#FAVS: Ocak Ayi Favorilerim!

01 February 2015

Iyi Pazarlar!

Ne cok özlemisim yazmayi ve sizleri ya. Bugün firsat bulup hemen klavyenin basina gectim. Finallerim basladi, dün ilk iki sinava girdim, önümüzdeki hafta da digerlerine girip hayata tekrar dönecegim! :) Son haftalarda basimi kitaplardan kaldiramadim, günlük rutinim uyku, yemek ve hukuk oldu resmen. Blogu ihmal etmemek icin son yazilari da önceden hazirlamistim, su sinavlar bitsin söz daha cok yazi gelecek!
Her ay yayinladigim 'favorilerim' yazisinda sizlere o ay icerisinde neler sevdigimden ve yaptigimdan bahsediyorum bildiginiz gibi. Bu yazida da Ocak ayi favorilerimi görecegiz. Ders calismak disinda pek bir sey yapamadim aslinda, ama birkac seyi sizlere göstermek istiyorum. :)



Bahsettigim, basimi kaldiramadigim kitaplar. Finaller geregi beni esir almis durumdalar, artik rüyamda bile kanun maddelerinin dans ettigini görür oldum. Aslinda bunlar en güzel kitaplar biliyor musunuz. Masal anlatiyor gibiler.. kanunlar madde madde ayrilmis, fikra fikra listelenmis. Hak hukuk beyazin üstüne siyahla islenmis. Peki ya gercek hayatta uygulamasi var mi? Söz sizin.. Gelecek icin adaletin hakim oldugu bir dünya diliyorum.


Ocak ayinda en cok kullandigim parfüm Lancôme La vie est belle oldu. Abartisiz, bu kokuya iliskin bu ay icinde aldigim iltifatlarin haddi hesabi yok. Daha önce de kullanirdim, ama bu ay daha bir ortaya cikti nedense. Kesin kesin kesin tavsiyemdir kizlar!

Bir diger favorim ise Kapten and Son kol saatim oldu. Zamanla yaristigim icin kolumdan eksik olmadi. Bu tarz saatleri cok begeniyorum, klasik ve cok zarif. Kiyafetimi tamamlayan parca oldu hep! 


Kozmetik konusunda bu ay cok natürel takildim. Makyaj yapmadan ciktigim günler agirliktaydi. Uykusuz gecen gecelerin yardimcisi Maybelline Fit Me Concealer, elimin en cok gittigi üründü. Bunun yani sira iki dudak ürünü favorim oldu. Gecenlerde satin aldigim Catrice Long Lasting Lipliner (150 Vintage Rose)'a nasil bayildim nasil bayildim anlatamam. Wet n Wild Bare It All'a da cok yakisiyor renk acisindan. Bu ayi bu iki dudak ürünüyle gecirdim. :)


Fas nane cayini kesfettigimden beri bu cayin tiryakisi oldum resmen. Tadi öyle güzel ki, bana kalsa 2 litre icerim! Naneli seyleri cok seviyorum ferah ferah harika oluyor. Bu cayi da balla karistirdim hep, mmmmh. :)

Cuma günü, sinavda yanima yiyecek ne alsam diye bakinirken Dextro Energy'i gördüm. Basit bir sekerdir bu, dekstroz (glikoz) da deniliyor. Yedikten sonra kana cok kisa sürede karistigi icin, etkisi hizli gerceklesen bir enerji kaynagidir. Konsantrasyonu arttirdigi da söyleniyor. Dün sinavda bir soruda takili kaldim, normalde bildigim sey düsün düsün aklima gelmedi bir türlü. Neyse dedim, bi su iciyim dextrodan yiyim belki gelir. Bir anda sorunun cevabi aklima geldi, bununla mi alakali anlamadim. :D Ayni gün icinde bir sinavim daha vardi orda da yedim konsantrasyon yine zirve yapti. Bundan sonra sinavlarda hep yanimda olacak! Bilmedigimiz seyleri de kulagimiza fisildasa ne güzel olur ya. :D

Stres, sivilceler icin en iyi davetiye sanirim. Amaaa, cikacagini anladigim an üzerine eczaneden aldigim cinko merhemini sürdüm ve sinav dönemini sivilcesiz gecirdim. Bence sivilcelere karsi en etkili sey budur. Eczanelerden birkac liraya alabilirsiniz bu merhemi. Sivilce cikmadan önce uygularsaniz hic cikmamasini, ciktiktan sonra uygularsaniz daha hizli iyilesmesini saglayabilirsiniz.

Ravpower tasinabilir sarj cihazim da yine favorilerim arasinda yerini aldi. Üniversitede, uzun yolda vs. harika bir kurtarici oluyor.


Bu ayin baslarinda Clash of Clans oyununu kesfettim. Aslinda bana hic hitap etmiyordu, ama bir sans verip oynamaya basladim ve baya sardi. Kafa dagitmak icin birebir. Oynayanlariniz varsa klanima beklerim. :D

***

Iste bunlar benim Ocak ayi favorilerimdi. Ocak aylari bana nedense hep asiri uzun gelir, bitmek bilmez. Her sene böyledir, yine böyle oldu. Ama sonunda bitti ve Subat ayina merhaba dedik. Umarim herkes icin harika bir ay olur! Önümdeki sinavlari da atlatiyim burasi yine dolup tasacak. :)


Sevgilerimle,
Eylem

16 comments :

  1. Şu parfümü çok merak ettim tatlım, en kısa zamanda bakacağım kokusuna ;) tşkler , ruj da çok güzelmiş bu arada;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle bakmalisin! Cok tesekkürler :)

      Delete
  2. Bare it all kesinlikle 10 numara bir ruj.

    ReplyDelete
  3. Ruj ahh benımde en sık kullandığım oldu bu ay :-* Sevgiler çokk

    ReplyDelete
  4. canım bizlerde seni çok özledik :) sınavlarında başarılar diliyor bu güzel yazı için de teşekkür ediyorum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim benim cok sagol bu güzel dilegin icin!

      Delete
  5. Ahhh hepsi favori olmayı hakediyor ♥️ :)

    ReplyDelete
  6. O kitabın kalınlığı Aman Tanrım ! :)

    ReplyDelete
  7. Çok keyifli bir yazı olmuş,saate bayıldım!:)

    ReplyDelete
  8. 'Gelecek icin adaletin hakim oldugu bir dünya diliyorum.' bu yazının en can alıcı noktası sanırım. Ne de çok seviyorum düşüncelerini.. aynı ben gibi :) cok güzel bir yazı olmus canım bunca yogunlugunda emegıne yuregıne saglık bu guzel yazı ıcın :) sınavlar cok guzel gececek ınanıyorum sana melekler yanında olsun cok cok basarılar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya sen benim canim misin? Bu güzel cümlelerinle beni hep motive etmeyi basariyorsun kuzum benim, cok sagol. Iyi ki varsin! :)

      Delete