HAYATIMIN KREMI: Bioderma Hydrabio Riche

02 January 2015

Herkese merhabalar!

Vee yilin ilk yazisiyla karsinizdayim. Hayatimin nemlendirici kremi BIODERMA Hydrabio Riche ile karsilasarak sonunda cildimin neye ihtiyaci oldugunu cözebildim, ve tabii ki bu müthis kremi sizlerle paylasip incelemek istiyorum.

Yagli, kuru, karma, hassas cilt hic fark etmez; bu kremin tüm cilt tiplerinin ihtiyacini karsilayabilecek mucivezi bir formüle sahip oldugunu düsünüyorum. Krem sayesinde saglikli isildayan bir cilt elde ettim, bu sayede de fondöteni bir köseye attim. Sunu gönül rahatligiyla söyleyebilirim; en son ne zaman bu kadar pürüzsüz bir cildim oldu hatirlamiyorum. Hadi Hydrabio Riche'i birlikte inceleyelim..


Cilt Tipim: BIODERMA Hydrabio Riche kremine gecmeden önce kendi cilt tipimden bahsetmek istiyorum. Bu sekilde kremle elde ettigim sonuclari anlatmam daha kolay olacaktir. Benim cildim karma, T-bölge (alin-burun-cene) kismi ise cogu zaman yagli, yani gün icinde parlamaya meyilli. Yagli olmasindan dolayi da cildim komedonlara ve sivilcelere oldukca müsait bir yapiya sahipti, hatta ne sivilce ne komedon olan pürüzler oluyordu. Bu yüzden ben daha hafif kremler kullaniyor, hatta krem degil nemlendirici jelleri tercih ediyordum. Cildimin yagli olmasindan dolayi neme pek ihtiyaci olmadigini, daha cok matlastirici kremlerin gerekli oldugunu düsünürdüm. YANLIS! Ne büyük hata yapmisim.. Tam da neme ihtiyaci varmis!

 BIODERMA Hydrabio Riche 


Ürünün Vaatleri: 

Nemsiz, cok kuru ve hassas ciltler icin nemlendirici günlük bakim.

• Hydrabio Riche Cream icerdigi Aquagenium® patenti ile cildi nemlendirir ve cildin su tutma kapasitesinin artmasina yardimci olur.

• Cildin tüm katmanlarini yogun konsantrasyondaki vazelin, gliserin ve ksilitol ile nemlendirir ve cilt yüzeyinin uzun süre nemli kalmasina destek olur.

• Hipoalerjenik yapiya sahiptir. Komedojenik degildir.

Fiyat: 18,90 € (Türkiye fiyati: 60 TL)


Kisisel Yorumum: Bu ürünün deneme boyu makyaj masamda bir süredir duruyordu, ancak cok kuru ciltler icin oldugu ibaresi beni bu ürünü denemekten hep geri tuttu. Cildim yagli, bunu kullanirsam cildimin hakkindan gelemem diye düsündüm. Bir süre orada öylece durduktan sonra bir sans vermek istedim ve ürünü denedim. Cildim, iyi gelmeyen ürünlerde hemen reaksiyon gösterir, sabaha sivilce veya komedonlarla uyanirim. Bu ürünü kullandigim aksamin ertesi sabahinda cildim paril paril saglikli bir sekilde parliyordu! Kesinlikle yaglanma, üründen kaynakli sivilce veya komedon yoktu! Aksine, yumusacik pürüzsüz ve asiri bakimli görünüyordu. Acikcasi bu ürüne beklentisiz yaklasmistim ve pek bir etki beklemiyordum. Deneme boyunu bitirdikten sonra eczaneye gidip orjinal boyunu satin aldim hemen ve simdi 3 haftadir sabah ve aksam temizlenmis cildime uyguluyorum.

Sonuc olarak cildimde ne gibi farklar gördüm? Öncelikle gözle görülür saglikli bir parlama var, abarti degil, fondöten sürmüs kadar desem yeridir. Bu ürün sayesinde fondöten kullanmayi biraktim. Cevremdeki insanlar dahi bir sey fark etmis olacak ki, cildimin ne kadar pürüzsüz göründügünü defalarca duydum son zamanda. O saglikli isildama cidden müthis pürüzsüz bir görüntü kazandiriyor. Bu saglikli isildamayi kesinlikle yagli parlama gibi düsünmeyin, daha cok glow yani. Bunun yani sira cildim asiri yumusak, hatta kremi uygulamadigim zamanlarda bile krem sürmüs gibi nemli. Sanirim bunu, üründeki Aquagenium kompleksine borcluyum. Bu, hücre kapasitesini uyararak cilde nem tutmayi ögretiyormus. Bunun yani sira cildimdeki o pürüzler, pütürcükler neredeyse yok oldu, sivilce yok, komedon yok. Cildimin yaglanmasi da durdu, ne yalan söyliyim. Gün icinde dedigim gibi T-bölgem yaglanmaya meyilliydi, bu da artik olmuyor. Dolayisiyla bu krem cildimde hicbir negatif etkiye sebep olmadi, aksine bununla hep aradigim cözüme ulastim. Üstelik hafif yapisi sayesinde makyaj bazi olarak da mükemmel.


Demek ki neymis, cilt (asiri) nemsizken bile yaglanabiliyormus. Hatta bu durumdan eczanede calisan bayana da bahsettim ve yag oranini bozan nemsizlik olabilecegini söyledi. Bu yüzden yagli cilde sahip olanlar da kesinlikle cildi nemsiz birakmamali, bu yapilabilecek en büyük hatalardan biridir. Su kremi, bu kremi kullanin diyemeyecegim, zira herkesin cildi farklidir ve bana iyi gelen krem, kimine iyi gelmeyebilir. Herkes deneyerek cilt tipine en uygun kremi bulmalidir. Bana BIODERMA Hydrabio Riche cok cok iyi geldi, ve kesinlikle bunu kullanmaya devam edecegim. Kuru ve hassas ciltler icin zaten birebir, yagli ciltler icin de bu kadar iyi gelecegine denememis olsam asla inanmazdim. Tavsiyemdir!

Satin almadan önce eczaneden deneme boyunu isteyebilirsiniz. Bu sekilde cildinize uygun bir ürün olup olmadigini görebilirsiniz. :)


Herkese pürüzsüz bir hafta sonu diliyorum,
Eylem

26 comments :

  1. Ayy hemen deneme boyunu almam lazımmmmmm :) Çok teşekkürler

    ReplyDelete
  2. Çok kuru ve hassas bir cildim var. Dermokozmetik bir ürün arayışı içerisindeydim. Evdekileri bitirebilirsem deneyeceğim. Hemen not ediyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de cilt bakimimi cogunlukla eczanede satilan ürünlerle yaparim, öyle daha güvenli oldugunu düsünürüm. :) dene tabii.

      Delete
  3. Hemen bu ürününün deneme boyunu almalıyım benimde cildim yağlıya dönük karma umarım bende de güzel etkiler gösterir :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umarim canim. Ben kremi uygulamadan hemen önce saf gülsuyu (Rosense marka) sürüyorum. Harika bir ikili oluyor, tavsiye ederim. :)

      Delete
  4. cok merak ettım bu kremı cok guzel bır yazı olmus canım mutlaka deneyecegım urunlerden bırtanesi oldu sayende :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim benim tesekkürler, dene tabii ben cok memnun kaldim. :)

      Delete
  5. Ben bu ürünün deneme boyunu bir ara kullanmıştım gerçekten cildi yumuşacık yapıyor nemlendirmesi gayet ölçülü elimdeki kremim bitince tekrar normal boyunu gönül rahatlığıyla alabilirim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Katiliyorum canim, ne güzel tecrübeni paylasmissin tesekkür ederim. :)

      Delete
  6. Tamda nemlendiricim bitmişti ve yeni bir nemlendirici arayışı içersindeydim,sanırım bende bir şans vericem:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vermelisin kesinlikle, satin almadan önce belki de ilk önce eczaneye gidip deneme boyunu almalisin. :)

      Delete
  7. bu ürünü merak ettim şimdi en kısa zamanda deneyeceğim tatlım emeğine sağlık :)

    ReplyDelete
  8. sanırım bunu hemen denemeliyim bu aralar cildim kurudu bir tuhaf oldu yine :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Havalar soguyunca tabii güzel bir bakim kremi gerekiyor. Bence buna bir sans verebilirsin. :)

      Delete
  9. Bunu aklıma soktun. Elimdeki nemlendirici bitince acaba ne alsam diye düşünme derdinden kurtardın :):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umarim sen de ayni güzel sonuclari elde edersin! :)

      Delete
  10. Harbiden baya iyi bi nemlendirici annem almış kendisine bi doktorun önerisiyle ama kullanmamış bi kenarda duruyodu bende kullanıyım dedim bendede aynı sonuçlar oldu(cildim yağlı)

    ReplyDelete
  11. Yazınızı okuyunca cok heyecanlandım inanın bende bi nemlendirici arıyodum tam denk geldi. Yalnız size bir sorum olucak kremi dışarı cıkarken sürüyomusunuz ? Tabi hala kullanıyosanız :)

    ReplyDelete
  12. İyi günler yazınızı okuyunca çok heycanlandım inanamazsınız. Anacak size bi sorum var dışarı çıkarken ürünü kullandınız mı ? yada yazın üzerine güneş kremi sürdünüz mü?

    ReplyDelete
  13. Benim cildimde karma T bölgesi yağlı nemlendiricinin karma ciltler için olanı var mı siz hangisini kullanıyorsunuz?

    ReplyDelete
  14. I'm really inspired along with your writing talents and
    also with the structure in your blog. Is that this a paid
    topic or did you customize it your self? Either way
    keep up the excellent quality writing, it is uncommon to see a nice blog like this one today..

    ReplyDelete
  15. Asking questions are in fact nice thing if you are not understanding something entirely, but this piece of writing
    offers nice understanding even.

    ReplyDelete
  16. It's remarkable for me to have a website, which is
    helpful designed for my know-how. thanks admin

    ReplyDelete
  17. Hi to every single one, it's in fact a fastidious for me to pay
    a quick visit this website, it contains important Information.

    ReplyDelete