My Workout Playlists

21 May 2017


Her an ve ruh hali icin tamamlayici 'parcalar' vardir. Bu yüzden müzik bence kesinlikle mucizevi bir seydir. Benim müziksiz gecirdigim tek bir gün bile yok mesela, yani calisirken olsun, disarda olsun, dusta, yemekte, sporda, her bos animda müzik dinlemeyi cok seviyorum - bosuna müzigin ruhun gidasi oldugu söylenmiyor. Bugün sizinle sporda dinledigim sarkilari paylasmak istiyorum. Spor yaparken müzik dinlemek benim motivasyonumu ve dayanikliligimi artiriyor kesinlikle. Yani cok cabuk yorulmuyorum ve antremanim daha efektif oluyor. Sizin de antremanlarinizin daha efektif ve eglenceli olmasi adina bu yaziyi hazirlamak istedim! Umarim bu sayede biraz daha motive edebilirim sizi. :)

There is no day without music in my life - while working, relaxing, taking a shower or doing my workouts, in every possible moment I listen to music. It is like magic and food for my soul. Today I want to share with you especially the songs I listen to while my workouts. Music gives me more motivation and endurance while my workouts and they become more effective 'cause I don't get tired so quickly! So I hope you'll like my playlists and they motivate you, too! :)


Bu yazimda sizinle, kardiyo, agirlik ve boks antremani olmak üzere, 3 tane güncel 60 dakikalik müzik listesi paylasacagim. Bu listeleri ben arada bir güncelliyorum Spotify'da. Eger güncellemelerden haberdar olmak ve benimle birlikte spor yaparken motive eden sarkilar dinlemek istiyorsaniz, o listeleri direkt olarak asagidaki linklere tiklayarak Spotify'da takip edebilirsiniz. Her üc listenin özelligi farkli, bunu dinlerken de fark edeceksiniz.

In this post I will show you my 3 playlists which I love listening to while my cardio, weight and boxing training. Of course I update them often, so in order to be always up to date you can follow the playlists on Spotify (links are down below) and listen to them for free. Each playlist has a different style and you'll see that they are matched to one of the workouts.

Kardiyo antremaninda, mesela kosarken, ip atlarken, bisiklet sürerken, yani aktif bir sekilde kondisyonumu artiracak hareketler yaparken, ben müzigin tempolu ve pozitif olmasini tercih ediyorum. Asagida da göreceginiz gibi sectigim sarkilar hep tempolu ve motive edici - yani yoruldugunuzu anlamayacaksiniz (en azindan cok cabuk degil :P). Spotify uygulamasini telefonunuza indirip ücretsiz bir sekilde bu listeyi her yerde dinleyebilirsiniz.

For my cardio training which improves my condition, I prefer listening to music with a dynamic tempo and positive beats. The songs I have listed down below get me more motivated and improve my endurance. You can download the Spotify app and listen to the songs everywhere for free.


Konu agirlik calismaya ve kas gelistirmeye gelince müzik listem hemen degisiyor: tempo düsüyor, bass yogunlasiyor! Agirlik calismakta daha cok güc ve dayaniklilik önemli oldugundan, sarkilara da yansimasi gerekiyor bunun. Ve sarkilarin kalp ritmini etkiledigi de dogru - bu yüzden sarkilardaki bass bir nevi kaslariniza kan pompalanmasinda yardimci olacakmis gibi hissettiriyor. Asagida listeledigim sarkilar bana kas gelistirme egzersizlerimde cok yardimci oluyor ve dayanikliligimi artiriyor. Eger müzik dinleyerek yaparsaniz egzersizlerinizi, cok daha güclü ve dayanikli oldugunuzu fark edersiniz. ;)

When it comes to the weight/gym training, the playlist changes quickly: tempo slower, bass punchier! These songs reflect stength and power to the fullest and you become tougher. So I definitely prefer punchy sounds for my weight exercises. They help improving my strength and endurance of course and I get more motivated. Working out with music definitely makes up a striking difference, you'll see! ;)




PLAYLIST 3: BOXING TRAINING

Blogu okuyanlardan kacinizin boks yaptigini bilmiyorum, ancak yapanlariniz varsa bu liste size kesinlikle yardimci olacaktir. Boksla ilgisi olmayanlar agirlik calisirken veya farkli dövüs sanatlarinda da dinleyebilirler elbette. Bu listedeki sarkilar biraz daha agresif ve bass agirlikli. Bu da antremanda gercek bir canavara dönüstügümü dogrular nitelikte :D. Sarkilar, gücüme yogunlasabilmemi ve kondisyon ve koordinasyonumu sergileyebilmemi sagliyor. Boksu hafife almayin, hem cok agir bir kardiyo antremanindan hem de kas gelistirmekten olusan yogun bir antremani var. Bu yüzden boksta aslinda bu üc listeye de ihtiyac duyuyorum. Ancak konu sparringe veya kum torbasi calismasina gelince asagidaki liste devreye giriyor. Gerci antrenörüm müzige izin vermiyor antremanlarda, bu yüzden tek basima calisirken dinliyorum. :D

I don't know how many of you are doing boxing, but this playlist will definitely help the ones who train for boxing. The other ones can listen to this playlist while their weight workouts, too, for example. This playlist includes songs that have a more aggressive sound and punchier bass. Beast mode on! With these sounds my inner beast comes out and my training becomes more effective. I can improve my punches and get them more powerful and also improve my condition and coordination. Boxing is not an easy-going sport, it contains a hard cardio and weight training, so actually I need all of the three playlists. But when it comes to sparring or workouts with the punching bag, the list down below is perfect! Nevertheless my trainer doesn't allow to listen to music while our training sessions, so I listen to them when I train on my own. :D





Outfit:


H&M Büstiyer | H&M Bra
ONEPIECE Kapsonlu | ONEPIECE Hoodie
(-15% off with the code 'EYLEMxONEPIECE')
ADIDAS Response Boxing Gloves
H&M Sort | H&M Shorts


Dedigim gibi, Spotify üzerinden beni takip edebilir, bütün sarkilari ücretsiz dinleyebilirsiniz.
Umarim bu yaziyla spor yapmaya motive edebilmisimdir sizi. :)

You can follow me on Spotify and listen to all these playlists for free.
I hope I could get you more motivated with this post. :)

Eylem

16 comments :

  1. Bayıldım listelere çok zevklisin herzamanki gibi Eylem, sıkı takipçinim 😝❤️

    ReplyDelete
  2. nekadar fitsin 😍 şuan çok motive oldum spora başlıcam 😄
    şarkılarda harika bu arada 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aa ne güzel motive olman, cok sevindim!!

      Delete
    2. meriç bensu22/05/2017, 00:43

      bendeeeee 😍

      Delete
  3. Hi Eylem! Thanks for sharing these amazing playlists, they are perfect for my workouts 😍 I love your blog! xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Jenny, glad you liked the post! <3 x

      Delete
  4. blogu uzun zamandır takip ediyorum ancak ilk kez yorum yazıyorum. her yazın çok ilgi çekici ve farklı, cümlelerinden seni tanıyabildiğimiz kadarıyla da kaliteli bir kişiliğe sahipsin. çok taktir ediyorum seni, umarım emeklerinin karşılığını alırsın :) bu arada boks sana çok yakışmış ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu güzel yorumun icin cok tesekkür ederim, blogu begenmene ve takip etmene sevindim ve okuyanlara bir seyler katabiliyorsa ne mutlu. :)

      Delete
  5. meriç bensu22/05/2017, 00:38

    allahııııımmmm o karın kaslarıııı 😍 eylem ne kadar fitsin bayıldım valla ya bizimle yaptığın egzersizleri paylaşabilir misin? off çok beğendim, ne çok fazla ne çok az tam yerinde bir vücut 😍😍

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkür ederim Meric, ne tatlisin! :) Evet bununla ilgili bir yazi dizisi hazirlamayi düsünüyordum, üzerine calisacagim. :)

      Delete
  6. meriç bensu22/05/2017, 00:42

    ve mesala boks tecrübelerinden bahsettiğin bir yazı da çok faydalı olur. bildiğim kadarıyla bale de yapıyodun ondan da bahsedebilirsin snaplerini gördükçe motive oluyorum 20 yaş çok mu geç bale için? :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dikkate alicam. Ve hayir, 20 yas gec degil - neden gec olsun ki? :) Vücudunu gelistirebilirsin her zaman. Tabi profesyonellik anlaminda bale yapmak icin gec evet, bunun icin cok kücük yasta basliyorlar. Ancak sevdigin icin ve hobi olarak her zaman baslayabilirsin bunda bir yas siniri yok :)

      Delete
  7. Very cool post! Could you also publish a post with your ab exercises? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! Sure, I'll work on it. :)

      Delete
  8. Serena Fenny28/05/2017, 10:31

    Omg 😱 Girl your abs are slaying!! Can you post your workout routine? 😍

    ReplyDelete