REVIEW: Chanel Rouge Coco 41 Destinée

13 April 2015

Herkese merhabalar,

bugün blogumda bir ruju konuk edecegim - Chanel Rouge Coco 41 Destinée. Chanel, göz kamastiran ambalajlariyla kozmetik asiklarini her zaman büyülemeyi basarmistir, ancak önemli olan performansiyla ön plana cikmasidir. Bunun ne kadarini yerine getiriyor, bu yazimda birlikte inceleyecegiz.

Bildiginiz gibi ben ruj konusunda genellikle nude ve seftalimsi tonlari tercih ediyorum, bu baglamda Destinée benim icin bir yenilik oldu. Koyu ve belirgin rengini ben cok hos buldum, bakalim siz nasil bulacaksiniz..


Genel: Bu ruj, Chanel'in Rouge Coco serisinden bordo-gül kurusu renginde bir rujdur. Fiyati 33 Euro (119 TL). Chanel rujlarinin fiyati oldukca yüksektir, ancak fiyatinin her kurusuna degecegini yazinin devaminda göreceksiniz.

Renk: Öncelikle renginden baslayalim. Cok güzel bir bordo olarak tanimlayabilirim, ancak kirmiziya kacan degil de daha cok pembelige kacan bir bordodur. Rujlar bildiginiz gibi, herkeste farkli durur, benim dudaklarimda pembesi yogun oldu. Mat bir ruj degildir, aksine güzel bir isiltisi var. Isiltidan kastim simli vb. degil kesinlikle. Daha cok glow anlaminda, yani islak bitisli denilebilir. Dudaklari kusursuzlastiriyor ve inanilmaz bakimli gösteriyor.

Dudaklarda Biraktigi His: Besleyicilik konusunda Chanel rujlarini tek gecerim. Hangi serisi olursa olsun, rujlari inanilmaz nemlendirici bir özellige sahip ve dudaklari yumusacik yapiyor, kesinlikle kurutmuyor. Örnegin ben, lip balm sürmeden ruj süremem, bu rujda lip balm fazla gelir! Dudaklara daha önce hicbir sey uygulanmasin, yine müthis bakimli bir görüntü kazandiracaktir. Güzel isiltisindan dolayi dudaklari oldugundan biraz daha dolgun gösterdigini de söyleyebilirim. Ince dudaklara sahip olanlarin acik tonlari tercih etmeleri öneriliyor, ancak bu rujla dudak volümünüzden bir sey kaybetmezsiniz, hatta dudaklarinizi güzel bir sekilde vurgularsiniz! Kisaca tüm kusurlari kapatan, bakimli güzel bir görüntü kazandiran bir ruj oldugunu söyleyebilirim.

Kalicilik: Kalicilik konusunda da kimse eline su dökemez. Akma, bozulma yapmiyor, dudak cizgilerine dolmuyor. Bazi rujlar, bilirsiniz, birkac saat sonra dudagin kuru kisimlarini vurgular hale geliyor, Destinée'de bu söz konusu degil. Saatler sonra aynaya baktigimda rujun ilk sürdügüm gibi durdugunu görebiliyorum. Yeme icmenin de basariyla üstesinden geliyor, asiri derecede bir silinme söz konusu olmuyor. Renk hala dudaklarda kaliyor, dolayisiyla tazelemeye de pek gerek yok. 


Dudaklarimdaki Durusu: Rujun dudaklardaki durusunu görebilmeniz icin bir de uygulanmis halini göstermek istedim. Gördügünüz gibi benim de dudaklarim pek dolgun degildir, cok mütevazilardir kendileri :D. Ancak bu rengin yine de kötü bir görüntü olusturmadigini düsünüyorum, dudak volümümden bir sey götürmedi. Rengi de dedigim gibi bende daha cok pembemsi bir bordo gibi durdu. Icime sinen nadir koyu rujlardan birisi oldu! Sizce yakismis mi? Bu tonlarda ruj pek kullanmadigim icin yorumlariniz benim icin cok önemli. :)

***

Sonuc olarak Destinée'yi cok begendigimi ve fiyatina degdigini söyleyebilirim. Güzel renginin yani sira, dudaklari beslemesi benim icin büyük bir arti puandir. Hicbir sekilde akma ve kuruma meydana gelmedi, aksine dudaklari yumusacik yapti ve gün boyu nemli tuttu. Ruju sildikten sonra da o yumusaklik hissi devam etti. Kaliteli bir ruj arayanlara Chanel'in Rouge Coco serisine bir göz atmalarini kesinlikle tavsiye ederim. Özellikle bu rengini begendiyseniz bulursaniz hemen alin derim, cünkü Chanel'de calisan bayan Destinée'nin yakinda satistan kalkacagini söylemisti. Acele etmekte fayda var. :)

Rujlu rujlu öpüyorum,
Eylem

10 comments :

  1. Fıstığım çok yakışmış bu ruj sana, fiyat olarak gerçekten çok yüksekler ancak verilen parayı hakettiği sürece sorun yok tabi ki öpüyorum seni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkür ederim kuzuum. Aynen fiyati cidden yüksek, ancak tonla ruju olmayan ve kaliteye önem verenler icin tabii ki güzel bir secim olacaktir. :)

      Delete
  2. Tek kelimeyle bayildim rengine :)

    ReplyDelete
  3. Dudakların ne kadar pürüzsüz canım, rujun rengi çok yakışmış!

    ReplyDelete
  4. ne güzel bir renk böyle sana cok yakısmız tatlım :)

    ReplyDelete
  5. cookk yakismis Eylemcim, sahane bir renk :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler Belcimim, begenmene sevindim! :)

      Delete