DIY: Cozy Milk Chocolate

17 December 2014

Sevgili okurlarim,

kis aylarinda sicak iceceklerin yeri apayridir. Bol bol cay tüketmenin yani sira, sicacik tatli iceceklerle de kendimizi arada bir simartmamizda hicbir mahsur yoktur bana göre - asiriya kacmama sartiyla tabii! :)

Sicak Raffaello Rüyasi fikrini cok begendiginiz icin, bugün sizlerle yine denedigim bir tarifi paylasmak istiyorum. Mutfakta kendime icecek ne hazirlasam diye düsünürken aklima, Cozy Milk Chocolate olarak adlandirdigim cikolatali icecek geldi ve hemen ise koyuldum. Yine tatli mi tatli, sicak mi sicak, üstelik 5 dakika icerisinde hazirlayabileceginiz bu icecegi merak ediyorsaniz, kollarinizi sivayin ve devama tiklayin! :)



COZY MILK CHOCOLATE

Gercekten hazirlanisi cok basit ve malzeme konusunda da oldukca mütevazi. Sütlü cikolata tadi olan bu icecegin görünümüne bir bakar misiniz? Insan adeta icmeden doyuyor. Yilbasi icin de sevdiklerinizle paylasabileceginiz harika bir alternatif olabilir. :)

Gelelim malzemelere: Bir bardak süt, üc adet Kinder cikolata (dilediginiz cikolatayi alabilirsiniz elbette) ve süslemek icin az bir miktar Marshmallow.

Sütü ocakta isitiyoruz ve isindiktan sonra cikolatalari ilave ediyor, erimelerini bekliyoruz. Sürekli olarak karistirmayi unutmayin, sütün dibi tutmasin.

Sütümüzü bardagimiza dolduruyor, sıkılabilir krema ve Marshmallowlar ile süslüyoruz.


Afiyet olsun!

Eylem

18 comments :

  1. yihuu geliyoruum sana aç kapıları yoksa bacadan girerim :) harika olmuş tekrar tekrar soylüyorum bayılıyoruum sana bloğuna ve bir gun tanışmak dileğiyle :) sevgilerr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Geeeeel, sana daha güzellerini hazirlarim :)) cok tesekkür ederim güzel sözlerin icin güzelim, ben de cok isterim insallah bir gün görüsme sansimiz olur!

      Delete
  2. Çok güzel gözüküyo 😊 bunu nutellayı sütte eriterek yapıyodum bende onu da tavsiye ederimm 😁😁 afiyet olsun 😊 bu arada bende sizi bloguma beklerim kendi çapımda paylaşımlar yapıyorum😁

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo evet Nutella'yla da harika oldugunu tahmin edebiliyorum! Tabii geliyorum ben de :)

      Delete
  3. Lezizzzzzz , iştah açıcııııı :)))

    ReplyDelete
  4. Eylem'im yapma böyle şeyler hepimiz 3000 kilo olucaz senin yüzündenn :D Şaka bir yana harika gözüküyorlar yahu istahım kabardı :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha ama kisin da bunlar olmadan tadi cikmaz kii :)) tesekkür ederim kuzum bir gün sana da yapicam!

      Delete
  5. Ya goruntusu bile istah acici :) kesinlikle denicem canim, bu paylasimlarini cok seviyorum ayrica umarim devami gelir

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim cok tesekkür ederimm. Begenmene cok sevindim! :)

      Delete
  6. Harika gercekten ellerine saglik deneyecegim ben bunu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkür ederim Nil! Dene tabii, cok güzel oluyor. :)

      Delete
  7. yaaa bu çok güzel olmuş amaaaaa :))) ama amaaaa çok kalorili dimi ?? nedn hep güzel şeyler kalorili ? :)) ellerine sağlık tatlımm :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkür ederim Belcim'im. Evet kalori zengini cidden o yüzden hergün tüketilmesini tavsiye etmem, ama arada bir hic de zarari olmaz :))

      Delete
  8. Nefis gözüküyor gerçekten :) Ellerine sağlık canım :)

    ReplyDelete
  9. Off nasıl lezzetli görünüyor, marshmallowlu her içeceğe bayılırım zaten :) Ben de nesquikle yapıyorum bunu ama çikolatalısı eminim daha güzeldir hemen deneyeceğimm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkürler :) Oooo nesquik de harika tabii, cikolatalisini da denemelisin ama!:)

      Delete