DUPE ALARM: Wet n Wild Cherry Bomb vs. Mac Diva

02 June 2015

Herkese merhabalar,

ruj, kadinin silahidir. Gerek nude tonlar olsun, gerekse belirgin koyu tonlar - her sekilde etkileyici bir görüntüye bürünmek mümkün!

Beni uzun zamandir takip edenler, dogal makyaj taraftari oldugumu bilirler. Dolayisiyla elimin altinda hep ten rengi, hafif pembemsi ve seftalimsi rujlar bulunur. Ancak aralarinda istisnai olarak birkac koyu ton da bulunmakta, örnegin Wet n Wild Cherry Bomb! Bu ruj, Mac Diva'nin bir dupe'udur. Kozmetik icin kücük bir bütce ayiranlar icin harika bir alternatif olan Cherry Bomb'u bu yazimda sizlerle birlikte inceleyecegiz.



Genel: Cherry Bomb, Wet n Wild'in Mega Last serisinden bordo renkte bir rujdur ve Mac Diva'ya muadil olarak gösterilmektedir. Wet n Wild, ruj konusunda bence Mac'i örnek aliyor, cünkü serinin hemen hemen bütün rujlari Mac'in rujlarina cok benziyorlar. Wet n Wild'i Gratis magazalarinda bulabilirsiniz, rujun fiyati ise 10 TL civari.


Renk: Öncelikle renk tonunu biraz inceleyelim. Bana göre Cherry Bomb, tam anlamiyla asil bir bordodur. Ne kahvesi baskin, ne de moru. Yani bordo dedigimizde tam olarak bu rujun rengi aklimiza gelmelidir. Bu tonu nasil tasimam gerekir derseniz, benim tavsiyem sadece hafif makyajda kullanmaniz olacaktir. Sadece maskara, güzel bir ten makyaji ve bu ruj - ready to go! Koyu kan kirmizisi bir ton oldugundan bununla vamp stilinde bir makyaj yapmaniz da mümkün. Benim buradaki makyajimda kullandigim ruja benziyor, ancak o daha kahveye kaciyordu. :) Cherry Bomb, kahvesi fazla baskin olmadigindan, disleri beyaz gösterme özelligine sahip bir rujdur!


Yapisi & Kalicilik: Cherry Bomb mat olarak gecse de bence mat/satin bitisli bir rujdur. Hafif bir isiltisi var, ancak bu abartilacak derecede degil kesinlikle. Rengini tek seferde dudaklara verdigini söyleyebilirim, gayet opak bir ruj. Ambalajinda nasilsa dudaklarda da aynen öyle duruyor yani. Ancak sunu söylemeliyim ki sürümü cok zor ve ruj, hemen bulasmaya meyilli. Bu yüzden cok dikkatli sürülmeli, hatta bir ruj fircasiyla uygularsaniz en iyi sonuca ulasirsiniz. Uygulamadan önce dudaklariniza hafif bir nemlendirici uygulamanizi öneririm, zira dudaklari bir süre sonra kurutmaya basliyor. Kalicilik konusuna gelirsek, gayet iyi oldugunu söyleyebilirim. Yiyip icmedigim sürece 3-4 saat dudaklarimda ilk sürdügüm gibi duruyor, ancak yemek esnasinda bulasma riski cok yüksek, bu yüzden yemeden önce belki de hafifce silmelisiniz.

Eksi Yanlari: Wet n Wild rujlarinda hic ama hic sevmedigim sey ambalajlaridir. Sirf su ambalaji yüzünden alasim gelmiyor acikcasi. Rujun bir kismi disarda durdugundan acip kapatirken kapagina öyle bir bulasiyor ki aman allah. Cok titiz davranmak lazim. Rujun bir diger eksi yani ise bulasmasi, koyu bir ton oldugu icin elbette bu risk yüksek, ancak tam mat olmadigindan bir de o ekleniyor. Bu yüzden arada bir kontrol etmek lazim. Dislerinize bulasmamasi icin kücük bir tüyo vereyim, ruju uygulamadan önce dislerinizin ön kismina, yani rujun bulasabilecegi yerlere biraz vazelin sürün, hicbir bulasma söz konusu olmaz ve bütün gün rahat olursunuz. :)

***

Mac Diva ile Karsilastirmasi

Soldaki resimde gördügünüz gibi iki ruj arasinda neredeyse hic fark yok. Her ikisi de güzel bir bordodur, dolayisiyla uygun fiyatli Cherry Bomb bir alternatif olarak görülebilir. 'Sen hangisini tercih ederdin' diye sorarsaniz, kesinlikle Cherry Bomb derdim, zira aralarinda minimum bir performans farki, ancak maksimum bir fiyat farki var. Mac Diva'ya 55 TL vermek yerine 10 TL'yle de ayni sonuca ulasmak mümkün. Kozmetik icin fazla para harcamak istemeyenler icin harika bir secenek olacaktir!
***

Umarim bu yaziyi begenmissinizdir ve sizin icin faydali olmustur. Daha uygun fiyata aradiginiz yüksek fiyatli bir ürün varsa yorum kisminda belirtin ki ben de arastirayim. :) Diger dupe yazilarim icin buraya tiklayabilirsiniz.

O halde herkese bordomsu bir gün diliyorum,
Eylem

23 comments :

  1. Çok koyu duruyor bende esmer olduğum için boğuyor beni ama Wet'n Wild rujlarını ambalajları dışında seviyorum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aslinda bende de fotograftakinden biraz daha koyu durdu. :) ambalajlari cok kötü gercekten, keske degistirseler!

      Delete
  2. ben dğn bekleyemeyip bu ruj içn Gratis' e gittim ancak bu rengi kalmamıştı. Bir de Mac ruj postunu okudum, sanırım Mac açık ara farkla önce bana göre :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Her ikisi de güzel, ama Cherry Bomb'un sürümü cok zor cidden. Dikkatli olmak gerekiyor. :)

      Delete
  3. evet bu ikisi ciddi benziyorlar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet uygun fiyatli bir alternatif olarak kesinlikle dikkate alinabilir. :)

      Delete
  4. Bu Cherry Bombu bulmak yılan hikayesine döndü bende :( ne zaman gitsem yok ama sana çok yakışmış :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayy öyle mi :/ tesekkür ederim canim umarim kisa zamanda sen de bulursun :)

      Delete
  5. Renk muhteşemmiş canım bayıldım daha önce gratiste karşılaşmadık sanırım bu güzellikle yoksa çoktaaan alınmıştı bile tsklerrr..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkür ederim güzeliiim sana da cok yakisir eminim. :)

      Delete
  6. Bu serinin rujları çok hoş, ah bi de ambalaj problemi olmasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorma canim ya aynen öyle. Keske degistirseler ambalajlari!

      Delete
  7. Dudak rengimden mi bilmiyorum ama bende çok koyu duruyor bu ruj:/ Bir de wet n wild rujların yapısını hiç sevmiyorum sürümü çok zor.Ama sana çok yakışmış :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkür ederim tatlim, evet katiliyorum bu yorumuna sürümü cidden cok zor :/

      Delete
  8. gule gule kullan şekercim,Evet bendede var ama ne kadarda benzeseler bende bır farlı duruyor, dıvayı daha cok begenıyorum . buarada Resımde sagdakı dıvamı canım

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sagol canim benim, görselde soldaki Diva. :)

      Delete
  9. eylem abla merhaba öncelikle sayfanı çok beğeniyorum rujda çok yakışmış :) benim sana bi sorum olcak saçların için ne kullanıyosun böyle parlak olmaları için çok güzeller vala :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba canim, cok tesekkürler. :) Saclarim icin aslinda rutinim hala ayni sadece sampuanimi degistiriyorum sürekli (rutinim icin buraya tiklayabilirsin). En önemlisi bence hindistan cevizi yagi, onun faydasi büyük diye düsünüyorum. :)

      Delete
  10. bayagi aynisi gibi :D Sanada yakismis bu renk! :)

    ReplyDelete
  11. cok guzel bır yazı olmus kuzum, sana çok yakışmış ancak gülüşünden güzel değil :) wet n wild ruj ambalajlarını bende sevmıyorum ruj konusunda cok titizim çünkü bulaşmaya tahammülüm yok ne yazıkki sürekli temizlemek zorunda kalıyorum ambalajı mac ile neredeyse birebir aynı ama mac'den daha kolay sürülüyor diva almak istenlere kesinlikle tavsiyem cherry bomb almaları :)

    ReplyDelete
  12. bu ruja da aşık oldum ama ben :'(

    ReplyDelete
  13. ben de dark wine ile cinnemon spice var bunu da istiyorum ama

    ReplyDelete
  14. I've read some good stuff here. Certainly worth bookmarking for revisiting.

    I wonder how so much attempt you place to make any such great informative website.

    ReplyDelete