SON DURUM: Neler Oluyor?

10 June 2015

Selam!

Baslikta gördügünüz gibi bu bir sohbet yazisi olacak - neler oluyor, neler bitiyor biraz konusalim istedim. Uzun süre yazmayinca kendimi kötü hissediyorum, size karsi ayip etmisim gibi oluyor, ama gercekten olmadi mi da olmuyor. Blogu actigimdan bu yana, yazmis olmak icin yazdigimi hatirlamiyorum. Bir blogger icin "bos icerik" kadar kötü bir sey yoktur herhalde. Bu yüzden gercekten özen gösterdigim yazilari yayinlamayi tercih ediyorum. Hatta söyle ki, yayinlanmayip silinen o kadar yazi var. Önce bir benim icime sinecek - zooor zoorrr..

Neyse, Sezen Aksu güzeldir.



Su an dinledigim sarkiyi merak ediyorsaniz, söyleyeyim Sezen Aksu - Kutlama. Baginda bahcende, pinarlarinda, icimi yikamaya geliyorum lalalaaala lalalaaa. Sezen Aksu'yu cok seviyorum, hatta belki de en sevdigim sanatcidir, özellikle eski sarkilarini bütün gün dinleyebilirim. Eski kelimesinin benim hayatimda önemli bir yeri vardir, eski ne varsa severim ben. Cünkü eski, karakterdir. Eski, kisiliktir. Eski, izdir, yoldur, fikirdir. Bu yüzden benim gecmise, nostaljiye özel bir tutkum vardir. Gelecege mi gecmise mi gitmek isterdin diye sorsalar kesin gecmis derdim. Hatta siz beni oralarda bir yerlerde unutun ben kalayim orada derdim. Gelecegin hayalleri varsa, gecmisin de anilari var - ve benim icin en güzeli de budur. Gelecek elbet bir gün gecmis olacak, ama gecmis asla bir daha tekrarlanmayacak. Dökülen takvim yapraklari bir daha geri gelmeyecek. Insan neden ulasilmazliga asiktir ki?

Hayal ve anilar demisken, sen hayal kuranlardan misin, yoksa anilari biriktirenlerden mi? Hic kendini sorguladin mi? Ben sorguladim, aklim yarinda, ruhum dünde. Öyle hissediyorum yani. Bugün benim icin yarin degerli olacak. Yarin bugünümü cok sevecegim, cok karakteristik olacak. Ama su an havada ucuyor. Ictigim su limonlu cay da ne kadar tuhaf olmus. 

Son zamanda neden blogta fazla yazi gelmedi buna bir aciklik getireyim, cünkü sana bir aciklama borclu oldugumu düsünüyorum. Istatistiklere birkac gündür hic bakmamistim ve gördüm ki yine her gün gelmissin. Seni buraya sürükleyen ne peki? Makyaj mi, bakim mi, hangi yüzeysel konulardan birisi? Su aralar ciddi anlamda sinir oldum bütün bunlara. Makyaja da sinir oldum, bakima da sinir oldum. Günlük hayatimda tas catlasin 15 dakikami alan sey icin blog yazdigim konusu beni cok sasirtti. Ve sadece bu degil, genel olarak bir düsünürsek, aslinda hayatimizda ilgilendigimiz yüzeysel konular vardir cokca. Kendi icimizde elbette yüzeysel degiliz, hatta o kadar düsünce yolumuz var ki, labirent gibi, bazen kendimiz bile kayboluruz. Ama o zaman neden bu yüzeysellik? Su yaptigim sey bana cok basit geldi, ve birkac gün hicbir sey yazmak istemedim acik acik konusayim. Bunun blogtan sogumakla falan alakasi yok kesinlikle, blogu neden actigimi ve neyi prensip edindigimi gayet iyi hatirliyorum, bunda bir degisiklik de yok. Sana birkac kelimemle, birkac tecrübemle biraz da olsa yardimci olabiliyorsam ne büyük mutluluktur benim icin. Söyle söyleyeyim, ben de bir ürünü vs. almadan önce ürün hakkinda yazilan blog yazilarini, yorumlari okurum. Bu yüzden faydali bir sey oldugunu düsünüyorum. Ve blogta yine de kisiligime dair ince bir cizgi oldugu icin de mutluyum. Bu, yüzeyselligini biraz aliyor.

Bloga ara vermiyorum, yazmaya keyifle devam edecegim, mesela bu yaziyi yazarken cok mutlu oldum cünkü fikirlerimi seninle paylasabiliyorum ve rahatim. Ancak belki konularla ilgili birkac degisiklik olabilir, zaman gösterecek. Bu arada cidden seni bloga ne sürüklüyor? Az önce sormustum da o biraz cevap istenmeyen bir soruydu. Cidden makyaj, bakim gibi yüzeysel konular mi ilgini daha cok cekiyor, yoksa bu tarz fikir kaosu olan yazilar, kisisel, hayata dair yazilar mi? Yani kisaca buraya gelmendeki sebep, üretilen icerik mi yoksa üreten mi? Sen de fikirlerini asagida yorum kisminda benimle paylasirsan cok mutlu olurum, zira o zaman monolog yapmis olmam, interaktif oluruz. Cok da güzel olur. :)

Bu arada büyük bir degisim olacagindan bahsetmistim birkac yazi öncesinde, bu degisim blogu etkilemeyecek, etkilerse de pozitif etkiler. Yakinda ne oldugunu ögrenirsiniz. Ama simdilik pssssssst!

O zaman herkese Sezen'ce bir gün diliyim ben,

hepinizi öpüyorum.

Eylem

14 comments :

  1. haha :D Bende actim simdi tanimiyordum sarkiyi, ucmuuuuuus gitmisin sen uzak diyarlara, cidden romantik takiliyorsun :D Bende bak sunu dinliyorum, bakalim sen sevecekmisin yeni birsey olmasina ragmen ;) hayden james- something about you (youtube da var)
    Beni hem yüzeysel seyler cok ilgilendiriyor, cünki senin icin rutin olan sey benim icin yenilik oluyor, örnegin gecen tavsiye ettigin kas tiraslari gibi, cok faydali seyler paylasiyorsun. Birde kisilik olarak cok seviyorum seni, pozitif, ama gercek ve tabii almanyadan olman ve türkce blog yazman hosuma gidiyor :) Bu tarz postlarinida seviyorum, senden etkilenip bende yazmistim, yani bayagi birseyler aliyorum senden ve bana iyi geliyor. Bu yüzden blogunu okuyorum, kendimi bir sekilde sayende tamamladigim icin, yüzeysel ve icsel olarakda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim benim güzel yüreginden ne güzel cümleler düsmüs buraya, cok tesekkür ederim. Böyle düsündügünü bilmek beni cok mutlu etti. Bu arada önerdigin sarki da güzelmis, ama benim Sezen'imdennn güzel olamaaaazzz :D

      Delete
  2. beni bu sayfaya sürükleyen senin o güzel yüreğin, dürüstlüğün, içtenliğin ve benliğin... Ürünler, makyaj, bakım bir çok kişi bu yazıları yazıyor bende dahil ama hangi kelimeleri seçiyor nasıl enerjiyle yayımlıyorsan bu sayfada ben ona geliyorum daha sonra yazdıklarının içeriğine bakıyorum. Önce kalp sonra güzellik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ecem'immm sen bir tanesin, su blogta en sevdigim sey sizlersiniz - NET!

      Delete
  3. Daha önce de söylemiştim. Yazılarına koyduğun fotoğraflar profesyonel, yazıların okunulur, teman sade ve şık. Beni bloğuna çeken bunlar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu güzel yorumun, ictenligin icin tesekkür ederim canim benim. Cok öpüyorum. :)

      Delete
  4. Bana göre herkes kendisi gibi davranmalı. Sende de bu samimiliği ve içtenliği gördüğüm, özgün olduğun için, blogunu yazarken kendinden bir şeyler kattığın için seni okumayı çok seviyorum. Hayatına kattığın küçük değerler hoşuma gidiyor. Seni bir blogger olarak değil, sanki ablam veya arkadaşım gibi görüyorum. Bu yüzden yeni yazılarını dört gözle bekliyorum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaa bak simdi duygulandim ama, böyle düsünüyorsan ne mutlu bana! Aslinda ne kadar enteresan.. siz hep varsiniz, hep istatistiklerde o sayi var. Gelenler, gidenler.. ama hep sayi seklinde. Kim, nerde, nasil okuyor hic bilmiyorum, sadece o sayi. Ve o sayidan böyle senin gibi cici insanlarin ciktigini görünce nasil mutlu oluyorum anlatamam. :)

      Delete
  5. Sanırım ne demek istediğini anladım, ben de benzer şeyler düşünüyorum. Ama çok yüzeysel, dünyalık şeyler paylaşsak da bloglarımızda karşı tarafa kendi içimizden bir parça yansıtıyoruz mutlaka ve senden yansıyan şey bana samimi geldiği için postların ilgimi çekiyor :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Güzel yorumun icin cok tesekkür ederim Fatma'cim, o samimiyeti kalbinde hissediyorsan olay bitmistir. En güzel seydir sanirim insanin yüregine dokunmak, dokunabilmek.. :)

      Delete
  6. Eylemcim yazını geç gördüğüm için biraz geç yorum yapıyorum kusura bakma.Klişe gibi olucak ama sen ne yazsan ben zevkle okuyorum.İnsanın hiç tanımadığı,görmediği ama sadece sosyal medyadan takip edip iyi olduğuna samimi olduğuna inandığı birileri olur ya işte benim için sende onlardan birisin.Ayrıca blogun takip ettiğim bloglar içinde en özenli bloglardan biri;gerek içerik,gerel görsel gerekse senin anlatımın.Kısaca bütün olarak seni çok severek takip ediyorum.O yüzden lütfen daha çok yaz!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canimsin benim, ne güzel düsünceler bunlar. Yorumunun her kelimesi beni cok mutlu etti, bunun icin cok tesekkür ederim!

      Delete
  7. Eylemcim bence sen işini layıkıyla yapan ender bloggerlardansın. Beni buraya çeken senin düzgün üslubun, tarzın ve paylaştıkların oluyor. Her zaman düzenli ve titiz.. Arada herkese oluyor ufak tefek sorgulamalar, ben ne için uğraşıyorum demeler ama bu da bu işin tuzu biberi diye düşünüyorum. Bence sen en başından beri çok doğru birşey yapıyorsun :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belcimim bu güzel yorumun icin cok tesekkür ederim, ayni seyleri ben de senin icin söyleyebilirim!

      Delete