XXL KOZMETIK ALISVERISI!: Essence Yenilikleri vs.

05 February 2015

Herkese merhabalaar!

Bugün dayanamayip harika bir kozmetik alisverisi yaptim. Her zamanki gibi "sadece ihtiyac dahilinde" olan ürünleri almak icin drugstore yolunu tuttum, ve yine noldu? Hepimizin basina gelen sey; sepete hic mi hic gerekmeyen seyler de girmeyi basardi! Ama acikcasi bu dönem dönem oluyor bende, normal sartlarda bir ürünü almadan arastiririm da arastiririm, bilincli alisveris yapmak hem cebe hem cilde yariyor. :)

Sinav stresi derken bugün kendime izin verdim, ve bu alisveris cok da icime sindi. Sizlere drugstore ve high end alisverisimi göstermek istiyorum. Bu sekilde belki size de ilham verebilirim. Hadi neler almisim bakalim...


High End'ten baslayalim. Bu ürünleri Douglas'tan siparis etmistim, bugün elime ulasti. Ne cok seviyorum online alisveris yapmayi, özellikle paketin ulasmasi her seferinde ayri bir heyecan. :) Hadi biraz yakindan bakalim.

Kiehl's Creamy Eye Treatment with Avocado (Göz Kremi) | 15 ml - 26 € (75 TL)
Göz bölgem bu ara asiri kuru, bu yüzden iyi bir nemlendiriciye ihtiyacim vardi. Bu konuda güvendigim kremlerden birisi de Kiehl'sin bu avokadolu göz kremidir. Detayli yazisini blogumda yazacagim ancak kisaca bahsetmem gerekirse, gözlerimin cevresine uyguladigim anda islak bir his birakti ve müthis derecede nemlendirdi. Türkiye fiyatini da yukariya ekledim.

Kiehl's Ultra Facial Cream (Günlük Nemlendirici) | 30 ml - 16 € (39 TL)
Elim degmisken bir de günlük nemlendirici kremini denemek istedim. Bu krem de cok övülüyor. Bakalim cidden o övgüyü hakediyor mu. Aranizda kullananlar varsa tecrübelerini yorum olarak alt kisma birakabilir. :)

Giorgio Armani Sì Minik Boy Set
Bu set hediye olarak geldi, Douglas arada bir hediye kuponlari yolluyor bu da o sekilde geldi. Fotografta büyük görünüyor, ancak minicikler cok tatlilar. 7 ml parfüm ve 15 ml parfümlü vücut losyonu bulunuyor setin icinde. Bu kokuya zaten bayiliyorum, parfüm arayisindaysaniz bunu siddetle tavsiye edebilirim!

Clarins Bi-Sérum Intensif "Anti Soif" (Cilt Serumu)
Bu ürünler de tester, yani deneme boy olarak geldi. Clarins'in serumunu cok merak ediyorum, cildi nemlendirme ve tazelik kazandirma vaadinde bulunuyor. Önümüzdeki günlerde deneyip sizi de bilgilendiririm. :)

Lancôme La vie est belle Dus Jeli
Bunun yani sira La vie est belle'in dus jeli de var. Parfümü zaten en sevdiklerim arasinda, yine siddetle tavsiye edebilecegim kokulardan birisi.

J.S. Douglas Söhne El Kremi 
Bir de nemlendirici el kremi eklenmis pakete. Bu ürün Douglas'in kendi markasindan. Kokusunu biraz tuhaf buldum ancak nemlendirmesi güzel. Yapis yapis bir his de birakmiyor.

Gelelim drugstore'dan yaptigim alisverisime. Bu blogu okuyanlarin da Gratis'lerden, Watsons'lardan cikamadigindan eminim. Ben de öyleyim iste. :)

Essence Longlasting Lipstick 05 Cool Nude | 2,25 € (7.75 TL)
Veee alisverisimin highlighti! Essence yine yenilikler yapiyor ve bunlara Nude serisini eklemisler. Farkli nüanslarda yeni rujlar var. Ben 05 Cool Nude'u tercih ettim, müthis bir rengi var bence. Gördügüm an dedim zaten, iste bu benim rujum diye! Su güzellige bakin ya. :) Türkiye'de bildigim kadariyla Mart'in sonuna dogru satisa cikacaklar. Hic kacirmayin derim.

Manhattan X-treme Last Lipliner 59Y | 1,85 €
Bu aralar dudak kalemlerine taktim, ciddi ciddi taktim yani. Özellikle gül kurusu ve kendi dudak rengime yakin kalemlere bayiliyorum. Dudaklari kusursuzlastiriyorlar ve dogal bir görüntü kazandiriyorlar. Bu lipliner da yine gül kurusu tonunda, ve Essence'in rujuna müthis yakisiyor.

Manhattan Powder Rouge 53N Fresh Peach | 2,45 €
Bu alligi görünce de dayanamayip hemen sepete attim. Cok güzel bir seftali tonuna sahip ve mat. Ben isiltili alliklari sevmiyorum, bana cok fazla geliyor. Mat ve hafif renk veren, taze bir görüntü saglayan alliklar favorim. Bu da abartili olmadigi icin tercihim bundan yana oldu.

Ebelin Makyaj Fircasi | 3,95 €
Fiyati oldukca uygun oldugu icin bir tane de highlighterimi uygulamak icin firca aldim. Ebelin'in fircalarini begeniyorum acikcasi, yumusacik oluyorlar. Bu da yine yumusacik ve highlighter uygulamak icin birebir.

Pantene Pro-V Ipeksi Yumusaklik Sampuan ve Sac Kremi
Yeni bir seri denemek istedim ve elim Pantene'e gitti. Uygun fiyatli sampuanlar da iyi olabiliyor, daha önce Pantene'i denemedigim icin buna bir sans vermek istedim. Sizin tecrübeleriniz nasil oldu?

Balea Black Secret Dus Jeli | 0,55 €
Ya Balea'nin dus jellerine bayildigimi daha kac kez söyleyebilirim ki. Mis gibi kokuyorlar ve cok cok cok uygun fiyatlilar! Balea DM magazasinin kendi markasi ve maalesef Türkiye'de bulunmuyor. Yurt disina cikacak olursaniz kesin bu dus jellerinden stoklayin. Black Secret, limited edition olarak satista suan. Vanilya ve portakalin birlesmesiyle harika bir koku cikmis ortaya. Bayiliyorum sekerimsi kokulara.

Nivea Waterlily & Oil Dus Jeli | 1,25 € (6-7 TL)
Bazen cildim cok kuru oluyor, o zamanlar icin de Nivea'nin yag iceren nilüfer cicekli dus jelini aldim. Bu da mis gibi kokuyor ferah ferah. Dusta ferah kokudan daha güzel ne var?

Ebelin Firca Temizleyici Solüsyon | 3,95 €
Bu marka da DM magazasinin kendi markasi. Firca temizleyicisi yeni cikmis, uygun fiyatini da görür görmez hemen aldim. Fircayi yikamadan temizleme vaadinde bulunuyor. Denedim ve cidden ise yariyor. Fircanin üstüne solüsyondan birkac fis ve firca tertemiz. Tabii bu acil durumlar icin, fircalari hic yikamama gibi bi hata yapilmamali. :)

Rexona Cotton Deodorant | 0,85 €
Bir tane de Rexona minik boy deodorant aldim. Minik boylar cantaya atmak icin harika oluyor, ben cantamdan eksik etmiyorum. Hem fazla yer kaplamiyor hem de cok hafif. Deodorantsiz asla!

Balea El Dezenfekte Jeli | 1,95 €
Cantamda, odamda yüz bin tane dezenfekte jeli bulunur. Özellikle disarda herkesin dokundugu yerlere dokundugum an hemen cikar kücük boy dezenfektanlar ortaya. :D Manyak miyim neyim bilmiyorum ama huylaniyorum ciddi anlamda. Bu büyük boy dezenfektani görünce almadan gecemedim. Evin girisine koyacagim, ben gibi manyaklar dezenfekte ihtiyaci duydugunda bundan rahatlikla kullanabilirler. :D

***

Iste benim XXL alisverisim buydu. Epey bir seyler almisim, yazarken hic bitmeyecek zannettim. Iclerinde denedikleriniz varsa tecrübelerinizi yorum olarak birakabilirsiniz, cok mutlu olurum. :)

Hepinizi öpüyorum,
Eylem

28 comments :

  1. güzel alışveriş olmuş, güle güle kullan canım:)

    ReplyDelete
  2. Hepsi cok guzel gule gule kullan eylemcim :)

    ReplyDelete
  3. hepsi cok güzeller iyi günlerde kullan benım de alısverıs yapasım geldi vallahi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler kuzuum, yaptiginda alisveris yazini bekliyorum ona göre :))

      Delete
  4. Tatlım postu görünce inan benim de alışveriş yapasım geldi zaten zor tutuyorum kendimi :)) Güle güle kullan hepsini canım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkürler güzellik. Ya bende de öyle oluyor hep, bloggerlar yüzünden almadigimiz ürün kalmiyor :D

      Delete
  5. Essence rujun rengine bayıldım sabırsızlıkla bekliyorum Türkiye'ye gelmesini :) Güle güle kullan tatlım yeni cicilerini :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler Sirineem, gelince kesin göz atmalisin cidden harikalar yaratmis Essence :)

      Delete
  6. Ben de essence rujun rengine bayıldım. Kiehls'in bu avokadolu göz kremi çok övgüler alıyor ben de istiyorum. Senin yorumlarını da merakla bekliyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pek yakinda blogta detayli bir incelemesini yazicam tatlim :)

      Delete
  7. Ah, bir pantene'ci daha! Bende ne denediysem olmadı en pahalı şampuanlar bile pantene kadar başarılı olmadı saçlarımda, pantene aqua'dan asla vazgeçemiyorum. :) diğer ürünlerin de göz alıcı canım, güle güle kullan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler güzellik abidem. Cidden ya yüksek fiyatli sampuanlar nedense saclari daha bir kurutuyor gibi geliyor bana da. Bir türlü dört dörtlük olanini bulamadim bir de Pantene'i deniyim :))

      Delete
  8. Güle güle kullan süper ürünler almışsınnn Essence rujjjjjj Türkiyeye gelmeli o ruj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler caniiim, gelecek gelecek! Geldigi an hemen kos, burada saatler icerisinde tükenmis. Asiri begenildi :)

      Delete
  9. Hepsini güle güle kullan. Bende o parfümün kokusunu çok seviyorum fazla parfüm tercih etmesemde günlük hayatımda. Essence'in nude koleksiyonunu da sabırsızlıkla bekliyorum. Tam benlik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sagol Mervecim. Ay evet parfüm cok güzel cidden, rujlara da kesinlikle göz atmalisin gelince!

      Delete
  10. nice post ! :>

    www.madamedaria.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Hepsiniiii güzel günlerde kullan canımcım o ruj benim kalbimi feth etti , çok hoş ya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkürler güzelim benim. Benim de öyle ya. :)

      Delete
  12. Nasıl tatlış bir rengi var o rujun yaa :)
    takipteyim canım, bana da beklerim. :)
    visneliruj.blogspot.com.tr

    ReplyDelete
  13. Ürünlerin hepsi birbirinden güzel ama ruj ayrı bir güzelmiş, bir an önce Türkiye'ye de gelsin! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler canim, gelecek gelecek! :)

      Delete
  14. Hepside çoook güzel.Takipteyim.Beklerim.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkürler, geliyorum tabii. :)

      Delete