icin de hayirli bir yil olur! :)

      Delete
  2. Dileklerimi, isteklerimi bir yerlere yazıp biriktirmeye bayılırım :) Daha sonra onları kurcalayıp aylar once hayalini kuruduğum şeylerin gerçekleştiğini görmek inanılmaz mutluluk verir :) Çok güzel bir yazı olmuş gercekten Ben 2015 dileklerimden bir tanesini buraya da yazayım; 'İstanbul'a taşınman ve çok uzaklardaki dostuma kavuşmam' :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim benim, sen ne tatlisin, ne degerlisin ya. Insallah yakin zamanda görüsürüz! 2015 icin bir kahve hayalim var.

      Delete
    2. ınsallah canımın ıcı ınsallah :)

      Delete
  3. Bu fikre bayıldım gerçekten canım çok hoş 2015 yılı hepimize mutluluk,şans,huzur getirir inşallah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkürler canim, insallah hepimiz icin cok hayirli, güzelliklerle dolu bir yil olur!! :)

      Delete
  4. cok guzel bir fikir canim :) guzel dusuncu ve dileklerinin gerceklesmesi dilegiyle eylemcim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belcimim tesekkür ederim, hepimizin de gerceklessin musmutlu olalimmmmm :)

      Delete
  5. Ay cok tatli fikir :D Benimde Benefit kutum var böyle magnetli, seneler önce almistim icinde ürünler vardi ve ona ivir zivir hatira seyler dolduruyorum hep, severim anilari biriktirmeyi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay ben de bayiliyorum ya. O kutuyu zaman zaman acip yasadigimiz güzel seyleri animsamak harika oluyor :)

      Delete