#SoruCevap: Makyaj Formülleri

16 December 2014

Merhaba güzellikler,

bugün cok farkli bir yaziyla karsinizdayim. Sevgili blogger arkadasim, Makyaj Formülleri blogunun sahibi Ecem Yazici'nin güzel fikri olan bu #SoruCevap yazisinda, ona merak edebileceginiz sorulari yönelttim, kendisi de cevapladi. Bizimle ne gibi tüyolarini paylasmis, hep birlikte görecegiz.

Ayni sekilde kendisi de bana, hakkimda merak edilebilecek sorulari yöneltti, ben de her birini cevaplamaya calistim. Bu sayede hem beni biraz daha yakindan taniyabilir, hem de güzel bir blogu kesfetme sansi yakalayabilirsiniz. Lafi fazla uzatmadan hemen konumuza gecelim hadi..



Sorulara gecmeden önce sevgili Ecem'i kisaca kendi kalemimden tanitmak isterim. Kendisi, blog sayesinde tanistigim, cok sevdigim, degerli bir arkadasimdir. Özgün icerige sahip olan blogunda harika tüyolar paylasiyor, üstelik mutluluk formülleri olarak adlandirdigi kategoride, motivasyona ve mutlu olmanin yollarina iliskin yazilar yaziyor. Kesinlikle yazilarina bir göz atmanizi öneririm. :) Linki: http://makyajformulleri.blogspot.com/

Bu yazida kendisine yönelttigim sorulari nasil cevaplamis görecegiz. Benim cevaplarim ise Ecem'in blogunda yayinlandi, bunlari merak ediyorsaniz buraya tiklayarak okuyabilirsiniz.

***

1. Ecem Yazici kimdir? Bize kisaca kendinden bahseder misin?
Üniversite son sınıf öğrencisiyim. İstanbul’da yaşıyorum. Başta makyaj olmak üzere meditasyon, yoga, metafizik, dizi&film izlemek, kitap okumak ilgi alanlarım. Bir işe baş koyduysam onu en iyisine ulaştırmak için elimden geleni yaparım. Gülmeyi çok severim. Her zaman olumlu düşünmeye ve her olaya pozitif yaklaşmaya çalışırım.

2. Makyaj Formülleri adli blogunda hangi konulari kaleme alirsin?
İlk olarak tabii ki de makyaj. Bir makyajı nasıl yapılır bunu adımlarıyla resmediyorum ve anlatıyorum. Kullandığım ürünleri yorumluyorum. Kendim uyguladığım ve güvendiğim bakım kürlerini anlatıyorum ve ‘mutlulukformulleri’ başlığımda hayatımızı kolaylaştırıcı, olumlu düşünmeye ve sebepsiz de mutlu olabilmek için formüller veriyorum. 

3. Makyaj ürünlerinde en cok tercih ettigin markalar hangileri?
The Balm ve Mac.

4. Bizimle bakim konusunda en sevdigin tüyonu paylasabilir misin?
Bence en önemlisi temiz bir cilt. Makyajımızı güzelce temizlemek yeterli olmaz. Hiç makyaj yapmadığım günlerde dahi cildimi temizlemeye asla üşenmiyorum. 

5. Makyaj ve bakima iliskin vazgecemedigin üc favori ürünün neler?
Sadece üç mü? :( Concealer, mascara ve saç maskesi. :)

6. Blog konusunda oldukca basarili birisin. Sence herhangi bir konuda basarili olmak icin neler gerekli?
Gerçekten çok teşekkür ederim. :) Başarılı olmak için bence karar vermek, inanmak, azmetmek ve sabretmek… Bunları yapabildikten sonra önünüzde hiçbir şey duramaz. 

7. Kendini motive etmek icin, motivasyonunu yüksek tutmak icin neler yaparsin?
Hayalini kurduğum şeylerin listesine bakmak ve onları yaşamayı ne kadar çok istediğimi kendime hatırlatmam yetiyor.

8. Ilham veren seyleri cok severim. Ecem’cigim, senin sahip oldugun en orjinal fikirli esyan hangisidir?
‘Ne kadar orijinal bir ürün bu’ diye satın aldığım eşyam yok. Ancak hayatımda düzeni seven bir insanım ve eşyalarımı kategorilere ayıran biriyim. Ve bu düzenden kaynaklı farklı fikirler doğabiliyor. Örneğin mini Eiffel Tower’ı yüzüklerimi koyarak değerlendirmek gibi…

9. Makyaj konusunda yapilabilecek en büyük hata nedir sence? Ve bu hatayi önlemek icin tavsiyen nedir?
Yanlış fondöten. :( Önce testerını alıp kullanmak, gün ışığında ve gece görmek, cildimize zarar verir mi bunu denemek en doğrusu.

10. Son olarak, sevgili Ecem, Eylem Delacroix adli blogun okurlarina söylemek istedigin bir sey var mi?
Öncelikle Eylem’ciğim beni kırmayıp bu sayfayı ayırdığın ve bu güzel soruları benim için hazırladığın için çok çok teşekkür ediyorum. 

Sevgili Eylem çok iyi ve çok kaliteli bir blog yazarı onun sayfasında doğru bilgiler ve güzel tavsiyler bulacaksınız. Ben de bir blog yazarıyım aynı zamanda bir blog okuyucusuyum ve sevgili Eylem’in çok sıkı takipçisiyim. :) Ve kendi sayfam makyajformulleri’ne herkesi bekliyorum. :)

Kisiye özel not: Seni iyi ki tanımışım canım arkadaşım. :)

***

Ben de seni iyi ki tanisimim Ecem'cigim! Bu güzel cümlelerin ve cevaplarin icin cok tesekkür ederim. Blogumda seni agirlamak cok güzeldi! 

 Sevgili okurlarim, Ecem'in ne kadar tatli bir kiz oldugunu kendiniz gördünüz. Benim yanitlarimi merak ediyorsaniz, kendisinin bloguna (buradan) göz atabilirsiniz.

Sevgilerimle,
Eylem

7 comments :

  1. ay nekadar güzel bir fikir, hemen gidip senin cevaplarini okuyorum :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet ya Ecem'in fikriydi, ben de cok sevdimm. Ay oku okuu :))

      Delete
    2. cok tesekkur edıyorzzzz :)))

      Delete
  2. Selam Eylem, oncelikle blogunun ismi " de la coix" çekti dikkatimi fransa'da yasayan birisi olarak, sonra da blogun, yazilarin tabiiki! Hepsi çok guzel. Ecem'in sayesinde de biraz yakindan tanima firsati buldum. Takipteyim sevgili blogger.
    Bana da beklerim, bye bye!
    Sulti's
    http://asulti2000.blogspot.fr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bloguma hos geldin o haldeee, kesfetmene cok sevindim. Ben de geliyorum bloguna hemen. :)

      Delete
    2. böyle güzel bir tanışmaya vesile olduğum icin cok mutlu oldum :)

      Delete
  3. Eylem'im güzel yazıların güzel tanıtımların ve hoş tasarımların için minnettarım sana :) benı kırmadıgın ve yanımda oldugun ıcın cok tesekkur ederım :)

    ReplyDelete