QUICKTIP: Aninda Parlak ve Isiltili Saclar!

18 February 2015

Herkese merhabalar güzeller,

son zamanlarda saclarima iliskin bircok soru aldim, bu yaziyla da sorulariniza topluca deginmek istiyorum. Sac bakim rutinime ve uyguladigim kücük ipuclarina iliskin daha önce burada bircok yazi yayinladim. Bu yazimda ise kisa sürede hangi ürünle parlaklik elde edebildigimi anlatacagim.

Piyasada, saca parlaklik kazandirmayi vaat eden bircok ürün var, bu ürünlerin dört tanesini mercek altina aldim ve sizler icin test ettim. Gercekten bir parlaklik söz konusu mu, söz konusuysa eger en iyi hangi ürünle bu parlakligi elde edebiliriz, hadi hep birlikte inceleyelim..




Genel: Öncelikle genel olarak saclarima iliskin birkac söz söylemek istiyorum. Benim saclarim ince telli ve dümdüz. Bu durumdan hic hosnut degilim acikcasi, cünkü bakim yapmayi biraktigim an ölü gibi olacaklar, bunu biliyorum. Neyse ki saclarima en iyi gelen ürünleri ve yöntemleri buldum ve sıkıca sarildim. Sampuan ve sac kremimi genellikle bitirdikten sonra degistiriyorum. Ancak bunu sadece yeni ürünler denemeyi sevdigim icin yapiyorum. Suan Pantene'in Ipeksi Yumusaklik serisini kullaniyorum ve cok memnunum. Icerisinde silikon oldugu icin arada bir derin temizleme sampuanimla da yikiyorum tabii. Böylece saclarimi belirli araliklarda silikondan da arindirabiliyorum. Maske olarak her zaman, ve cidden sac bakimimin en önemli asamasi olarak saf hindistan cevizi yagini kullaniyorum. Bu yöntemin detaylarini buradan bulabilirsiniz. Bu yag sac konusunda olmazsa olmazim! Hindistan cevizi yagini sadece iki haftada bir kullandigim icin her sac yikamasindan sonra kullanabilecegim bir bakim ürünü ariyordum. Bunun icin de cesitli ürünler denedim ve dört tanesini bu yazimda sizlerle incelemek istiyorum.

1. L'Oreal Mucizevi Yag
Bu yagi kesfettigimden bu yana her sac yikamasindan sonra sac uclarima ve uzunluklarina uyguluyorum. Saclarimi kuruttugum icin ısıya karsi koruma özelliginden de faydalanabiliyorum. Sunu söylemem gerekir ki, bu ürünü kullanmaya basladigimdan bu yana saclarim kirilmiyor ve uclari catallasmiyor. Sanirim isiya karsi korumasi oldugundan saclarima iyi geldi. Bunun yani sira saclara harika bir parlaklik veriyor ve canli durmalarini sagliyor. Bunu, hemen ilk uygulamadan sonra fark etmek mümkün. Kuru yag niteliginde oldugu icin kesinlikle saclari agirlastirmiyor ve yaglandirmiyor. Bu ürünü kesinlikle tavsiye ediyorum!

2. Syoss Shine Boost Instant Shine Treatment
Bu ürünü indirim zamaninda almistim, ürün hakkinda daha önce hicbir sey duymadigimdan tamamen beklentisiz yaklastim. Bu ürün, sac yikamasindan sonra nemli saclara uygulaniyor. Bu sekilde yaptim, saclarimi yumusatti ve taramasi da kolaylasti. Ancak asil görevi saca parlaklik ve isilti kazandirmakti. Bunu ne yazik ki gözlemleyemedim, saclarim daha önce nasilsa yine öyle oldu. Ve elim yeniden L'Oréal'in yagina gitti. Syoss'un bu ürününü tavsiye etmiyorum.

3. Schwarzkopf got2b Shine Spray
Bu ürün Türkiye'de satiliyor mu tam olarak bilmiyorum siz biliyorsaniz yorum olarak alt kisma birakabilirsiniz. Shine spray, isminde gectigi gibi parlaklik veren bir spreydir. Saclariniz nemliyken veya kuruduktan sonra uygulayabiliyorsunuz. Bunun icin saclariniza birkac fis bu losyondan sıkmanız yeterlidir. Gercekten gözle görülür bir isilti kazandirdigini söyleyebilirim. Isigi cok güzel bir sekilde reflekte ettigi icin uygulamadan sonra saclar isil isil oluyor ve güzel bir sonuc elde ediliyor. Ancak saclar, daha hizli yaglaniyor bunu da söylemeden gecemeyecegim. Yine de saclari aninda parlattigi icin tavsiye edebilecegim bir üründür!

4. Schwarzkopf Gliss Shine Tonic
Bu ürün sekillendirilmis, yani kuru saclara uygulaniyor. Isminde gectigi gibi parlaklik veren bir sac tonigidir ve sekillendirici sprey gibi uygulanmaktadir. Bir üstekki ürün gibi, bu da isigi harika bir sekilde yansitiyor ve saclara kusursuz bir isilti kazandiriyor. Bununla elde ettigim sonucu cok begendim ve bitince tekrar alacagim. Bu yüzden kesin tavsiyemdir! Parlaklik konusunda, L'Oréal'in Mucizevi Yagi yani sira bu ürün de en sevdiklerim arasinda yerini aldi.




***

Parlaklik kazandiran tonikler konusunda Schwarzkopf'u oldukca basarili buldum, bu ürünleri bulamazsaniz bu markanin diger ürünlerine bir göz atabilirsiniz, hemen hemen hepsi de birbirine benziyor zaten. L'Oréal Mucizevi Yag'a zaten diyecek söz yok, ben bir yildir cok begenerek kullaniyorum ve saclarima gercekten isilti kazandirdigina inaniyorum. Bu ürünler sayesinde saclariniza aninda isilti kazandirabilirsiniz. Daha uzun vadeli sonuclar istiyorsaniz elbette güzel bir bakim yapmaniz sart, buna besleyici maskeler, düzenli ve saglikli beslenme, bol su icme gibi kriterler de dahildir.

Herkese isiltili bir gün diliyorum,
Eylem

24 comments :

  1. Canım çok güzel bi inceleme yapmışsın. emeğine sağlık:)

    ReplyDelete
  2. Saç denildiğinde benim için akan sular durur önerilen her ürünü kullanırım nerdeyse ve çok güzel bir yazı olmuş.Tskler .Loreal Mucizevi yağı almıştım ama sanki saçımı kuruttu gibi diye beğenilmeyenler arasına atılmıştı senin yazından sonra tekrar şans vermeye karar verdim canım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aa öyle mi, her sac yapisi degisik bende cok iyi geliyor. :/

      Delete
  3. Loreal mucizevi yağ o kadar çok övülüyor ki dayanamayıp ilk alışverişimde sepete atmaya karar verdim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cidden öyle, ben de coook seviyorum :)

      Delete
  4. Schwarzkopf parlaklık spreyi sanırım Türkiye'de yok ben hiç görmedim yani :/ Ama görürsem mutlaka alınıcak parlak saçlara bayılıyorum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Görürsen kesinlikle almani tavsiye ederim, ben cok begendim. :)

      Delete
  5. Lorealı çok severek kullanıyorum, Gliss ın de saç ürünleri gayet başarılı :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hakkini yememek lazim kesinlikle öyle :)

      Delete
  6. cok güzel bir yazı olmus canım ya ellerine saglık :) loreal mucizevi yağı bende cok severek kullanıyorumm :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Güzellik cok tesekkür ederiiim. :*

      Delete
  7. Canimm incelemene bayildim ne zamandir arkadaslarin yazilarinda yorumlarini goruyordum incelemeye firsat bulamamistim ve bloguna tek kelimeyle bayildiim! Ayni sac tipine sahibiz malesef ben elseve in yagiyla ask yasiyorum gecen nisanlim uretimden kaldircakla onu gorceksin kaldircaklarmisfalan diye korkuttu :D bi on yirmi tane alsam mi acaba dedim :D cok da bereketli acayip memnunum ben bu arada bloguma gelirsen cok memnun olurum sevgiler :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkür ederim güzelim. Hahaha yaa öyle bir sey olursa ben de stoklarim aninda! :D

      Delete
  8. Loreal'ın yağını bende alayım çünkü maşa düzleştirici derken saç uçlarım çok kırılıyor. Yine bilgilendirici bir yazı yazmışsın :)
    Bu arada facebook sayfalarımızdan takipleşelim mi ? sevgiler :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkür ederim Nil'cim, tabii ki de :)

      Delete
  9. Loreal Elseve saç yağını çok seviyorum gerçekten birkaç yıldır da kullanıyorum çok başarılı :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gercekten harika bir ürün, buna benzer birkac farkli markanin yaglarini da denedim ama hep buna geri döndüm. :)

      Delete
  10. Canım bu detaylı yazılarına bayılırım. Harika yazılar hazırlıyorsun. Bu ürünlerin için de bir tek loreal mucizevi yağı kullanıyorum. Diğerlerini de denemek istiyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim benim bu güzel yorumun icin cok tesekkür ederim!

      Delete
  11. L'Oreal Mucizevi Yağ, bende kullanıyorum ve çok memnunum, bilgilendirme için teşekkürler canım.

    ReplyDelete
  12. Lorealden bende çok memnunum gerçekten ama 3. ve 4. sıradaki Schwarzkopf ürünleri de hemen listeye eklendi :) Ha bir de o harika saçların gerçekten harikaa :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Güzellik abidem o senin güzelligin, cok tesekkür ederim!

      Delete