Fi Dizisi: Duru'nun Kıyafetleri (Bölüm 1-6)

07 May 2017


Herkese merhabalar! Bu yazıyla blogumda yeni bir format başlatıyorum: dizi kıyafetleri! Tabii ki bunu her diziyle yapmayacağım, zira takip ettiğim sadece bir tane yerli yapım var, o da sezonun bence en iddialı dizisi Fi. Dolayısıyla şimdilik sadece Fi dizisindeki kıyafetleri inceleyeceğiz. Daha önce kitaplarını okuduğum için bu diziyi sabırsızlıkla bekliyordum, ve beklediğime de değmiş - aşırı beğendim! Hem konusu itibariyle ilgimi çekiyor, hem de göz zevkime hitap ediyor. Oyuncular, kıyafetler, makyajlar, dizi setleri... her şeyiyle mükemmel olmuş diyebilirim. Dizide giyim tarzı itibariyle en çok Serenay Sarıkaya'nın canlandırdığı Duru'yu beğendim: sade, zarif ve ismi gibi duru. Kendim de bale yaptığım için tabii ayrıca ilgi duydum bu karaktere ve baleyi kendisine çok yakıştırdım. Bu yazımda da sizlerle Duru'nun ilk 6 bölümde giydiği kıyafetleri incelemek istiyorum, belki beğenip de mağazalarda bulamadığınız parçaları bu sayede keşfedebilirsiniz.

Hi everyone! Today I want to start a new format on my blog: outfits from tv shows! Of course I can't do that with all shows, since this would go beyond the scope of my blog and also I don't watch so many of them - but for the beginning I want to analyze the outfits and styles of the characters of the series Fi. I really like this show; the actors, the stylings, the settings... everything is just amazing. But my favorite outfits are the ones from the character Duru, played by Serenay Sarikaya. I like her casual, simple and minimalistic styling during the whole episodes. In this show, Duru is a ballerina - so it definitely caught my attention right away, since I am also dancing ballet. Alright, let's analyze her outfits in the first 6 episodes!


Duru'nun bulabildiğim kıyafetlerini aşağıya görselleriyle birlikte etiketledim, bulamadıklarım içinse size ilham verebilmek açısından çok benzer alternatifler ekledim - sonuçta illaki Duru'nun giydiği kıyafeti almak zorunda değilsiniz. Eğer beğendiğiniz bir şey olursa direkt olarak linklerin veya görsellerin üzerine tıklayarak online mağazalara yönlenebilirsiniz.

It was not hard for me to find the fashion items Duru wears, since her style is similar to mine. I have linked all items down below with some alternatives. If you like the one or the other, just click on them and you'll be forwarded to the online shops.

















































Umarım bu format hoşunuza gitmiştir!
Eğer arayıp da bulamadığınız bir eşya varsa yorum kısmına yazarsanız
belki birlikte bulabiliriz. :-)

Hope you could get some inspiration! 
See you in the next post.

Eylem

19 comments :

  1. tam aradığım yazııııııı teşekkür ederim!!

    ReplyDelete
  2. çok güzel bir format olmuş, devamını merakla bekliyorum!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkür ederim güzel dönüsün icin Büsra! :)

      Delete
  3. Gercekten bu yazı mukemmel olmus eylem emegıne saglık. 😍

    ReplyDelete
  4. Buğra Astepe08/05/2017, 06:35

    Diğer karakterlerin kıyafetlerini de yazsan süper olur mesela can manay 🙂
    Sevgiler, Buğra

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler yorumun icin, dikkate alacagim bu fikrini😊

      Delete
  5. mukemmel bi yazı olmuş çok faydalı, serinin devamını bekliyorum kesinlikle :)

    ReplyDelete
  6. formata bayıldım :-)) diziyi seyretmiyorum ama toz pembeler griler falan kıyafetler pek tatlı..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkür ederim, begenmene sevindim :) evet benim de cok hosuma gitti kullandiklari renkler! :)

      Delete
  7. Eğer Sıla için de hazırlarsanız süper olur. Bir de Durunun giydiği beyaz ispanyol kollu omzu açık bluzun markasını biliyor musunuz?

    ReplyDelete
  8. Sıla için de hazırlarsanız süper olur. Bir de Durunun giydiği omzu açık beyaz İspanyol kollu bluzun markasını biliyor musunuz?

    ReplyDelete
  9. harika paylaşım olmuş. bu tarz paylaşımların devamı gelir inşallah.

    Erkek oyunculardan da düzenleme yaparsanız mutlu olurum

    ( ERKEK TAKİPÇİNİZ :D )

    ReplyDelete
  10. Duru'nun giyim tarzına bayılıyorum :) Paylaşım için teşekkürler :)

    ReplyDelete
  11. DURUNUN kot ceketle kombin ettiği eteği bilen varsa. paylaşımlarınız için teşekkür ederim :)

    ReplyDelete
  12. 2.sezon 4 bölüm evlendiginde gidigi kiyafet nisanlima almam lazim yardim edin

    ReplyDelete
  13. Merhaba,

    Duru'nun 2. sezon 5. bölümde giydiği kırmızı uzun palto nerden acaba?

    ReplyDelete