MAKYAJ: Bergüzar Korel (Karadayi)

08 February 2015

Merhabalaaar,

nasilsiniz sevgili okurlarim? Finallerim sonunda bitti, hayata sag saglim dönüs yapabildim. :) Artik blogta daha sık yazilar gelecek!

Bugünkü yazimda sizlere bir makyaj uygulamasi gösterecegim. Karadayi dizisinin hakime hanimi Feride'nin, yani Bergüzar Korel'in makyajini yapmaya calistim. Makyajini kendi günlük makyajima cok benzettigim icin pek de zor olmadi, zira kendisi de dogal tonlar kullaniyor ve makyajinin highlighti genellikle eyeliner'i oluyor. 

Hadi nasil yapmisim birlikte bakalim. Benzetebilmis miyim acaba?



Bergüzar Korel (Karadayi) Makyaji

Karadayi'nin Feride'sini cogunlukla toprak tonlarinda görüyoruz. Makyajinin en karakteristik yani siyah eyeliner'idir. Gözlerinin dis köselerine, hafif gölgelenecek sekilde, toprak tonlarinda far da uygulaniyor fark edildigi üzre. Bunun yani sira yüzüne kontür yapilarak yüz hatlari, örnegin elmacik kemikleri, ortaya cikartiliyor. Yani Feride'nin makyajinda asla eksik olmamasi gerekenler eyeliner ve bronzer'dir!

Bunlari göz önünde bulundurarak basladim makyaja. Karsilastirmali bakalim:


 
Cilt: Kullandigim ürünlerin detaylarini alt kisimda bulabilirsiniz. Görüldügü gibi cok natürel bir makyaj oldu. Cildimi fondöten ve kapaticiyla hazirladiktan sonra ilk olarak kontürleme yaptim, yani bronzer ve highlighteri uyguladim. Bu konuda bronzer'i bolca kullanabilirsiniz, cünkü hatlari ortaya cikarmaniz gerekiyor. Yanaklarima da hafifce seftali tonunda bir allik uyguladim.

Gözler: Gözlerde ise belirgin eyeliner cizgisi ve gözlerin dis köselerinde toprak tonlarinda far var. Ayni farla alt kirpiklerimin de üzerinden gectim. Tabii rimel de eksik olmamali. Kaslara belirginlik kazandirmak icin ise, bir kas kalemi yardimiyla seyrek yerleri doldurdum.

Dudaklar: Dudaklarim icin kendi dudak rengime yakin bir tonda kalem kullandim. Üstüne de nude renkte bir ruj uyguladim. Iste bu kadar!


Kullandigim Ürünler:

Maybelline Fit Me Foundation & Concealer
Essence All About Matt Transparan Pudra
Manhattan Allik (53N Fresh Peach)
Catrice Hip Trip Bronzer
Rival de Loop Baked Highlighter

W7 In The Buff Far Paleti (Chocolate ve Thunder)
Rival de Loop Liquid Eyeliner
Lancôme Doll Eyes Mascara
Catrice Kas Kalemi (030 Brow-n-eyed peas)

Catrice Longlasting Dudak Kalemi (150 Vintage Rose)
Chanel Coco Shine 78 Interlude

***

Nasil buldunuz, benzemis mi? :)

Sevgilerimle,
Eylem

29 comments :

  1. Çok güzel olmuş canım. Ellerine sağlık. Cildinde harika görünüyor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkür ediyorum canim benim. :)

      Delete
  2. Canım inanamıyorum Bergüzar Korel'e o kadar benziyorsun ki saç aynı makyaj aynı toka bile aynı inanılmaz beğendim süper ötesi olmuş :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuzum cok tesekkürler, benzetmeye calistim :))

      Delete
  3. Çok güzel olmuş,çok zarif bayıldım!Sanada çok yakışmış :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Öznurcum tesekkür ediyorum bu güzel yorumun icin.

      Delete
  4. Diyecek kelime bulamadım, maşallah bu ne kusursuzluk <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Utandiriyorsun Yasemin'im, o senin kusursuzlugun. :)

      Delete
  5. Bergüzar Korel senın yanında halt etmişşş :) bayıldım bayıldım masallahh kuzuma :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayy yerim seni ben! Canimsin canim.

      Delete
  6. Canım Arkadaşım çok güzel olmuşsun. Bergüzar korel senin yanında sönük kalmış :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aslimm canim benim cok tesekkür ederim, senin begenmis olmana cokk sevindim. :)

      Delete
  7. Canim bu yaziyi okumadan once Berguzar Korel'e ne kadar benzedigini dusunmustum, yaziyi gorunce de inme indi:) Kalakaldim fotograflara bakarken:)) Eline saglik super olmus♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha ne tatlisin :) cok tesekkür ediyorum canim.

      Delete
  8. Bence senin makyajın daha güzel olmuşşşşşş :) ♥

    ReplyDelete
  9. baya baya aynısı olmuş :9

    ReplyDelete
  10. merhabalar :)(:
    bende etkinlik sayesinde keşfettim, bana da beklerim:)(:

    ayrıca bu post'unu çok beğendim emeğine sağlık :)(:

    http://aycinmutlu.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkür ediyorum Aycin, gelirim tabii. :)

      Delete
  11. Çok güzel olmuuş, Benim sayfama da beklerim :)) Sevgililer günü makyajı paylaştım:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zeynep, cok tesekkür ediyorum. Geliyorum hemen. :)

      Delete
  12. Benzerlik çok ama ayrı ayrı iki güzel, çok yakışmış hem makyajın hem de saç tokan canım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sez'im, cok tesekkür ediyorum bu güzel yorumun icin. O senin güzelligin! :)

      Delete
  13. Hemde nasıl benzemiş, aynı! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkür ediyorum Begümcüüm! :)

      Delete
  14. Eylemcim sahane olmus makyajin :)) superr !

    ReplyDelete
  15. Saç aksesuarına bayıldım :)

    ReplyDelete
  16. wowwww cok cok güzel olmus ne güzel yapmissin kuaför ancak bukadar yapardi saclari ve makyajda harika :D

    ReplyDelete